Demontáž alternátoru 1.6

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od venca.mar. » 17.07.2021 20:04

To vím.Jak poznám že alternátor dává dostatečný proud? Napětí mám v pohodě,14,2 - 14,5 podle venkovní teploty.Mám 4 měsíce starou baterku,nedávno jsem ujel 500Km a baterka má druhý den 12,2V a třeba za 14 dní 12V.Jinak mi to dělá od doby co my vařili na autě výfuk a neodpojovali baterku.Neodešlo třeba něco v alternátoru? Nebo třeba ukostření minus kabelu na kastli? Mám to orezlý a nemůžu to povolit,hrozí že tu M6 utrhnu. 8O
Naposledy upravil(a) venca.mar. dne 17.07.2021 20:26, celkem upraveno 1 x.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23377
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od ZaQik » 17.07.2021 20:21

1. citujes primo predesly prispevek
2. opakujes dotaz, ktery uz jsi polozil v jinem vlakne
... dve poruseni pravidel - jsi tu poprve? :roll:
(a to uz jsem musel slucovat Tvuj prvni dnesni dotaz do existujicicho vlakna)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od venca.mar. » 17.07.2021 20:27

Opraveno. :roll:
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23377
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od ZaQik » 17.07.2021 20:30

nezapojils do auta nejaky novy spotrebic?
kolik V nameris na svorkach baterky pri nastartovanem motoru?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od venca.mar. » 17.07.2021 20:32

Teď 14,2 - 14,3V, v zimě po delší jízdě to klidně doleze na 14,5V.Když zapnu výhřev okna tak to spadne ale regulace to dožene.Nic jsem tam nepřidával,jen plašič,ten mi to za 3 týdny vybije,takže jsem ho odpojil.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23377
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od ZaQik » 17.07.2021 20:41

a meris to na svorkach baterie? nebo nekde v zasuvce nebo je to cislo z displeje budiku?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Alternátor

Příspěvek od oscaar » 17.07.2021 20:41

No pokud ti svařovali výfuk a ne odpojili baterii, tak je to jasné. Zajdi do servisu, kde to svařovali a reklamuj znicenou baterii od svařování!
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od venca.mar. » 17.07.2021 20:44

Jak na baterce tak i v autě na ukazateli z Číny to samý.Jinak starší foto,teď tak 14,2V,když trochu přidám tak 14,3V.Fotka je po ujetí 150km,ono to postupně vyleze takhle nahoru,i v létě.Prostě tomu nerozumím,místo aby to zezačátku dávalo víc a pak ubralo,tak to funguje obráceně,čím víc km ujedu,tím větší napětí.A místo baterie Bosch S5 51ah jsem teď kupoval Exide Premium 45ah což je blíže originálu,jezdím spíš krátký trasy.
Napětí dobíjení.jpg
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 453
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od venca.mar. » 18.07.2021 15:26

Tak po 15 dnech co tu auto stojí tak má baterie 12,1V.To bude mít i za 14 dní,jen pořád nechápu proč spadne z těch 12,8 na tuhle hodnotu a pak už drží. 8O
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206KW,performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od miki21 » 18.07.2021 16:47

Dělá mi to to samé, akorát podle čínského měřáku, co máš na fotce, spadne na 12,3. Po vypnutí motoru 12,8 a pak klesne a drží i měsíc. Baterie varta silver dynamic. Pokud to startuje lehce naposlech, tak to neřeš. On ten měřák v zapalovači ukazuje každý jinak.
Počkej do zimy. Při prvních mrazech se případné problémy projeví. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od Ma.rt » 20.07.2021 10:37

Varta mi běžne ukazovala 12,1-12,2 V. záleží na proudu, ktery je akumulator schopný davat a kapacite, kterou dokáže udrzet. Varta mi vydrzela vzdy 6-7 let, po prvnim problemu se startovanim sla pryc. Nekdo by to treba dobil nabijeckou a pak by to asi fungovalo, ale za ty nervy mi to nestoji.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od vladka1 » 20.07.2021 12:04

Napětí baterky se měří bez zátěže. Spíš tomu nic neni a těch 12,2 sis jen všiml... 14 - 14,5 je OK a těch 12,2 při zátěži (aktivní ŘJ) je taky OK.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Uživatelský avatar
norias
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 18.03.2017 09:10
Bydliště: Havířov

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od norias » 04.10.2021 21:38

venca.mar. píše: 18.07.2021 15:26 Tak po 15 dnech co tu auto stojí tak má baterie 12,1V.To bude mít i za 14 dní,jen pořád nechápu proč spadne z těch 12,8 na tuhle hodnotu a pak už drží. 8O
Pokud nabijes baterku jizdou tak se logicky zvedne i napeti o par mV. Jak pak auto stoji tak se samovolne neco vybije a bud rad ze to drzi 12.1V. Pokud chces hledat problem tak mer napeti pri startovani. Strc tam ten merak a jak ti pri startu napeti pada pod 10V tak muzes mi baterku jednou nohou v kremikovem nebi neli uz v nem. Jinak cca 11V pri starto je ok.
Ford focus combi mk2 1.6 16V 74kw HWDA

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů