1,8 92kw

Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od ballu » 06.01.2021 11:32

Kousnutá jedna z poloos.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 06.01.2021 12:27

ako, co presne znamena kousnuta poloosa? a jak se to muze stat?
a muze byt projev problemu s poloosou i to, ze nekdy se pri startu motor vic zatrese a pod?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od ballu » 06.01.2021 14:15

Poloosa v kloubu v plnném rejdu .
Ale jestli to dělá při startu, jdi po uložení motoru a převodovky. Jestli si dobře vzpomínám, tak jak vychází poloosy z převodovky , je tam nějaké pomocné uložení , které přidržuje , aby nevyjely při zdvihnutí auta poloosy z převodovky. Buď to bude uvolněný, nebo i bez jednoho ze šroubů. Chce to vlézt pod auto.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 07.01.2021 10:08

no z toho co pises mi dava smysl, vysvetovalo by to x mych symptomu :-)
a da se zjistit kterou, nebo radsi rovnou obe?

a da se to zjistit na heveru, pohledem a pod? nebo stahnout prachovku, nebo...?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od ballu » 07.01.2021 10:51

Stačí jen vlést pod auto, kontrola šroubů okolo v místech, kde vylézají poloosy z převodovky. Prachovky sundávat nemusíš.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 07.01.2021 11:10

jasne, kouknu. to je to ulozeni prevodovky.
a tak dokazu identifikovat i problem s poloosou jako takovou? ja mam pocit jako by tam neco bylo vyzvykane a pri pohynani dochazi k razum, nebo jak to popsat. a to mi prijde, ze je nekde pod prachovkou, nebo v tom spoji, noc jako na obr:
otlaky_text.jpg
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 21.01.2021 13:06

tak zase posun, nakonec to na poloosy nevypada (sice jsem je jeste nekontroloval, ale predpoklad je, ze v 50 000 km by poloosy jeste meli fungovat :-)). Kazdopadne dnes se mi zase objevila chyba motoru a ted se mi i konecne povedlo vycist chyby:
P2101 Throtle actuator control motor circuit range/performance
P2110 Throtle actuator control system - forced limited RPM

Je to tedy neco ohledne skrtici klapky, pokud tomu spravne rozumim (od zacaktu jsem ji mrchu podezrival :-D). Kazdopadne otazka, jestli neco konkretniho, nebo rovnou zkusit vymenit komplet celou, nebo...

Diky.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jenikHK » 21.01.2021 13:19

zkusil bych napred vycistit - a to jak klapku samotnou, tak drahy uvnitr snimajici natoceni + presadit kolecko prevodu mezi motorkem a klapkou.
Vymenit muzes vzdy, pokud tohle nezabere
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 21.01.2021 14:44

no klapku jsem jiz cistil, nepomohlo.
to co pises dal, moc nerozumim :-D
tam jeotazka, jestli je to klapka, nebo ridici jednotka jako takova.

vymenit neni problem, zase to nejsou velke penize, ale mit jistotu, ze to je ono :-)

zajimave je, ze jak mi to ted vyhlasilo tu chybu, pak jsem auto restartoval, tak pak jsem jel asi 10km a priznaky, ktere resim se nevyskytovali, aspon ne v takove mire jak do ted. uvidim zase jak s tim pojedu priste.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jenikHK » 21.01.2021 15:10

Na klapce je cerny plastovy kryt, ten je treba sundat, abyses dostal k prevodum a snimaci natoceni.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od petulak » 21.01.2021 19:06

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 21.01.2021 19:58

ok, az se otepli, tak to muzu skouknout.
jen nerozumim, co znamena: presadit kolecko prevodu mezi motorkem a klapkou. :-D

a to vycistim nejak standardne, etanol a hadrik? je potreba to nejak mazat?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od jenikHK » 21.01.2021 20:06

Mrkni na obrázky rozebrané klapky - skoro úplně dole:
viewtopic.php?f=239&t=47790url

Přesadit prostřední ozubené kolečko, ve smyslu, že jej vytahnes, otočíš o cca 1/4 otáčky a vrátíš zpět - aby spolu zabíraly jiné zuby.

Dráhy snímače očistit, třeba tím etanolem, čističem kontaktů a pod., ozubení lehce namazat.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od solfan » 21.01.2021 20:17

ok, to asi neni nic proti niecmu.
a co muze zpusobit neco takoveho? auto ma najeto 50 000 km, samozrejme, netusim, jestli nekdo nedal klapku z neceho starsiho...

a samozrejme je otazka, jestli ta chyba realne znamena problemy s klapkou, nebo je to ridici jednotka, nebo co...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

tomas9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 21.11.2013 13:10
Bydliště: vysoke tatry

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od tomas9 » 07.08.2021 17:56

Prvy vaznejsi problem s autom a tak isto chyba P2110 a P0607 auto v nudzovom rezime max 20-30km/h,objednal som novu skrtiacu klapku-nepomohlo.Auto islo do servisu chybna riadiaca jednotka motora tak som zohnal pouzitu.Zatial vsetko v poriadku som zvedavy dokedy.
ford focus combi II fl 2008,1.8 benzin

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů