No, tak po vymene ramen (zn. Lemfoerder) ti bohuzel asi budu muset dat za pravdu. Vibrace se kazdopadne zmensily (jsou citit jen ve volantu a nikoliv v karoserii), trochu se posunuly k vyssi rychlosti, ale jsou tam porad. Takze babo rad, co mam zkouset vymenovat ted? Skoro za mesic uz budu prezouvat na zimni, takze to by byl prvni test. Jsou potencialne podezrele ty kulaky ve stabilizatorech (kostech)? Vibrace jsou nezavisle na zarazene rychlosti, takze poloosy bych spis vyloucil. Co dalsiho? Kotouce i desticky maji najezdeno tak 50tkm (opotrebeni tak z 1/2).Specík píše:Bohužel Focus je na vibrace ve volantu sakra velkej prevít... Můžou to být i jeté pneu - vyvážené můžou být sebe lépe. Házení disku pozná dobrá vyvažovačka se spodním válcem. Stejně tak zadní silentbloky ramen které taky můžou vypadat v pohodě a přitom být vyschlé. Brzdy, plošky na kloubech, kolem tlumičů, náboj atd..
Co u ostatních aut volantem nehne, tak tady ho rozklepe sebe menší blbost.
Je co já jsem se navyměňoval dílů
Vzpominam si, ze u Octavie I. gen. se to hodne resilo a nebylo to brzdama, ale nejakou vuli na podvozku. Byl o tom rozsahlejsi clanek v SM, tak se na to budu muset mrknout, abych si pripomnel, co vsechno se tam resilo za priciny...