Vystřelení ručiček při nastartování

Interier, sedačky, palubní deska ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 05.11.2006 20:23

Ahmed píše:
Hurvajs píše:To Ahmed: to je nápad :D díky moc za radu, super, takhle to udělám. :lol:
Mily ctenari, to vsechno se tady v okoli doctes :wink: :lol: :D :P
já vím, dokonce si teď uvědomuju, že už jsem to tady četl, ale je to moc informací, všechno si nepamatuju :oops: :wink: :lol:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MedWed » 16.11.2006 18:12

tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. Vic me zajima, ze se pri jednom startu ze sta ( priblizne! ) na setinu sekundy rozsviti zelena kontrolka vpravo dole na otackomeru. poprvy sem ti toho ani nevsiml, a podruhy uz sem ten zeleny zablesk videl, ale jestli je uvnitr nejaky symbol, to nevim. dalsi vec, ktera je s tim spojena je vynulovani denniho pocitadla km.

nejak nevim, co s tim :) neni to nic extraobtezujiciho, ale nevim, zda to neni priznak neceho jinyho. jinak auto jede, nekouri, nema zvysenou spotrebu, proste vse pri starem...
diky!

Obrázek
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 16.11.2006 18:46

To je volaaké čudné toto. Tam co ukazuje čipka je podle mě ten čudlík na nulování tachometru a ta kontrolka vlevo vedle je pro automatickou převodovku. Nemohl to být nějaký odraz z venku? Zelená barva kontrolek je podle mě jenom pro blinkry - ostatní jsou červené a oranžové.
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 16.11.2006 18:50

Tak pokud říkáš jeden start ze sta, tak to nic strašného nebude. Nicméně je to zajímavý úkaz. Není to nějaký reset, nebo co? A nemůže to být třeba tím, žes tam měl 999 a začlo to počítat znovu? :roll:
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 16.11.2006 18:57

To MedWed:
Nejsi sám, už mi to dvakrát udělalo taky a není to opravdu žádný odraz, ale skutečně na chviličku problikne ta kontrolka. Akorát, že to není tam, kam ukazuje šipka, ale je to ta kontrolka vedle, která má být pro automatickou převodovku. :cry: Nechápu to, mám manuální, ale skutečně je to tak, vynuluje se při tom denní počítadlo. Nevím co s tím :? :?:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.11.2006 19:17

MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:
Naposledy upravil(a) pelen dne 17.11.2006 08:09, celkem upraveno 2 x.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MedWed » 17.11.2006 01:55

2 pelen - altik funguje :D 14,5V po startu

2 hurvajs - no slava, to jsem rad, ze v tom nejsem sam... moc lidi tomu koukam neveri :D

2 dany - ne, 999 sem tam urcite nemel :D strasne to samo o sobe neni, ale nevim, proc se to deje

2 radek a ostatni - foto je jen ilustracni, nekde v te oblasti to problikne, jak rikam, poprvy sem to ani nezaregistroval...
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.11.2006 08:09

pelen píše:
MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:
Neptal jsem se na napeti po nastartovani, ale pri startovani, tam je nejvetsi pokles, ktery vyvolava vykmit rucicek. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Dany
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3790
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dany » 17.11.2006 08:24

Asi to může být tím poklesem. Jinak si neumím vysvětlit, vynulování denního tachometru.
Ford Focus 1,6 16V Zetec 99 Silver
Obrázek

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MedWed » 17.11.2006 08:26

pelen píše:
pelen píše:
MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:
Neptal jsem se na napeti po nastartovani, ale pri startovani, tam je nejvetsi pokles, ktery vyvolava vykmit rucicek. :wink:
tak to sem zatim nemeril, mam totiz jen jeden par rukou :( ale zkusim nekoho premluvit, aby mi pomohl :)
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 998
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 17.11.2006 09:39

Vynulování poklesem napetí bych netipnul. Denní stav se nevynuluje ani po krátkém odpojení baterie (na pár vteřin). Což je "pokles jako hrom". Mám lítání ručiček a napětí kolem 8V v palubní síti při startování za sebou.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.11.2006 11:37

hihi píše:Vynulování poklesem napetí bych netipnul. Denní stav se nevynuluje ani po krátkém odpojení baterie (na pár vteřin). Což je "pokles jako hrom". Mám lítání ručiček a napětí kolem 8V v palubní síti při startování za sebou.
Psali tu jini, ze vykmit rucicek signalizuje odchazejici baterku. Ja jsem to jeste neregistroval a mam zatim puvodni. Jakou mas hustotu elektrolytu, kdyz ti klesa napeti az k 8V?
Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MedWed » 17.11.2006 11:45

pelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
ale JAKY impuls, o to tu bezi :D
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.11.2006 13:01

MedWed píše:
pelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
ale JAKY impuls, o to tu bezi :D
To bys musel merit osciloskopem v siti nebo nekde v datovem prenosu z ridici jednotky. :cry:
Zkus pripojit paralelne jinou baterku pres startovaci kabely a zkusit nastartovat, zda se vykmit rucicek objevi, pokud ne, tak bych baterku dobil nebo vymenil. (pripojeni a odpojeni podle manualu Ford Focus , at se nic z elektroniky nepokazi)
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MedWed » 18.11.2006 10:22

pelen píše:
MedWed píše:
pelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
ale JAKY impuls, o to tu bezi :D
To bys musel merit osciloskopem v siti nebo nekde v datovem prenosu z ridici jednotky. :cry:
Zkus pripojit paralelne jinou baterku pres startovaci kabely a zkusit nastartovat, zda se vykmit rucicek objevi, pokud ne, tak bych baterku dobil nebo vymenil. (pripojeni a odpojeni podle manualu Ford Focus , at se nic z elektroniky nepokazi)
pocitam, ze se vykmit neobjevi. mam spatnou baterku, porad mi vari jeden clanek. s prichodem tuzsi zimy tam dam novou... ale netusim to nulovani a tu kontrolku.
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Odpovědět

Zpět na „Interier“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů