Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15.09.2011 14:54
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Nazdárek, dnes byl úspěšný den, LeD mi poslal polopatický návod, podle něj jsem provedl reset gemu, šupnul jsem klíče do zapalování 4x I-II a ozvalo se to dlouho očekávané pípnutí, v ten momen se mi rozbušilo srdce na plný plyn, dálka začala fungovat. Všem moc děkuji za spolupráci a Led zvlášť. Opět zvítězila pravda nad lží a nenávistí
- LeD
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lysice
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
jsem rád, že sem mohl pomoct
... asi začnu vybírat 500,- za ušetřenou koupi GEMu nebo ještě lépe začnu pracovat ve Fordu
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.09.2011 13:49
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Nazdar chlapi.Pred pár týždnami som kúpil fofoI a mám ten istý problém s dálkou ako Vy a skúšal som to rozbehat podla návodu,ktorý tu uvádzate, ale furt ten zázračný zvuk s toho fofaI nedostanem. Všimol som si, že mám gem s označením FB. Nemože to byt tým.Ak Vás možem poprosit, mohli by ste my poslat ten podrobný popis jak na to.
- LeD
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lysice
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
nemůže
návod je univerzální pro GEMy instalovaný do fofa 2002 - 2004, důležitý je to 1s7t-15k600, zbytek určuje pouze luxus výbavy a alarmy.
pokud dálka fungovala a jsou jen "vybitý baterky" tak to může pomoct, pokud je závada kdoví kde tak ti pomůže jen výměna GEMu
postup ve zkratce:
- spodní konektor, úplně nejspodnější tenký pin na GEMu, ukostřit (cca 10 sec) ->klíč I-II-I (4x) -> píp
jednodušeji to neumím a nerozumím kde se dělá chyba, většinou totiž v 90% případech po opakovaném vyzkoušení najednou funguje i když předtím to nešlo -> fakt nechápu
hodně štěstí
návod je univerzální pro GEMy instalovaný do fofa 2002 - 2004, důležitý je to 1s7t-15k600, zbytek určuje pouze luxus výbavy a alarmy.
pokud dálka fungovala a jsou jen "vybitý baterky" tak to může pomoct, pokud je závada kdoví kde tak ti pomůže jen výměna GEMu
postup ve zkratce:
- spodní konektor, úplně nejspodnější tenký pin na GEMu, ukostřit (cca 10 sec) ->klíč I-II-I (4x) -> píp
jednodušeji to neumím a nerozumím kde se dělá chyba, většinou totiž v 90% případech po opakovaném vyzkoušení najednou funguje i když předtím to nešlo -> fakt nechápu
hodně štěstí
- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Mám doma taky jeden GEM z 2004,ale nevzpomenu si teď,čím končí,ale je taky bez dálky..Je to divný,že něco takového vyráběli,ale je to živej důkaz..Když se rozebere,tak chybí obvody dálky...
Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
1S7T-15K600-B, to je GEM bez dalky ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Tady je pěkná tabulka, co kterej GEM umí:
http://www.foka24.de/Focus/FFB/ZVModul- ... .html#GEMs
Případně tady přeloženo do angličtiny:
http://translate.google.com/translate?h ... tml%23GEMs
(Pokud má na konci jenom "B", znamená to zřejmě "blbý", protože je to nejjednodušší modul, kterej neumí skoro nic.)
http://www.foka24.de/Focus/FFB/ZVModul- ... .html#GEMs
Případně tady přeloženo do angličtiny:
http://translate.google.com/translate?h ... tml%23GEMs
(Pokud má na konci jenom "B", znamená to zřejmě "blbý", protože je to nejjednodušší modul, kterej neumí skoro nic.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
troufl bych si rict B="basic"
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.09.2011 13:49
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Led velký dík za pomoc.Dálka konecne funguje. To je parádna "finta fň".
- LeD
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lysice
- FoFoTom
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 31.08.2010 08:22
- Bydliště: Jihlava
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Ahoj, zkusím se zeptat: po ročním bezvadném fungování mi přestal fungovat DO, vyměnil jsem baterku a nic. Zkoušel jsem postup I-II 4x, ozvalo se pípnutí, po stisku tlačítka druhé pípnutí.
Bohužel DO stále nejde (zkoušeno dvakrát). DO vyčištěné, kontakty vypadají vpohodě.
Mám zkoušet resetovat GEM? Nebo hledat problém jinde?
Dík za nápady...
Bohužel DO stále nejde (zkoušeno dvakrát). DO vyčištěné, kontakty vypadají vpohodě.
Mám zkoušet resetovat GEM? Nebo hledat problém jinde?
Dík za nápady...
Mondeo 2.0 TDCi 103kW 2012 černé kombi
Minulost:
Focus Kombi, 1.6l 74kW, r.v. 2007 -> skončil při 142tis.km po nehodě 07/2019, sloužil do posledního dechu...
dříve Ford Mondeo Hatchback Mk2 2.0l r.v. 1997, Mazda 626 2.0i 16v, Ford Capri 2.0 Mk3[album][/album]
Minulost:
Focus Kombi, 1.6l 74kW, r.v. 2007 -> skončil při 142tis.km po nehodě 07/2019, sloužil do posledního dechu...
dříve Ford Mondeo Hatchback Mk2 2.0l r.v. 1997, Mazda 626 2.0i 16v, Ford Capri 2.0 Mk3[album][/album]
- LeD
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lysice
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
- zkus ještě jednou spárovat dálku a pokud toto již nebude možné pak reset GEMu
už se mi totiž stalo, že jsem spároval jednou a minutu poté už ne, prostě se něco bloklo a musel sem resetovat (ověřoval jsem jestli stačí na spuštění párování klíč bez dálky a bez čipu imobilizéru), takže jsem otáčel několikrát během pár minut a najednou nic... pak reset a vše zase jelo jak po másle, dokonce jsem zjistil, že ani nemusím šroubovat kastlík a reset je otázka půl minuty života
- akorát ber ohled na to, že tvůj vůz podle profilu je rok 2007, tudíž nemám tušení co má za GEM a zda mnou uvedený postup funguje i na něj
už se mi totiž stalo, že jsem spároval jednou a minutu poté už ne, prostě se něco bloklo a musel sem resetovat (ověřoval jsem jestli stačí na spuštění párování klíč bez dálky a bez čipu imobilizéru), takže jsem otáčel několikrát během pár minut a najednou nic... pak reset a vše zase jelo jak po másle, dokonce jsem zjistil, že ani nemusím šroubovat kastlík a reset je otázka půl minuty života
- akorát ber ohled na to, že tvůj vůz podle profilu je rok 2007, tudíž nemám tušení co má za GEM a zda mnou uvedený postup funguje i na něj
- FoFoTom
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 31.08.2010 08:22
- Bydliště: Jihlava
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Tak jsem zkusil ještě jednou naprogramovat klíček, opět bez výsledku.
Nakonec jsem vlezl do rozvodné skříňky u spolujezdce, chtěl jsem podle zde uváděného návodu resetovat GEM. Vyklopil jsem pojistkovej šuplík, jeden velkej konektor vlevo, druhej vpravo, zkusmo jsem je odpojil, nějak jsem nemohl najít ten správnej pin, tak jsem za mohutného nadávání konektory opět zapojil a šuplík zavřel. Po zabouchnutí auta jsem ze zvvyku zmačknul zamykání na DO a ejhle, najednou to všechno funguje.
Problém vyřešen!
DÍKY!
Nakonec jsem vlezl do rozvodné skříňky u spolujezdce, chtěl jsem podle zde uváděného návodu resetovat GEM. Vyklopil jsem pojistkovej šuplík, jeden velkej konektor vlevo, druhej vpravo, zkusmo jsem je odpojil, nějak jsem nemohl najít ten správnej pin, tak jsem za mohutného nadávání konektory opět zapojil a šuplík zavřel. Po zabouchnutí auta jsem ze zvvyku zmačknul zamykání na DO a ejhle, najednou to všechno funguje.
Problém vyřešen!
DÍKY!
Mondeo 2.0 TDCi 103kW 2012 černé kombi
Minulost:
Focus Kombi, 1.6l 74kW, r.v. 2007 -> skončil při 142tis.km po nehodě 07/2019, sloužil do posledního dechu...
dříve Ford Mondeo Hatchback Mk2 2.0l r.v. 1997, Mazda 626 2.0i 16v, Ford Capri 2.0 Mk3[album][/album]
Minulost:
Focus Kombi, 1.6l 74kW, r.v. 2007 -> skončil při 142tis.km po nehodě 07/2019, sloužil do posledního dechu...
dříve Ford Mondeo Hatchback Mk2 2.0l r.v. 1997, Mazda 626 2.0i 16v, Ford Capri 2.0 Mk3[album][/album]
- LeD
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lysice
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
- jojo, v jednoduchosti je síla....
- jinak vzhledem k popisu, kde co a jak máš umístěné jsem přesvědčen, že by jsi stejně hledal marně, zcela jistě máš GEM úplně jiného typu...
- jinak vzhledem k popisu, kde co a jak máš umístěné jsem přesvědčen, že by jsi stejně hledal marně, zcela jistě máš GEM úplně jiného typu...
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 26.10.2010 09:11
Re: Modul GEM 1S7T-15K600-FA - problém s dálkou
Chlapi ... doprcic ... mam 2004 ... myslite, ze to na muj GEM bude fungovat? Je ten GEM jak jsou pojistky? LeD mohl bych te poprosit poslat mi ten polopaticky navod? Je nutne odpojovat baterku pri tom resetu? Predem diky moc
Ford
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů