1,8 92kw

Odpovědět
MichalFoFo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 29.08.2018 16:30

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od MichalFoFo » 06.01.2020 12:28

No každopádně, jestli se ti to podařilo vyřešit, tak dej vědět.
Je: Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost 2011
Byl: Ford Focus Mk2.5 1.8 Duratec 2008

MerHanz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 07.05.2018 18:39
Bydliště: Vamberk

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od MerHanz » 07.06.2020 00:04

Jak to dopadlo s tím kolísáním výkonu ? Mě to dělá obdobu od prvopočátku, co ho mám. Za studena před prvním roztočením nad cca 2200 to je letargický a od oněch otáček to najendou vystřelý. A to kolísání v tahu taky pociťuju. Ovšem u mě je dost znát jak s ním jezdím. Pokud jezdím kadla, kadla tak je to výrazný a sere mě každý předjíždění. Ale pokud ho roztáčím ( nedrbu na krev, jen ho nechám doklouzat do obrátek víc jak 3000 a vejš a při zrychlení mu podřadím nad ty 3500 ) tak je to výrazně lepší a váhavý efekt je pocítit jen malinko. Težko říct zda je to stejná choroba. ale podobnost tu je ;) .
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jenikHK » 07.06.2020 08:06

U mě vše :palec_nahoru:
I při venkovních teplotách kolem 30°C jede jak pila, bez kolísání nebo zaváhání. Radost poslat motor do otáček. Navíc je lepší odezva na plyn, což je vhodné i na rozjezdy.

Vyměnu solenoidů tudíž doporučuji provést, Ev. napred zkontrolovat, zda se oba podtlakové aktuatory překlopí z jedné polohy do druhé po nastartování a jsou v pořádku podtlakové hadičky.
Teoreticky může být problém i v solenoidu ovládání délky sání - ale stejně se prodávají oba.

Případně mohu nabídnout na experimenty TMAP nebo zapalovací cívky, vyměněné zbytečně...

PS: přesně jak píšeš se mi projevilo tak 2-3x po delším poskakování v koloně. Jak se kolona rozjela, jelo to jak kdyby chyběla půlka výkonu.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jarous350 » 17.06.2020 08:14

Co vám ukazuje přes OBD pozice škrtící klapky? Já se pohybuju na intervalu 12 až 77 %. Míň to neukáže ani když brzdím motorem. 77 % je když pedál leží na podlaze.
Screenshot_2020-06-16-13-25-48-816_org.prowl.torquefree.jpg
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jenikHK » 17.06.2020 08:54

Nezkoušel jsem za jízdy, ale chodí mi jen se zapnutým zapalováním 12-74%. Vše funguje, jak má (aspoň si to myslím ;-))
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jarous350 » 17.06.2020 15:52

Díky, tím pádem je to OK.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

MerHanz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 07.05.2018 18:39
Bydliště: Vamberk

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od MerHanz » 19.06.2020 21:53

Takže včera a dnes několikrát zkouška testu při běžícím motoru přes forscan. A výsledek ?? Chyba P1408 : Průtok EGR mimo rozsah vlastního testu / Systém EGR selhal při testu KOER průtoku EGR. Jinde se mi žádná chyba neukáže, jen při tom testu. A po výměne selenoidů auto sice nekolíše nahoře,ale do cca 2100 při jízdě jen na udržovačku a nebo lehkým přidání poskakuje jak klokan. Při zátěži jako je zrychlení škubání nepociťuju. Když nebude lejt, zkusím hodit zpět původní selenoidy. Abych nezapoměl, po jejich výměně to poskakovalo, tak jsem smazal komplet adaptace, ale nepomohlo. Už jsem zkusil i odpojit lambadu před katem a stále klokan.
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw

MerHanz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 07.05.2018 18:39
Bydliště: Vamberk

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od MerHanz » 01.07.2020 07:20

Konečně byl zase čas. EGR nový na výměnu jsem si musel upravit nářadí. Chyba se už nevyskytuje. Ovšem klokaní benzín zůstal. Tak výměna ovládání klapek zpět za starý a vše je lepší. Není to dokonalý, ale bez problémů se s tim dá jezdit. Nulová poloha EGRu se musí opravdu nastavit přímo přes fordí dia ? Nebo se to adaptuje samo ?
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw

MichalFoFo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 29.08.2018 16:30

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od MichalFoFo » 18.07.2020 20:53

Zdarec sranec, jakpak to je teda s těma výřivejma klapkama, od roku 2007 a výš? Já měl dneska dole sání a světe div se, mají vůle, respektive první 2 skoro nic, ale ty poslední 2 jsou docela dost na můj vkus, hlavně ta poslední, samozřejmě jsem nebyl připraven, zdejší experti tvrdily že je to už vyřešené a nic se nemůže stát, takže sem to nasadil zpátky a budu jezdit dokavaď to ty hajzly nenasaje a nechcípne v bolestech.
Mám R.v 2009, má najeto asi 170k a žere asi 0,5l oleje 5w30 na 1tkm takže v normě. 😊 jen ty klapky jsou slyšet, experti zde mě uklidňovali svejma chytrejma nesmyslama že už jsou tyhle konstrukční chyby vyřešený, ale očividně nejsou.

No ne asi objednám celé nové sání, na amazonu to ani není tak drahý asi 80£ + pošta.
Nebo to mám vytrhat do hajzlu? Dělal to už někdo na tomhle konstrukčně v pořádku motoru?
Je: Ford Focus MK3 1.6 EcoBoost 2011
Byl: Ford Focus Mk2.5 1.8 Duratec 2008

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od miki21 » 18.07.2020 22:18

Na 2,0 se to kuchalo a fungovalo to. Je to podobný motor, takže než čekat až je to schroupe, tak bych je vykuchal a pokud by to dělalo nějakou neplechu, koukal se po jiných.
tady u mondea viewtopic.php?f=262&t=13175&hilit=v%C3% ... %A9+klapky
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

MerHanz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 07.05.2018 18:39
Bydliště: Vamberk

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od MerHanz » 28.07.2020 22:07

Tak a fofan je po navštěvě Olfin Car Hradec Králové ( Bratří Štefanů ) . Co k tomu říct. Egr spárovali bez řečí. Přehrátí softweru je zajímalo proč. Na popis problému s volnoběhem za jízdy technik odvětil, že mám v prdeli volnoběžný ventil. A už mi bylo jasné, že tam nejsem moc správně. Následoval muj komentář aby mi ho teda pod kapotou ukázal, jestli ho tam najde. Technik znejistil. Když už byl nakřivo, zdelil jsem mu že to má elektronickou klapku. ( vyložene odborníci ) . Ok projeli auto donesli mi pár chyb... všechny spojený s mojí blbostí ( den před tím jsem měnil kabiňák a já vul si při odpojeným pedálu zapnul zapalko ) po chvilce objasňování pochopili, že mám asi pravdu. Tak se vrátili k autu a dali se do práce. Z chvilku zase za mnou že egr je ale aktualizaci softu jim systém neukazuje. Tak jsem je odkázal, že ji musejí najít ručně a dal jim i její označení. ( ochota spolupracovat nikde ) . Po další chvilce dolez technik, že vyresertoval jednotky a jede to projet, dojel s tím, že i volnoběh je ok a auto jede plynule a hladce. Dobrá, nic jinýho z nich nedostanu, platím a jedu si po svejch. Volnoběh bezezměn, měl jsem s tím maníkem jet a názorně ho vyškolit. Takže asi tak, v HK jsou prostě odborníci. Na parkovišti pro zaměstance sama škodovka a hyundai. Jop prostě jen udělám co mi řiká systém a nazdar. Víc po mě nechtějte. Jinak auto se trochu zklidnilo a pod plným jede líp. Asi mě to už nebaví. Auto jinak super, zábavná jízda, výkon dostačující, pohodlí cajk a spotřeba jak jsem očkával už při výběru. Ovšem sehnat servis na cokoliv jinýho, než koncern je pruser. Minimálně tady u nás :/ . Prostě voser
Focus II combi 2010 1.8 16v 92Kw

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od foki » 29.07.2020 23:11

na aktualizaci pcm staci prijet
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 15.09.2020 22:37

zdar, zeptám se tady:
nekdy, pri razeni 1 jako kdyby se v motorovem prostoru neco zhouplo (nebo v prevodovce), prijde mi, ze auto sebou malinko cukne (ne pri rzjezdu, proste kdy tam zasunu jednicku). Pak i pri rozjizdeni je narocnejsi ze rozjet hladce a plynule. jakokdyby v zaberu nejdriv neco na sebe narazilo a az pak zacalo zabirat. jindy neni citit pri razeni 1 nic a i rozjezd je bez problemu. a i pri jizde nekdy jde pousteni spojky hladce a nekdy proste ne (jedno na jaky prevod).
Prijde mi i samotne razeni takove "divne", nekdy jako kdyby to drhlo (nemyslim zuby), proste nekdy jako kdybych se musel prodirat necim.

Nesetkal se s tim nekdo? co zkontrolovat? Olej v prevodovce jsem menil, svicky take. Diag zda se nevypisuje zadne chyby.

co vim, tak je to stejna prevodovka jak u 1.6 a v MK1 mi to radilo krasne, zadne problemy...

diky.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od stano. » 15.09.2020 22:46

Zeby neotvaralo uplne spojku? Spiatocka tam ide ako?

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 15.09.2020 22:57

blbe 😀
ale uz som sa s tym naucil, ked pockam do tych 5 sekund, pripadne najprv cez 3 tak nepocitam zuby... ale niekedy nezapadne uplne a potom pomaly pustam spojku a tlscim spiatocku a zapadne...
nepride mi to uplne standardne chovanie, ale neprisiel som na nic lepsie 😀😀😀
a podobne problemy so spiatockou riesili aj pri novom aute...
ale jak pisem, na 1.6i MK1 toto problem nebol...spiatocka sice niekedy pocitala zuby, ale v ramci normy toho, ze nema synchron...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů