1,8 92kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,8 92kw
Ano, nema synchron. Pockas 5 sekund, hriadel sa dotoci, potom zapadne dobre? Ak by spojka zle vypinala, tak by isla blbo aj po 5 sekundach.
(podla mna staci 2-3 sekundy. aspon na mojom starom focuse tak bolo)
(podla mna staci 2-3 sekundy. aspon na mojom starom focuse tak bolo)
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
jj, spiatocka ma az tak nestve, aj ked niekedy nezapadne ani po 5s a musim postupne pustat spojku a tlacit spiatocku...jak som uz pisal.
co znamena ze nevypina spojka?
co znamena ze nevypina spojka?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,8 92kw
Myslene tak, ze neodtlaci poriadne pritlacny kotuc od lamely, stale je tam nejaky kontakt a trenie (ako keby kusok povolis pedal spojky), stale sa prenasaju otacky motora do prevodovky. Potom kedze spiatocka nema synchron, tak pri toceni hriadela prevodovky by tam stale isla "nasilu".
Z toho co popisujes aj pri pohynani na jednotku by som hladal problem v spojke (spojkova sada alebo lozisko). Ale tvoj popis je dost nepresny Hej, chapem, ze takyto problem sa tazko opisuje. Najjednoduchsie je na zaciatok odvzdusnit spojku.
Z toho co popisujes aj pri pohynani na jednotku by som hladal problem v spojke (spojkova sada alebo lozisko). Ale tvoj popis je dost nepresny Hej, chapem, ze takyto problem sa tazko opisuje. Najjednoduchsie je na zaciatok odvzdusnit spojku.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
no ono sa to tazko popisuje
ale proste problem je v tom, ze pri rozbiehani sa niekedy rozbehnem hladko, niekedy ako keby najprv nieco o nieco narazi a az potom zabere. dojde k citelnemu cuknutiu. a viem ze to tak bude uz pri radeni 1, lebo nejde zaradit hladko...
A este jedna vec, niekedy start prebehne v pohode, niekedy sa zatrasie cele auto...najlepsie to vidiet na radicke, ktora sa zatrasie a vtedy i start trva o nieco malo dlshie...
ale proste problem je v tom, ze pri rozbiehani sa niekedy rozbehnem hladko, niekedy ako keby najprv nieco o nieco narazi a az potom zabere. dojde k citelnemu cuknutiu. a viem ze to tak bude uz pri radeni 1, lebo nejde zaradit hladko...
A este jedna vec, niekedy start prebehne v pohode, niekedy sa zatrasie cele auto...najlepsie to vidiet na radicke, ktora sa zatrasie a vtedy i start trva o nieco malo dlshie...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
tak som sa trochu posunul odmazal som naucene hodnoty cez diag. teraz uz to skoro vzdy radi hladko. len sem tam to este trochu skoci, ale nic, s cim by som nemohol zit
kazdopadne to vyzera na skrtiacu klapku...bude uz kaput, alebo len zle naucena? ono i ked stojim, na volnobeh a prudko sliapnem na plyn, tak proste ten zvuk nie je uplne ok
a dotaz: jak dlho trva naucenie novych hodnot? teraz mi pri vyslapnutej spojke ide hore volnobeh, okolo 3000, a i pri zaradenej rychlosti to drzi vysoko otacky...
kazdopadne to vyzera na skrtiacu klapku...bude uz kaput, alebo len zle naucena? ono i ked stojim, na volnobeh a prudko sliapnem na plyn, tak proste ten zvuk nie je uplne ok
a dotaz: jak dlho trva naucenie novych hodnot? teraz mi pri vyslapnutej spojke ide hore volnobeh, okolo 3000, a i pri zaradenej rychlosti to drzi vysoko otacky...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,8 92kw
To by po resete nemalo robit
Daj dole hadicu pred klapkou, ci je otvorena iba na strbinku a co spravi po stlaceni spojky. Ak nic a otacky idu hore, asi niekde prisava. Zeby hadicka na spodku sania od odvetrania motora? Alebo takto sa prejavoval na FF1 vydreny potenciometer klapky. Sice tam bola mechanicka...
Daj dole hadicu pred klapkou, ci je otvorena iba na strbinku a co spravi po stlaceni spojky. Ak nic a otacky idu hore, asi niekde prisava. Zeby hadicka na spodku sania od odvetrania motora? Alebo takto sa prejavoval na FF1 vydreny potenciometer klapky. Sice tam bola mechanicka...
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
no a jak funguje ucenie novych hodnot?
kazdopadne pozriem co pises, len mi pride divne, ze to zacne robit az po zmazani naucenych hodnot...
no uvidime, teraz to kazdopadne radi tak jak som chcel
kazdopadne pozriem co pises, len mi pride divne, ze to zacne robit az po zmazani naucenych hodnot...
no uvidime, teraz to kazdopadne radi tak jak som chcel
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
tak teraz to vyzera, ze po case sa klapka naucila hodnoty a vraciam sa naspat k problemu nie hladkeho radenia
vyzera, ze po zmazani hodnot to radilo ok preto, ze medzi radenim neklesli otacky na volnobeh a preto sa darilo zaradit hladsie.
stale mi to pride na problem s klapkou, volnobeznym ventilom...aspon tak sa me, ako laikovi zda
vyzera, ze po zmazani hodnot to radilo ok preto, ze medzi radenim neklesli otacky na volnobeh a preto sa darilo zaradit hladsie.
stale mi to pride na problem s klapkou, volnobeznym ventilom...aspon tak sa me, ako laikovi zda
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,8 92kw
Transplantuj pokusne klapku od niekoho.
Volnobezny ventil mi odfot, ked ho najdes
Volnobezny ventil mi odfot, ked ho najdes
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
klapku nemam teraz asi kde zohnat.
a volnobezny ventil to teda nema? 1.6i ho myslim mala
a volnobezny ventil to teda nema? 1.6i ho myslim mala
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2988
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
Co se týče škrtící klapky, doporučuji začít vyčištěním. Stačí vyndat z auta, čistič na karburátor a hadr (viz moje galerie).
Volnoběžný ventil bys hledal marně - volnoběh řídí přímo klapka.
Volnoběžný ventil bys hledal marně - volnoběh řídí přímo klapka.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
klapku jsem uz cistil...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
a ted mi to dela to, ze z volnobehu kdyz slapnu a plyn do cca 2800 otacek, tak pak tam chvili zustane a az pak klesa a volnobeh je ted vysoky kolem 1000 otacek
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
ale tohle asi bylo vsechno zpusobene ucenim se hodnot, vypda ze se to srovnalo po par km...
kazdopadne jsem uplne na zacatku
kazdopadne jsem uplne na zacatku
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: 1,8 92kw
ale tohle asi bylo vsechno zpusobene ucenim se hodnot, vypda ze se to srovnalo po par km...
kazdopadne jsem uplne na zacatku
kazdopadne jsem uplne na zacatku
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti