Výměna oleje v převodovce
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
Tak vyřešeno! Nebyla to převodovka, ale hlavní příčinou bylo ložisko pravého předního kola. Nejdříve bylo vyměněno ložisko poloosy, výrazné zlepšení to nepřineslo tak následně bylo servisem diagnostikováno také vadné ložisko kola. Focus je nyní tichý tak, jak snad ani dříve nebyl. A konečně zase slyším zvuk motoru .
Takže musím sebekriticky přiznat, že mé diagnostické schopnosti jsou jaksi na bodu mrazu, když nepoznám vadné ložisko kola. Přitom jsem auto jeden den zvedl a zkoumal právě ložiska kol, ale nic podezřelého jsem ručním otáčením kola nezjistil.
A také nyní koukám, že jsem v tom psychickém rozpoložení nenapsal ve svém prvním příspěvku o hlučnosti jednu podstatnou věc. Hučet to nezačalo bezprostředně po výměně oleje, ale až cca druhý nebo třetí den, po ujetí možná 200km. Nejdříve mírně a potom už mnohem silněji až nesnesitelně. No a protože to bylo krátce po výměně oleje, zatemnil se mě mozek a automaticky jsem se soustředil na převodovku. Přitom to byla pouze souhra náhod.
Tak jenom pro zopakování:
V pondělí jsem psal majiteli servisu převodovek, na kterého jsem dostal od Konika kontakt. Odepsal mě, že pokud se hluk nemění při přidání a ubrání plynu a při vyřazené rychlosti, převodovka by to být neměla. A potvrdil mě možnost vadného ložiska poloosy.
Pak jsem volal do jednoho místního neznačkového servisu, o kterém jsem měl už možnost se přesvědčit, že je skutečně dobrý a odvádí skvělou práci. Majiteli stačí problém naznačit a okamžitě ví o co jde, navíc vše i podrobně vysvětlí. U ložiska poloosy mě nabídl 3 varianty, z nichž o originálu mě rovnou řekl že ta cena 3200Kč je nesmyslná. Nabídl Febi Bilstejn, na tom jsme se dohodli. Ve čtvrtek ráno jsem to tam dal a odpoledně mělo být hotovo. Odpoledne volal, že nemá dobrou zprávu, že ložisko je vymeněné ale v háji je také ložisko kola. Samozřejmě jsem souhlasil a další den, v pátek bylo hotovo. Celková cena 6300Kč, ale jsem rád, že problém je vyřešen. Není to nejlevnější servis, ale zase vím, že k nim můžu dát auto s naprosto klidným svědomím, že ví co dělají a udělají to dobře. O skutečné vstřícnosti v čemkoliv vyhovět nemluvě, takže v tomto případě mě cena nijak moc nevzrušuje.
No a jak už nejsem vystresovaný z toho kraválu a mohu si užívat klidnou jízdu, tak musím uznat, že řazení jde nyní opravdu lehčeji a jako po másle. Takže v tomto směru výměna oleje nepochybně pomohla.
Také vám všem děkuji za reakce, v mnohém mě pomohly a zase jsem o něco chytřejší
Takže musím sebekriticky přiznat, že mé diagnostické schopnosti jsou jaksi na bodu mrazu, když nepoznám vadné ložisko kola. Přitom jsem auto jeden den zvedl a zkoumal právě ložiska kol, ale nic podezřelého jsem ručním otáčením kola nezjistil.
A také nyní koukám, že jsem v tom psychickém rozpoložení nenapsal ve svém prvním příspěvku o hlučnosti jednu podstatnou věc. Hučet to nezačalo bezprostředně po výměně oleje, ale až cca druhý nebo třetí den, po ujetí možná 200km. Nejdříve mírně a potom už mnohem silněji až nesnesitelně. No a protože to bylo krátce po výměně oleje, zatemnil se mě mozek a automaticky jsem se soustředil na převodovku. Přitom to byla pouze souhra náhod.
Tak jenom pro zopakování:
V pondělí jsem psal majiteli servisu převodovek, na kterého jsem dostal od Konika kontakt. Odepsal mě, že pokud se hluk nemění při přidání a ubrání plynu a při vyřazené rychlosti, převodovka by to být neměla. A potvrdil mě možnost vadného ložiska poloosy.
Pak jsem volal do jednoho místního neznačkového servisu, o kterém jsem měl už možnost se přesvědčit, že je skutečně dobrý a odvádí skvělou práci. Majiteli stačí problém naznačit a okamžitě ví o co jde, navíc vše i podrobně vysvětlí. U ložiska poloosy mě nabídl 3 varianty, z nichž o originálu mě rovnou řekl že ta cena 3200Kč je nesmyslná. Nabídl Febi Bilstejn, na tom jsme se dohodli. Ve čtvrtek ráno jsem to tam dal a odpoledně mělo být hotovo. Odpoledne volal, že nemá dobrou zprávu, že ložisko je vymeněné ale v háji je také ložisko kola. Samozřejmě jsem souhlasil a další den, v pátek bylo hotovo. Celková cena 6300Kč, ale jsem rád, že problém je vyřešen. Není to nejlevnější servis, ale zase vím, že k nim můžu dát auto s naprosto klidným svědomím, že ví co dělají a udělají to dobře. O skutečné vstřícnosti v čemkoliv vyhovět nemluvě, takže v tomto případě mě cena nijak moc nevzrušuje.
No a jak už nejsem vystresovaný z toho kraválu a mohu si užívat klidnou jízdu, tak musím uznat, že řazení jde nyní opravdu lehčeji a jako po másle. Takže v tomto směru výměna oleje nepochybně pomohla.
Také vám všem děkuji za reakce, v mnohém mě pomohly a zase jsem o něco chytřejší
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Výměna oleje v převodovce
Dobře to nakonec dopadlo, akorát ta výměna oleje docela vlezla do peněz (ale zase je opakovanými výměnami hezky proplachnuta. A vlastně nakonec ještě dobře, že ses neodhodlal nalít ta aditiva.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
JJ, do peněz ta moje výměna oleje opravdu vlezla. Celkem 4l oleje od Forda v ceně 650Kč za litr, nakonec ještě 3l oleje Castrol Syntrans v ceně 239Kč za litr plus aditivum za 412Kč, které jsem nakonec stejně nepoužil. Celkem slušná suma, ale tak holt za blbost se platí a v životě jsem přišel už o víc, v té radosti že nemusím řešit převodovku jsem nad tím mávnul rukou. Co jiného také zbývá . Vzniklo to všechno shodou okolností, které se sešly najednou, prakticky v zápětí po výměně oleje. Kdyby ta ložiska odešla a začala hučet ještě před výměnou oleje a nebo třeba měsíc po výměně, nesoustředil bych se automaticky na převodovku, ale příčinu bych hledal jinde. Každopádně ložisko pravého kola mě docela překvapilo, protože až do této chvíle jsem si myslel, že hukot z konkrétného kola bych poznal, zda to jde zepředu zleva nebo zprava. No a nepoznal jsem to.
No ale jak píšeš Jeniku, aspoň jsem tu převodovku trochu víc propláchnul a taky jsem rád, že jsem nepoužil ta aditiva. Nejsem přítelem nějaké dodatečné chemie, která do jakého-koliv stroje běžně nepatří. Převodovka je naprosto tichá a řazení jde nyní o poznání lehčeji, i bez těch aditiv.
No ale jak píšeš Jeniku, aspoň jsem tu převodovku trochu víc propláchnul a taky jsem rád, že jsem nepoužil ta aditiva. Nejsem přítelem nějaké dodatečné chemie, která do jakého-koliv stroje běžně nepatří. Převodovka je naprosto tichá a řazení jde nyní o poznání lehčeji, i bez těch aditiv.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Výměna oleje v převodovce
Tvl, on nepozná který ložisko je v háji a ještě ti vyúčtuje 6,5k .. Dělal tak za 2k na hodinu - ložisko poloosy je za pětikilo (Febi, Swag.) a ložisko kola (náboj s ložiskem) taky třeba Febi za 800,- a výměna tak na ty dvě hoďky.. A ty mu tady tleskáš jakej je to borec
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
NJN, každý se nějak živí . Je to větší servis, tak myslím že majitel to asi nedělal, ale nevím. První kontakt byl telefonicky, ptal jsem se na výměnu ložiska poloosy. Odpověď byla, že je potřeba nejdříve najít skutečný problém, když jsem mu to popsal tak mě řekl, že ta moje diagnoza bude asi správná. Řekl mě že ložisko Febi stojí 1240Kč (vím že stojí například v Pemě necelých 500), odhad včetně práce byl cca 2500, tak jsem souhlasil. Odpoledne pak volal, že nemá dobrou zprávu, že je vadné ještě ložisko kola a celkem to bude kolem 6000Kč.
Když to shrnu, nevím, zda zjišťovali nejdříve skutečnou příčinu a nebo se vrhli rovnou na to ložisko poloosy podle mého zadání. Jinak mě ta cena 6,5k včetně ložiska kola taky překvapila, nezjišťoval jsem ale je mě naprosto jasné, že to stojí pár stovek. Na druhou stranu, sám to opravit nejsem schopen, takže jsem spokojen, že to mám v cajku. Mají tam práce dostatek a přesto mě ochotně vzali rychle a taky to rychle udělali. To je pro mě podstatné.
Jinak cenu toho ložiska Febi jsem znal už při telefonátu, když mě řekl tu "svou", nic jsem nenamítal. Kdybych mu řekl že to stojí 500, poslal by mě pravděpodobně do háje ať si ho tedy koupím a vyměním sám. Stejně, jako bych to já udělal zákazníkovi, který by se se mnou přel o ceně antény a podobně. Taky bych mu řekl ať si jí teda koupí a namontuje sám. Když někomu něco dělám, taky neprodávám díly za ceny, jaké jsou někde na e-shopech. Tak to prostě je, každý podniká za účelem zisku, aby se uživil. Například za měřák na měření pozemních a satelitních signálů jsem dal přes 100k, takže potom třeba zaměření paraboly, které může trvat pouhých 15 minut, taky nedělám za stovku, to by ze mě byla charita. Proto když od někoho něco zase já potřebuju, tak o cenách moc nesmlouvám, protože vím, co to obnáší. Náklady například takového autoservisu vůbec nebudou malé.
Měl jsem v záloze ještě jeden servis, tam taková drahota není a dokonce jim ani nevadí, když si potřebný díl dodám já. Jenomže tam mě řekli termín až po 20 září. A navíc jim moc nevěřím. Co je platné že majitel autům rozumí, když to pak dělá někdo z těch ostatních umělců, které tam má. Jeden z ních mě loni měnil olej v motoru a nalil tam celých 5l, to je prostě na přezdržku. Teď si už olej raději měním sám. Ono dneska najít vážně slušný servis a ještě k tomu za slušné peníze je v podstatě nemožné. Tady kde jsem to měl si to sice nechají vcelku výrazně zaplatit, ale zatím co mám zkušenost včetně mého kolegy s C-Maxem, dá se spolehnout že to udělají pořádně.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Výměna oleje v převodovce
Tak jedna věc je nedělat charitu, a druhá hlásat hodinovku 800 Kč/h a v reálu účtovat 2k.. Nebo za objednání dílu (5 minut) přhodit 700 Káčé.. Ale když ti to nevadí tak proč ne, spokojenost na obou stranách... A snad ti to ložisko v kole opravdu měnili Po tomhle by se měla dělat geo, tak ti určitě dali protokol s hodnotama a volant máš v přímým směru rovně.
To jak píšeš o lemplech co přelijou olej o litr - taky jsem to potkal (nejen), a už mě přestalo bavit muset stát servisu za prdelí a hlídat kde co ojebou a předělávat to po nich, tak jsem to vyřešil že si to rovnou montuju sám. 1. je to pořádně 2. levnější 3. časově to vychází maximálně nastejno - nemusim objednávat, vozit to tam a pak vyzvedávat. Takhle si dám kvalitní díly, udělám to pečlivě a mám klid..
To jak píšeš o lemplech co přelijou olej o litr - taky jsem to potkal (nejen), a už mě přestalo bavit muset stát servisu za prdelí a hlídat kde co ojebou a předělávat to po nich, tak jsem to vyřešil že si to rovnou montuju sám. 1. je to pořádně 2. levnější 3. časově to vychází maximálně nastejno - nemusim objednávat, vozit to tam a pak vyzvedávat. Takhle si dám kvalitní díly, udělám to pečlivě a mám klid..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
Tak né že by mě to úplně nevadilo, ale tak nějak se to snažím pochopit a stejně s tím nic nenadělám. Hodinovku na mechanické práce prezentují za 551Kč včetně DPH, no ve výsledku je to vždycky tak nějak jinak, bohužel.vladka1 píše: ↑24.08.2021 01:12 Tak jedna věc je nedělat charitu, a druhá hlásat hodinovku 800 Kč/h a v reálu účtovat 2k.. Nebo za objednání dílu (5 minut) přhodit 700 Káčé.. Ale když ti to nevadí tak proč ne, spokojenost na obou stranách... A snad ti to ložisko v kole opravdu měnili Po tomhle by se měla dělat geo, tak ti určitě dali protokol s hodnotama a volant máš v přímým směru rovně....
Pokud jde o geometrii, tu mě sami nenabídli ale já jsem si jí poručil, ať ji udělají. Majitel mě řekl, že zjistili, že mám už horší dva silentbloky na nápravě a jedno dost rezavé přední péro, takže pokud mě to nesjíždí pneumatiky, bylo by to prý teď zbytečné. Že prý by to nechal po zimě a pak mě to udělají. No, nějak jsem nepochopil proč po zimě, ale každopádně se na to podívám sám, které péro mám tak strašně rezavé že by bylo na výměnu a jaké vlastně ty slilentbloky myslel.
Jinak ano, volant mám v přímém směru, tam žádná změna po opravě nenastala.
JJ, moje řeč. A proto co můžu, dělám si taky sám. V tom servisu jsem už letos jednou byl, motor částěčně ztrácel na výkonu a rozsvítila se mě kontrolka motoru. Mechanik mě na počkání udělal diagnostiku - závada P2008. Udělal mě přednášku o co jde, chybu vymazal s tím, že když se znovu objeví, mám přijet. Zaplatil jsem 600 za diagnostiku, po 20km se kontrolka rozsvítila znovu. Protože jsem ale už věděl o co jde, objednal jsem si a vyměnil solenoid ventil a bylo po problému. Cena 1500Kč a chvilka práce. Je mě jasné že kdybych to dal k nim, pod 5k i s prací bych určitě nešel. Takže tak. Bohužel na poloosu a ložisko jsem si netroufnul, na to nemám vybavení. To bych asi na zahradě a s běžným vercajkem neudělal . Poloosku jsem měl venku naposledy na Wartburgu , to je už nějakých 25 let zpět. Tenkrát jsem si dělal úplně všechno, ale to ta auta tehdy byla taky jednodušší.vladka1 píše: ↑24.08.2021 01:12 ........To jak píšeš o lemplech co přelijou olej o litr - taky jsem to potkal (nejen), a už mě přestalo bavit muset stát servisu za prdelí a hlídat kde co ojebou a předělávat to po nich, tak jsem to vyřešil že si to rovnou montuju sám. 1. je to pořádně 2. levnější 3. časově to vychází maximálně nastejno - nemusim objednávat, vozit to tam a pak vyzvedávat. Takhle si dám kvalitní díly, udělám to pečlivě a mám klid..
Jen tak pro odlehčení: Začínal jsem kdysi dávno před 40 roky se Škodou 1100MB. Tenkrát jsem měl kamaráda automechanika, který mě všechno opravoval tím způsobem, že mě dal do ruky potřebný vercajk, auto mě na dílně případně zvednul a podobně, pak si zapálil cigáro a říkal co mám dělat . Tomu jsem vděčný za to, co mě tímhle způsobem naučil a že jsem si pak dlouhá léta dělal na autě vždycky všechno sám a žádný autoservis jsem nikdy nepotřeboval. No dnes je už jiná doba, dnešní auta jsou složitější a hlavně už nemám ty možnosti, nějakou garáž/dílnu s jámou a podobně. Takže jsou věci, které musím bohužel svěřit servisu.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Výměna oleje v převodovce
Nejak mne uslo, menili obe kola(naboj z loziskem)?
Docela me zaujala ta cena na serizeni(nastaveni) paraboly, co vse ten merak umel, umi? Ptam se proto, ze jsem kdysi pri nastaveni druzice na Skylink, nebo jak se to jmenovalo, nastavoval i bez meraku, tuner nastaven od prodejce a ukotvil jsem antenu, nastavil na priblizny smer, po zachyceni jsem proste na drzaku delal carky +- v obou osach a dal to klasicky na stred, sila signalu ukazujici pak na tuneru OK a i pri snezeni ci desti nikdy nevypadl signal, aspon si svagr nikdy nestezoval. Parabola byla ale vetsi jak "klasicka" 80.
Docela me zaujala ta cena na serizeni(nastaveni) paraboly, co vse ten merak umel, umi? Ptam se proto, ze jsem kdysi pri nastaveni druzice na Skylink, nebo jak se to jmenovalo, nastavoval i bez meraku, tuner nastaven od prodejce a ukotvil jsem antenu, nastavil na priblizny smer, po zachyceni jsem proste na drzaku delal carky +- v obou osach a dal to klasicky na stred, sila signalu ukazujici pak na tuneru OK a i pri snezeni ci desti nikdy nevypadl signal, aspon si svagr nikdy nestezoval. Parabola byla ale vetsi jak "klasicka" 80.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
No já pochopil, ze mu udelali lozisko na poloose a jeden naboj kola.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Výměna oleje v převodovce
Prave proto jsem se ptal, jestli dobre ctu, auto vic jak 100k km a udelaji jen jedno lozisko(naboj)?? To se za 10-15k km ozve to druhe, aspon ja bych udelal vzdy obe kola(naboj) co nejvice trpi. Mne vydrzel prave jen tech 100k km a ani jsem nepremyslel jen nad tim spatnym, hned oba.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Výměna oleje v převodovce
Taky rozumim jen jeden náboj kola s ložiskem a to ložisko na poloose..
To bys taky mohl preventivně vyměnit všechno.. Běžná životnost ložiska je 200kkm minimálně (pokud to neni ojebaný spotřební zboží), takže by ho měnil o 100kkm dřív zbytečně. Jediný důvod proč to měnit dřív je geometrie aby se nemusela dělat dvakrát, ovšem tu mu beztak nedělali A pokud chtěj za výměnu náboje 4k tak bych si sakra rozmyslel dávat ještě další 4k navíc když to není třeba...
To bys taky mohl preventivně vyměnit všechno.. Běžná životnost ložiska je 200kkm minimálně (pokud to neni ojebaný spotřební zboží), takže by ho měnil o 100kkm dřív zbytečně. Jediný důvod proč to měnit dřív je geometrie aby se nemusela dělat dvakrát, ovšem tu mu beztak nedělali A pokud chtěj za výměnu náboje 4k tak bych si sakra rozmyslel dávat ještě další 4k navíc když to není třeba...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
Ano je to tak, menilo se lozisko poloosy a loziako/ naboj praveho kola. To je vse. Jinak najeto mam 179k km .
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Výměna oleje v převodovce
Ložisko v kole není brzdové obložení, aby bylo nutné dělat obě strany.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6598
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Výměna oleje v převodovce
No pri 180k km bych uz delal obe, ja nevymlel diru, neboural a auto od novoty a vydrzelo +- 100k km, kdyz uz se vrtalo v aute, tak jsem delal rovnou obe, ovsem ne za 4000 kc stranu, je to kazdehoho vec, pisu jen svuj nazor, navic pri "normalni" cene vyjde levneji udelat obe strany jak 1+1.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje v převodovce
Ale jo Karle, když máš čas a trpělivost, tak to na ten Skylink plus německou Astru 19.2 nastavíš, jak jsi popsal a většinou to i funguje . Při příjmu více družic už by to byl problém. Každopádně živit se tím bez měřáku by nešlo, v mnoha případech se bez kvalitního měřáku vůbec nelze obejít a bylo by to jenom věštění z křišťálové koule s nulovým výsledkem. Síla signálu není všechno, potřebuji znát všechny další parametry, abych nastavení provedl optimálně. Satelit je ale v podstatě prkotina, mnohem složitější je pozemní příjem DVB-T2, tam už vůbec bez měření nelze žádný problém identifikovat. Měřák mám tento PROMAX a umí všechno, co potřebuju. Měří všechny parametry pozemních DVB-T/T2, kabelových DVB-C a satelitních DVB-S/S2 signálů, má rychlý spektrální analyzátor pro jejich zobrazení atd.. Je to ale dost složitá problematika, tak to zde nechci spamovatKarel2 píše: ↑24.08.2021 06:08 ....Docela me zaujala ta cena na serizeni(nastaveni) paraboly, co vse ten merak umel, umi? Ptam se proto, ze jsem kdysi pri nastaveni druzice na Skylink, nebo jak se to jmenovalo, nastavoval i bez meraku, tuner nastaven od prodejce a ukotvil jsem antenu, nastavil na priblizny smer, po zachyceni jsem proste na drzaku delal carky +- v obou osach a dal to klasicky na stred, sila signalu ukazujici pak na tuneru OK a i pri snezeni ci desti nikdy nevypadl signal, aspon si svagr nikdy nestezoval. Parabola byla ale vetsi jak "klasicka" 80.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů