Výměna stabilizační tyčky

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 29.10.2015 15:39

:( ..tak ty levne kosti z aukra teda moc nevydrzeli...3 roky a pristi tyden je budu znova menit....ale za 150 korun kdyz vydrzeli 3 roky jezdeni tak je to krasny..to je klidne ted vymenim znovu...
..soused kupoval kosti primo ve fordu za daleko delsi penize a vydrzeli jen o rok dele....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od miki21 » 29.10.2015 18:42

Navíc vzhledem k náročnosti výměny... :palec_nahoru:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 30.10.2015 10:57

no na vymene je vzdy nejhorsi prace najit ten akoratni imbusak... :D :D :D aspon u mne teda jo... :D :D
..tetce na fabii je menim pravidelne po max 30 tis km...uz jsem si zvyknul a na fabii bych je uz vymenil i po slepu,nalitej a s rukou v sadre :D :D :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

spooon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 162
Registrován: 26.08.2014 19:31

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od spooon » 30.10.2015 16:27

tak koukám že nejsem jedinej, kdo raději koupí levný kosti a mění o kousek častěji.

Jednou jedinkrát sem koupil "kvalitní" (od moogu, na mondeo) a vydrželi asi 40 000km, kdežto levný vydržej 20 000 - 40 000km.
Focus 1999, benzín 1.8

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 01.11.2015 10:09

presne tak...za cenu jednech kvalitnich co stojej 5x vic nez levne (a vydrzej jen o ctvrtinu vic km najezdit) mam takovou hromadu kosti ze za ty penize to prezije cele auto...a vzhledem k casu na vymenu..no super kseft :palec_nahoru:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 02.11.2015 08:31

:bebng: ..ve fordu chteji za zadni(coz je sroub,matka,4 gumy a 2 velke podlozky vse v cene v zelezarstvi tak max 100kc) oba dva 1760 korun!!!!!!!!!! ..to si delaj prdel ne? ....ja mam jeden za 99 korun....no ale kdyz se najde pitomec co jim to za to da tak proc ne..zakon trhu....to mne pripomnelo nedavnej muj vystup u Rotaxu...O-krouzek do pumpy leteckeho motoru 40kc..a ten samej u nas v zelezarstvi 2.50 kc... :bebng: ...a hadejte kterej na ULL ted lita?
..nebo simering na prevodovku k poloose 300 kc u forda...a ten samej v noname kramu (na Felicii) 16 kc silikon,obyc cernej za 8 kc...a zase hadejte kterej mne na aute jezdi?
..takhle se vydelavaj penize..a ne 8 hodin stani u soustruhu... kdyz to nekteri daj tak proc ne ze?
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 02.11.2015 12:02, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 02.11.2015 09:14

http://www.ford-motorcraft.cz/p/1545/ty ... -1998-2005 a nebo
http://www.auto-lz.cz/zbozi/11768/L-P-z ... 8-04-lehce pochybuju ze ty prvni vydrzej 4x dele nez ty levne...jen prepocet koruny na zivotnost ...nebo je jen tak draha ta samolepka motorcraft? :D :D :D ...a nebo je to "orygo" dil jen proto ze je x krat drazsi? ...a jeste blbejsi otazka- v cem je lepsi vzduchovej filtr motorcraft za 600 kc proti starline za 99 kc? asi se ucpe nasavanym bordelem za 6x dele...nebo co...
a to vse jmenovane pisu jen proto ze nechapu proc nekdo da za neco x krat vic nez to jde jinde koupit se skoro stejnou vydrzi.....
a stacilo by pro spokojenost zastancu "nejsem tak bohatej abych kupoval levne vecy" ty levne kosti prebalit do jineho obalu a nastrelit na to 5x vetsi cenu? ....pak by to bylo zbozi uplne "nejlepsi"....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 02.11.2015 17:23

tak predni kosti jsem ted vymenil...pohoda..pul hodky prace na heveru....tak snad zas ty 3 roky aspon vydrzej a to mam za to ze pujdou i s tim veteranem do srotu.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ..doufam ze jsou posledni co na tomhle vozidle menim... :mrgreen: :mrgreen:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Nonid
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od Nonid » 02.11.2015 18:34

Krapet rozdil v cene :totlsmile:
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od petulak » 02.11.2015 18:48

:arrow: Roman, neboj--5l oleje / cardo/-cca 650kč.
--5l oleje/serv. ford/- cca 1580kč.

nasrat, jim do krku./ ford servizům/--aby, mě tam vítal "debil" v obleku a kravatě, kterej má 50litrů za měsíc??? :palec_dolu: :mrgreen:
u, nás, / 100metrů/ ode mě mám Autoin-ford,tak vím, očem to je. na zvedákách, jen samej firemní ford, soukromníků, jen špetka, +to je doktor, nebo veterinář, atd. :D
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 04.11.2015 18:53

tak tak Peto...kdyz si dokazou za 55 ah baterku rict 2600 korun :bebng: :bebng:
kdyz tu samou baterku...teda ne tu samou Motorcraft se jmenuje.. od tech prekupniku..ale Vartu koupis za 1500 korun....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
paulus33
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR, Košice

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od paulus33 » 03.04.2016 12:37

Pozdravujem, kúpil som tyčky, doteraz som mal stále tyčky, ktoré mali "bezpečnostnú maticu" proti uvoľneniu. Tieto majú takúto skoro klasickú iba s pevnou podložkou.
1)Stačí to iba dostatočne utiahnuť, alebo treba použiť lepidlo na závity?
2) Ak lepidlo, tak stačí iba mala slza tesne za maticu?
3) Alebo ako ho aplikovať? Díky.
aaa.jpg
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od miki21 » 03.04.2016 12:56

Chytit klíčem za tu plošku na kloubu a normálně dorvat (s rozumem).
Nic nelepit.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vitr73 » 03.04.2016 13:13

presne tak ..normalne jen utahnout..a jeste bych namazal zavit vazelinou aby nezareznul a za 2-3 roky to slo pri dalsi vymene povolit.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
paulus33
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR, Košice

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od paulus33 » 04.04.2016 08:37

je treba mať nápravu dvihnutú celú (Ľ+P strana)?
Alebo to môžem robiť tak, že dvihnem jedno koleso-vymením, zložím, dvihnem ďalšie-vymením, zložím...
Nejde mi o pohodlnejšie osadenie novej tyčky. Doteraz som to robil stále tak ako píšem vyššie, ale zachytil som tu niekde príspevok, že náprava by mala byť dvihnutá celá, nie iba jedna strana. Díky
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti