hluk v interieru

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: hluk v interieru

Příspěvek od stano. » 25.03.2019 18:38

Vycistit to tam od bordelu (piesok, prach, hlina). Penu odstrihnut cca 8cm od spodku- kde sa zacina zuzovat. Vlozit naspat.
Naposledy upravil(a) stano. dne 25.03.2019 20:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
froxic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 06.08.2014 12:47
Bydliště: Ostrava

Re: hluk v interieru

Příspěvek od froxic » 25.03.2019 19:45

Na podběhy se dává jiná izolace, ideálně co není tak pórovitá. Já tam tuším na tu původní rval ještě Gladen Neoprene a je to po 2 letech v pohodě.
Focus II 1.6 Ti-VCT (85kW), 2005, 5dv. hatchback, Ghia, Machine silver, K&N filtr,
SONY CD132-MP3 + Gladen RS 165 V2 + Gladen M SET 7 (SQX 08 VB + RC 90c2) + komplet odhlučnění

Obrázek

Uživatelský avatar
havevo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29.12.2018 16:52

Re: hluk v interieru

Příspěvek od havevo » 26.03.2019 19:13

froxic píše:Na podběhy se dává jiná izolace, ideálně co není tak pórovitá. Já tam tuším na tu původní rval ještě Gladen Neoprene a je to po 2 letech v pohodě.
To jsme se asi úplně nepochopili. Já myslel tu izolaci, která je nastrčená za plastovými podběhy ve škvíře směrem ke dveřím. Nemám fotku, abych to přesně ukázal, tak snad mne chápeš.

Hledal jsem si ten Gladen Neoprene a to by teda mělo být na lepení na plasty .. já tu původní houbu, kterou řeším, asi vyškubnu a dám tam Gladen Aero Multi
FF II pofacelift 1.6 16V 74 kW kombi 2009

mome246
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 01.05.2020 13:51

Re: hluk v interieru

Příspěvek od mome246 » 04.05.2020 15:10

O tom jsem také přemýšlel... Zatím mě napadlo zajet sem: <reklama> sám na to nemám... Hele a jaké to má výsledky? Je to vážně tak efektivní??

blix
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13.07.2020 07:40
Bydliště: ostrava

1.8 F hluk

Příspěvek od blix » 13.07.2020 08:03

Zdravím, je u Duratecu HE 1.8 / 1.8F normální že začne na 4000ot./m. dost výrazně hučet ? Je to dost výrazný přechod kdy při 138 na dálnici nejde motor moc slyšet a při 140 už jde slyšet jen motor. Na motoru jsem měnil všechny silentbloky (hydro-hutch, převodovka-hutch, spodní 2x febi) protože duněl kolem 90 ale ty vyšší otáčky to nevyřešilo.
V50 1.8F 2009

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 F hluk

Příspěvek od jenikHK » 13.07.2020 11:57

Obávám se, že je to vlastnost, nikoliv vada. Respektive naše auto se chová také tak.
Vysvetluju si to tím, že ve 4000 se "přepíná" délka sacího potrubí.

Též jsem měnil uložení motoru se stejným závěrem - do 4000 otáček rozdíl veliký.

V našem autě je navíc nějaké odhlučnění, takže hluk je o cosi přijatelnější, ale nárůst je stále velmi dobře postřehnutelný.
Dost taky maskuje rádio - resp. automatická regulace hlasitosti.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

blix
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13.07.2020 07:40
Bydliště: ostrava

Re: 1.8 F hluk

Příspěvek od blix » 13.07.2020 12:39

Toho jsem se bál.

Ani výměna výfuku na to neměla vliv (střed jsem nakonec nechal original protože ještě není skrz jak zadní).

Zkusím to přepojit aby se to sání nepřepínalo a uvidíme co to udělá

Zatím je ten motor jeden velký fail - hluk, v zimě starty na dvakrát, propadání volnoběhu při dojezdu, letargické reakce na plyn, i když jsou všechny uložení nové pořád to působí jak by byl jeden utržený asi kvůli dvouhmotě, chtěl jsem jednoduchý benzin to jsem si pomohl :)
V50 1.8F 2009

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 F hluk

Příspěvek od jenikHK » 13.07.2020 13:16

No já nevím, osobně jsem spokojen.
- dvouhmotu ve Focusu tento motor nemá
- starty napoprvé za všech teplot nejsou problém (zkus vyčistit škrtící klapku)
- vlažnější reakce na plyn - ano, není to plyn lankem, ale jinak i zde dost výrazně pomohlo vyčistit klapku a taky výměna elmg. ventilů, ovládajících klapky v sání.
- hluk je celkově problém platformy FFII, bohužel...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: 1.8 F hluk

Příspěvek od miki21 » 13.07.2020 13:42

Je to dáno i poskládáním převodovky. Ve FF2 točí motor při určité rychlosti vyšší otáčky, než točil při stejné rychlosti ff1. Už se to tu řešilo.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

blix
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13.07.2020 07:40
Bydliště: ostrava

Re: 1.8 F hluk

Příspěvek od blix » 14.07.2020 06:28

Díky, hlavně mě zajímalo jak se to ostatním projevuje nad ty 4000ot./m. ať neřeším něco co vyřešit nejde :)

- starty na dvakrát jsou jen v zimě, stačí vrknout plynem nebo pomohlo snížit odtrh svíček (ale přijde mi že to pak hůř jelo), na forech to řeší dost lidí ale nikdo nevyřešil

- reakce na plyn budou asi tou těžkou dvouhmotou, motor pomalu mění otáčky jak nahoru tak dolů, 2010 cmax 1.6i proti tomu reaguje jak formule

- el. ventily jsou snad v pořádku, sání se přepíná jak má, sání jsem celé měnil kvůli vyčvachtaným vířivým klapkám
V50 1.8F 2009

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1.8 F hluk

Příspěvek od jenikHK » 14.07.2020 17:23

V souvislosti se zimními starty mě ještě napadá (pokud je škrticí klapka čistá):
V našem autě proběhlo v roce 2012 přehrání FW ŘJ motoru - mělo to řešit stížnosti předchozího majitele na chování motoru za studena.
Stejné řešení jsem kdysi našel i na německém fóru.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

blix
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13.07.2020 07:40
Bydliště: ostrava

Re: hluk v interieru

Příspěvek od blix » 28.09.2020 22:58

Nakonec jsem vyměnil vlnovec výfuku, starý už neměl vnější opletení a občas pod plynem rachtal, nevypadal origo. Při výměně se ale ukázalo že byl asi ok, ale že byl příliš napnutý a asi stačilo jen posunout střední díl výfuku vpřed (orgio vyfuk je cely v kuse, takže to nejde a vlnovec se musi navarit presne).

Autu zmizel náhlý nástup hluku při 138 km/h. Teď se tam nic neděje. Teď je nejhlučnější pro 4500 ot./s. (150km/h) ale jde to postupně a není to takový hukot celým autem jak předtím. Při vyndávání katu jsem hýbal i s pravým silentblokem nevím jestli to mohlo mít vliv.

Zároveň mi auto přestalo slabě pokuckávat/zadrhávat při rychlejším přechodu kolem 2000 - 3000 ot. ale to nevím jak by mohl mít vlnovec na svědomí - přisával vzduch, čidlo klepání ho bralo jako klepání? Možná je to jen změnou počasí.
V50 1.8F 2009

Petr1234
Příspěvky: 1
Registrován: 05.07.2021 14:55

Re: hluk v interieru

Příspěvek od Petr1234 » 05.07.2021 15:00

Dobrý den, já teď taky zápasím s hlukem a našel jsem akorát toto: https://reklama/tlumeni-odhlucneni-auta/ konkrétně asi ten mezimotorový prostor co myslíte, vyplatí se do toho zainvestovat, nebo to jde vyřešit svépomocí?

KubaJ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13.04.2022 20:32

Re: hluk v interieru

Příspěvek od KubaJ » 13.04.2022 20:47

bobanHTP píše: 13.02.2016 19:08 Chlapi díky, problémy udržet otáčky nejsou, takže budu zkoumat dál. Ještě na volnoběh jde někde od motoru takové slabší hučení, které proniká i do kabiny. Kromě rozvodové sady se měnil i klínový řemen a řemenice. Ten původní klíňák byl už natrhnutý a byl téměř o 1cm delší než nový, tak přemýšlím, jestli hučení není jen tím, že nový řemen někde moc netlačí a jestli nepočkat než si to sedne.
To dunění kolem 2200 není tak silné, ale je hodně nepříjemné, je jedno co mám zařazené, vždy kolem 2200 to trochu zrezonuje v kabině. Kolem 1900 motor téměř neslyším např.
Chlapi jaké máte zkušenosti s neoriginál rozvody, uvažuji, jestli nějaký problém nebude v tom i tak. Např. nějaká větší vůle v sadě apod. ?
Zdravím, dnes se mi vyskytl ten samý problém. Na zvuk čehokoliv jsem prevít, poznám jakoukoliv změnu a motor teď má jiný zvuk než měl. Přesně jak je popsáno výše, do 2 tisíc v klidu, přidá se plyn a motor je znatelně slyšet. Na výkonu se nic nezměnilo, vyšší hluk venku mimo kabinu také nepozoruji. Po vypnutí rádia a ventilátoru je znatelně slyšet mírné hučení, to se mírně zvyšuje při zvyšování otáček. Během jízdy je to trochu jako kdybych tam místo 1.6 85kw (FF Mk.2, r. 2011) měl něco mnohem silnějšího, ale jen zvukově :D Jak u vás tehdy dopadlo? Byla to izolace, silentblok či něco horšího?

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: hluk v interieru

Příspěvek od stano. » 13.04.2022 21:11

Rozpadnuta prepazka v tlmici vyfuku?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti