Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Jj, průměr neco pres 7 neni s tímhle motorem problem.
Novy sw mam od vymeny palivoveho cerpadla a rekl bych, ze je stabilnější volnobeh na studeném motoru. Predtim mi nekdy houpal kolem 1200 ot. +/-100. Ted to drzi na tech 1200. Jiný efekt nevidim.
Novy sw mam od vymeny palivoveho cerpadla a rekl bych, ze je stabilnější volnobeh na studeném motoru. Predtim mi nekdy houpal kolem 1200 ot. +/-100. Ted to drzi na tech 1200. Jiný efekt nevidim.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12849
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Skuste este toto:
Medzi dvomi koncovkami v cervenom kruzku nalavo je myslim nadrzka s aktivnym uhlim - cierny valec za nadrzou, pri zadnej naprave. Oznacena trubka odvzdusnovania, ktora ide po vrchu nadrze je cvaknuta pred nou do kovovej trubky spolu s vytlakom benzinu z cerpadla do vstrekov do druhej kovovej trubky.
Skuste odpojit tie zakruzkovane trubky od nadrzky s aktivnym uhlim. A potom odvzdusnovaciu vpredu pri motore, kde konci do sania. Prefuknite odvetravaciu trubku od nadrze do sania, ci je priechodna. Treba odpojit od sania, ak je v nej bordel, aby vyletel von a nie do motora. Potom prefuknut aj druhu zakruzkovanu trubku, ktora ide do nadrze. Na vrchu nadrze su 2 ventily (oznacene). Pri prvom fuknuti mozno budu "prilepene". Ked fuknete do nadrze, zachvilu vyvinie protitlak, ako keby fukate balon, takze ked odpojite pumpu, vyfuci naspat (pozor, pojdu benzinove vypary).
Po prefuknuti tychto vedeni a sadnuti korekcii po par dnoch (auto som mal na kabli az po 3 mesiacoch) drzi volnobeh pekne medzi 680-760 otackami. Tak ze ci nahoda, alebo riesenie.
Nadrz nemusi ist z auta dole, len pre predstavu.Medzi dvomi koncovkami v cervenom kruzku nalavo je myslim nadrzka s aktivnym uhlim - cierny valec za nadrzou, pri zadnej naprave. Oznacena trubka odvzdusnovania, ktora ide po vrchu nadrze je cvaknuta pred nou do kovovej trubky spolu s vytlakom benzinu z cerpadla do vstrekov do druhej kovovej trubky.
Skuste odpojit tie zakruzkovane trubky od nadrzky s aktivnym uhlim. A potom odvzdusnovaciu vpredu pri motore, kde konci do sania. Prefuknite odvetravaciu trubku od nadrze do sania, ci je priechodna. Treba odpojit od sania, ak je v nej bordel, aby vyletel von a nie do motora. Potom prefuknut aj druhu zakruzkovanu trubku, ktora ide do nadrze. Na vrchu nadrze su 2 ventily (oznacene). Pri prvom fuknuti mozno budu "prilepene". Ked fuknete do nadrze, zachvilu vyvinie protitlak, ako keby fukate balon, takze ked odpojite pumpu, vyfuci naspat (pozor, pojdu benzinove vypary).
Po prefuknuti tychto vedeni a sadnuti korekcii po par dnoch (auto som mal na kabli az po 3 mesiacoch) drzi volnobeh pekne medzi 680-760 otackami. Tak ze ci nahoda, alebo riesenie.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12849
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Skusali ste to niekto?
Este upresnim, ze na konci odvzdusnovacej trubky, ktora ide do sania, je myslim elektromagneticky ventil. Ak si dobre pamatam. Samozrejme trubku odpojit pred nim.
Este upresnim, ze na konci odvzdusnovacej trubky, ktora ide do sania, je myslim elektromagneticky ventil. Ak si dobre pamatam. Samozrejme trubku odpojit pred nim.
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Zdravím, tak si tu přihřeju taky polívčičku. Na 1.8 mám taky vysoký volnoběh. Pátral jsem až mě to donutilo rozdejchat komunikaci ELMka a NTB. Dle Forscanu to má otáčky kolem 800. Pátral jsem, zkoušel jsem a nakonec jednotka požaduje volnoběh těch 800 otáček ( aspoň tak mi to prásknul Forscan ). Zkoušeno dnes při venkovní teplotě -2 , po cca 30km jízdě s druhýma 15ti Km ve svižným tempu. Nic se nezměnilo po resetu adaptací. Mě osobně ty otáčky nevaděj, Ale ke konci měsíce bude STK a na ME už by asi neměli pochopení. Má někdo tucha po čem jít ? Proč jednotka chce vysokej volnoběh. Jinak teplota vody byla i podle Forscanu v pořádku.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Prosím, kde maj na emisích pro tuhle motorizaci takovejhle luxusní rozsah ?? Rozumný rádius ve východních čechách mi asi nebude dělat problém.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Jezdím na STK Sovětice (kousek za Hradcem směr Hořice, Jičín).
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- nechana
- Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 22.03.2011 21:00
- Bydliště: Jilemnice, Semily
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Přidám se do klubu, taky mě ted vyhodili z emisí kvůli otačkam kolem 800, myslel sem ze dam tomu technikovi tečku, evidentně je to nějaka systematicka metoda jek se zbavit starsich aut. Nebo chyba v ty jejich databazi,od konce unora už je všechno live online, ale co ted s tim, prece nebudem všichni měnit všechny věci výše vypsané......
Ford Focus II 1,8 Duratec HE 3dv. r.v.08
Ford Focus I 1,6 16V Zetec SE 3dv. r.v.02
Ford Focus I 1,6 16V Zetec SE 3dv. r.v.02
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Tak aktuálně posun, Ale bohužel k horšímu. Pro proměření baterky, jejím dobytí a znovu měření za dalších cca 10h byl závěr jasný. Origo baterka už nebyla v kondici. Takže instalace nové s tím i reset jednotek. A nebyl bych to já abych poctivě neprošel konektory s kontaktolem ve volné chvilce. PO nastartování a zahřátí byla papule do rohlíku. Krásně si vrkal kolem jednotkou požadovaných 730otáček. Jenže pak začalo peklo. A zatím poslední dějství toho představení bylo večer cestou z práce. Zasvítilo ESP a pozdějí i vrtulník. Doma jsem ani nechcípal a letěl pro NTB. Výčet je následující na PCM : P0132-E3, P0400-63, P1132-63.....OBDII : P0132-C, P0400-P...... ABS : U2023-E0.... U všech chyb je společný jmenovatel a to Signál nad maximální hodnotou. A ona ujetá U2023 je chyba komunikace sitě vozidla ... o té jsme něco četl i na zahraničních webech jen samou naprosto zběsilou zkušenost ( dokonce i vyskratovanou jednotku PCM ) . Takže o zábavu postaráno. jedn poznatek, že po vypnutí zapalka a zase zapnutí kontrolky nesvítí. Ovšem stačí chvilka na volnoběh a motor se začne škubat, po doškubání se uklidní ve vyšším volnoběhu (800-900 ot/min) a rožne se kontrolka ESP, dál tam dřepět v nahrknutým autě jsem už nemoh. Každopádně polomrtvá baterka může mít vliv i na volnoběžné otáčky. Co se posralo teď zatím netuším. Ráno bude další bitva této války.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
- Marlosk
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Má tvůj motor zapnutou BCM, že by potřeboval po výměně baterky reset, aby to správně nabíjelo a dávalo dobré napětí? Popř. inicializovat všechno ostatní.
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1659
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Focus MKII má podle mě jen základ chytrého dobíjení, tedy regulaci dle odhadované teploty akumulátoru. Nejmoderněší výdobytky regulace dobíjení to určitě nemá.
Mě to přijde jako nějaký problém v kabeláži, kdy se napětí dostane kam nemá.
Mě to přijde jako nějaký problém v kabeláži, kdy se napětí dostane kam nemá.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13029
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Tady bych hledal.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Dneska ráno baterka odpojena, při tom jsem prošel těch pár konektorů, co jsem prostrikoval ( lambdy, vstřiky, cívky a Klapka) hlavně ty lambdy vysuseny fénem, i když jsem tam vlhkost neviděl, ale pro jistotu. A změna nula. Vzpomněl jsem si, že mám i v tel torq. A ten mi ukazuje, že na lambde visí 1.27V. Ještě večer z práce práce zkusím co ukazuje než se ohřeje a zasekne. Po chvilce běhu se motor roztrepe, a jet se s tím nedá. Pak se rozne abs a motor se uklidní a jede. Později za jízdy se rozne i vrtulník, auto jede bezezmeny. To by teoreticky. Nasvedcovalo něčemu na lambde a nebo možná vstrik/výstřiky. Ale to jen dumam po selsku. Ta chyba komunikace mi tam nějak nepasuje.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1659
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Odpoj lambdu a zkus jet bez ní
-
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 07.05.2018 18:39
- Bydliště: Vamberk
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Tak Lambada zjevně ko. Na dia vůbec neosciluje, je na nule a po chvilce vyletí a 1.27 a tam sedí dokud nedám plnej. To se na chvilku sesadi zase dolů a pak vyjede nazpět. Takže objedná Denso. Takže jsem ji odpojil, odpojil jsem i egr kterej taky výběh ( ten je tam cca rok novej a sehranej s pcm přímo ve Fordu, tak nevím co mu vadí ). Chyba U2023 na ABS vyskakuje stále. A jednou mi vyskočila i U1900 na modulu IC. Takže to smrdí budikama na preletovani, pokud uvažuju správným směrem. Jinak po odpojení Lambady a EGRu ten motor přede klidnější, než kdy před tím. I volnoběh se zlepšil ve všech režimech.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13029
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Vysoké volnoběžné otáčky 2.0 107kw - prosba o radu
Začal bych u těch budíků. Taky mi vyhazovalo chybu posilovače řízení a umí to nahodit i spousta jiných. Než začneš měnit kde co, přepájej budíky. Je tu na to téma, tak tam koukni.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů