Vystřelení ručiček při nastartování

Interier, sedačky, palubní deska ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.11.2006 14:34

Vymenil bych hned, aby se nahodou nepodelal altik. Ten mesic spise uz nic neusetris. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 998
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 19.11.2006 00:17

2Pelen: me stacilo dobit a byla ok

obecne:
napeti baterky je 12,6V (svorkove, nezatizena baterka)
pri startovani mam nyni cca 10-11 V
kdyz byla bateka v haji, tak pri startovani cca 8-10V (budiky na dorazech)
po nastartovani BEZ vsech spotrebicu 14,6V (+/-)
po nastartovani se svetly, ventilatorem (ten zere vic nez se zda), radiem a vyhrivanim zadniho skla (+zrcatka) to samozrejme sleze (cislo si nepamatuju)
(mereno voltmetrem v zapalovaci)
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 19.11.2006 08:30

hihi píše:2Pelen: me stacilo dobit a byla ok
....
Ma hin baterku, vari mu jeden clanek! Nelze dobit! :cry:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MedWed » 19.11.2006 09:55

pelen píše:Vymenil bych hned, aby se nahodou nepodelal altik. Ten mesic spise uz nic neusetris. :wink:
neusetrim :D
cekam na vyplatu :D
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Kontrolky

Příspěvek od Mira » 03.12.2006 21:57

Ahojte, mám trošku jiný problém. Když vytáhnu klíče ze zapalování, ukazatel teploty a paliva mi vyjede zhruba do poloviny kde se zastaví nebo jemně kmitá. Někdy ručičky sami spadnou dolů, ale někdy ten stav trvá do druhého dne.
Skusím dát fotku: (ještě jsem to nezkoušel)
Díky za radu.
Obrázek[/url]
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 05.12.2006 14:12

Tak Foki by měl udělat novou rubriku ABNORMALITY nebo jak se tomu říká :?:
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
Matej
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nitra

Re: Kontrolky

Příspěvek od Matej » 01.01.2007 17:26

Mira píše:url]


Nazdar Mira ,prečítaj si všetko v odkaze ktorý Ti posielam:http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... c&start=40
Prečítaj si celú rubriku a celé story ohľadom tohoto problému.Je to neskutočné a nepochopiteľné nakoľko som už pre to urobil veľa pokusov a skúšok a zo skúsenosti môžem potvrdiť že 90% vplyv na túto anomáliu má vlhkosť prostredia. Skúšaj a napíš
FORD-Focus C-MAX 1.8TDCi Ghia

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 01.01.2007 18:08

Jak jsme tu popisovali to nulování počítadla, tak teď už mi to dělá mnohem častěji, tak jeden z 20-ti startů. Stopro to souvisí s napětím při startu. Tak jsem vyndal baterku a chtěl jsem ji nabít. Dolil jsem do všech článků destilku (ale chybělo velice málo, téměř nebylo potřeba dolívat) a zkontroloval pohledem elektrolyt-ve všech článcích krásně čirý, ani v jednom kalný. Začal jsem tedy dobíjet a světe div se- mám baterku 44Ah a ať jsem na nabíječce dával jakýkoliv nabíjecí proud, tak i na ten nejvyšší si baterka brala nejvíce pouze cca 2A. Nechal jsem jí tedy na tento proud na nabíječce cca 7h a ke konci už si brala jen asi 1,5A. Co to má znamenat?? Je ta baterka v čudu, nebo mám jiný problém? Např. startér? Alternátor jsem měřil a dobíjí super, cca 14,6V. Nechce se mi vyhodit zbytečně peníze za novou baterku a pak zjistit, že to tím není.Startér točí normálně a motor dobře chytá. Jen to nulování se mi vůbec nelíbí :cry: Mám strach, aby se při těch impulsech něco nepoškodilo třeba v řídící jednotce. :? Poraďte
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Matej
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Matej » 01.01.2007 18:48

[quote="Hurvajs"]Jak jsme tu popisovali to nulování počítadla, tak teď už mi to dělá mnohem častěji, tak jeden z 20-ti startů. Stopro to souvisí s napětím při startu. Tak jsem vyndal baterku .............
To čo popisuješ s bateriou je naprosto normálne. Baterii sa pri nabíjaní zvyšuje svorkové napätie a preto musí zákonite klesať aj nabíjací prúd.Takto sú konštruované aj nabíjače t.j. nabíja sa podľa charakteristiky U .Preto teoreticky keď je bateria nabitá na 100% t.j 2,4 -2,45 V na článok tak pri dobrom nabíjači tečie už minimálny prúd a nemalo by dochádzať k prebíjaniu AKB a tým jej poškodeniu.Preto aj keď si mal snahu zvyšovať nabíjací prúd bateria mala už také svorkové napätie ,že Tvoj nabíjač nebol schopný zvyšiť napatie na svorkách tak ,aby sa úmerne k tomu zvýšil napäťový potenciál a tým mohol tiecť aj vyšší prúd. Ten je daný vnútorným odporom zdroja nabíjača ktorý je podstatne vyšší než vnútorný odpor baterie.Záverom môžem povedať podľa popisu že Tvoj akumulátor po nabití je dobrý taktiež aj nabíjacia sústava vozu a keď chceš zistiť jeho kvalitu tak pred ďalšou kúpou si daj urobiť kapacitnú skúšku .Tá skúška sa robí veľkým zaťažením cca 150A a meria sa pokles svorkového napätia.To je stav na koľko poklesne napatie pri štarte a to by nemalo byť menšie ako 8V .Čím vyšie tým lepšie.Nepíšeš aký máš voz .Ak je to diesel tak tam je baterke potreba venovať patričnú pozornosť
FORD-Focus C-MAX 1.8TDCi Ghia

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 01.01.2007 18:54

To Matej:
Díky za vysvětlení, taky jsem si právě říkal, že když se ta baterie takhle chová při nabíjení, tak je asi dobrá. To že při nabíjení ten proud klesá jsem věděl, ale bylo mi divné, že bere celkově tak málo, když jsem ji považoval za vybitou. Máme ten zátěžák v práci, tak to s ním zkusím. Jinak typ vozu mám v podpisu - 1,8 16V Zetec, což je benzín. :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
GHIA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od GHIA » 01.01.2007 19:13

Taky jsem měl před nedávnem podobný problém.Ručičky mě při startování vylítly do maxima a pak spadly.Dobil jsem baterku jak mě bylo řečeno,že je to baterkou a zatím vše v poho.Jen mě štve,že se mě ted vynulovaly všechny 4 okna a dřív stačilo zmáčknout tlačítko při zavírání oken a samo to vyjelo a ted to musím držet :( Nevíte někdo jak se to dá vrátit do normálu?Vím něco,že se to dělá jaksi přes klíček,ale postup nevím.Děkuji za odpověd
2.0 TDCi 103Kw Titanium r.v.2009

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 01.01.2007 19:22

To GHIA: Někde už se tady to programování oken řešilo. Zadej si prohledat a někde to tu najdeš :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 01.01.2007 20:30

To GHIA:
tady jsem to trochu popisoval http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... 92fd04425b
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
dajosff99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orlová

Příspěvek od dajosff99 » 02.01.2007 17:39

slabá aku .....vlastní zkušenost.....koupil jsem novou a vše ok :D
Obrázek Ford Focus 1,6 16V r.v. 99

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 02.01.2007 18:58

Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Interier“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů