Zajetí motoru?
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Zajetí motoru?
Kolegové.
Jak se chovat k motoru po go? Jedna se o duratec 2,0i 107kW. Je po výměně krouzku, ložisek na klice, go hlavy.
Jak ho dobre zajet? Jak se ohřeje, muzu ho vytočit? Jak moc? Zatim se jeste rucicka nepodivala za 3000ot/min. Nemam jeste ani 100km.
Děkuju za odpověď
Jak se chovat k motoru po go? Jedna se o duratec 2,0i 107kW. Je po výměně krouzku, ložisek na klice, go hlavy.
Jak ho dobre zajet? Jak se ohřeje, muzu ho vytočit? Jak moc? Zatim se jeste rucicka nepodivala za 3000ot/min. Nemam jeste ani 100km.
Děkuju za odpověď
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Zajetí motoru?
Rozhodně. Netočit nad cca 4000, nepodtáčet. Výměnu oleje skrátit první po 2000, druhou po dalších 5000.
Nehonit to studené a před každou jízdou radši skontrolovat stav oleje.
Nehonit to studené a před každou jízdou radši skontrolovat stav oleje.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Zajetí motoru?
Děkuju za odpověď
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Zajetí motoru?
Vybrus čeho? Válců? Nee, jen honování. Klika zustala původní, bylo ok
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Zajetí motoru?
Kolik to stojí takovahle sranda?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Zajetí motoru?
... a kolik jsi měl najeto?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Zajetí motoru?
Stalo to cca 19tkc, 9500 z toho byla práce. Cena je bez hlavy, ta byla jen prebrosena, pac tu delal minuly majitel. Najeto mel 224tkm, duvodem bylo potkani motoru po špatně udelanych rozvodech
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
-
- Test driver
- Příspěvky: 4802
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajetí motoru?
Tak to nemusíš nic zajíždět.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Zajetí motoru?
Copak se na 2.0 delaji rozvody? Nebo to uz ti chrastil retez?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Zajetí motoru?
Jak to myslíš? Menily se šály, krouzky a to si jako sedne hned?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Zajetí motoru?
Netusim, proc do toho vrtali
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Zajetí motoru?
Překroužkovat potkana proč?? To žralo olej?? Nový šály dtto, to rozhodili kvůli změření?? Celý to nějak smrdí...
Zajetý to už asi má, tak to řešit je zbytečnost... Teď akorát včas měnit olej... Osobně bych ho měnil tak po 1000 km a pak po 5000, dál už normálně po 10 max 15kkm/ 1 rok..
Zajetý to už asi má, tak to řešit je zbytečnost... Teď akorát včas měnit olej... Osobně bych ho měnil tak po 1000 km a pak po 5000, dál už normálně po 10 max 15kkm/ 1 rok..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 667
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Zajetí motoru?
Prekrouzkovalo se to preventivne, mel uz 224tkm a tyhle motory jsou tim znamy, tak proc to neudelat, kdyz to bylo celé rozdělané? Včetně sal....
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 599
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Zajetí motoru?
No právě, proč se to rozdělávalo když to byl jen potkan a stačilo shodit hlavu... Klidně to ten motor může zabít že ti olej začne žrát teď.. Do fungujícího stroje se nehrabe Tak snad to je udělaný dobře a pojede dalších 200 kkm
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů