Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od ZaQik » 08.02.2016 17:17

hezke reseni - odpojils F127 z rozvodu, ktere se aktivuje po sepnuti klicku, a pripojil ho na rozvod, ktery hlida battery saver ... jedine vylepseni me napada: otevrit GEM a predelat to primo v nem :twisted:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

nakej-nick
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.12.2015 11:31
Bydliště: Kroměříž

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od nakej-nick » 08.02.2016 17:48

ZaQik píše:odpojils F127 z rozvodu, ktere se aktivuje po sepnuti klicku :twisted:
Mno, o tom jsem taky uvažoval, ale nakonec jsem k té F127 připojil ještě +12 z té F126, doufám, že to nevadí, když to má vlastně i svoji pojistku, stejně je to tak nějak z jednoho zdroje.
Stejně by se dala použít místo F126 i F135, též projektovaná na 20 A, taky ji mám neosazenou a je šikovně umístěná vedle pozice pro relátko.
Lepších a složitějších řešení by se jistě našlo víc, ale jiný časovač než battery saver jsem nenašel, takže to tam zbytečně 1/2 hodiny žhaví. Jenže to by chtělo najít kontakt, který je pod napětím jen od odemčení po uzamčení... tak nevím, zatím se s těmi schématy spíš nesměle seznamuju :wallbash:
FoFo II * combi * benzín/1.6/100 koňů * 10/2007 * black

Marašnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20.08.2018 08:41

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od Marašnik » 30.05.2019 23:02

zdravím vospolok. hodím jeden chúlostivý dotaz: nevie niekto ako to zapojiť v tejto poistkovej skrini (focus st)? alebo sú čísla poistiek totožné, len inak rozhádzané.
Přílohy
00002fuse.jpg
st mk2

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od ZaQik » 31.05.2019 06:22

to je predFL pojistkovnice - tam maji pojistky jina cisla
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od pesoo » 31.05.2019 09:29

Da se to rele (G1UHW PA66 GF25) nahradit necim co je bezne k dostani treba na ges.cz? Proste k nemu nedokazu najit parametry.
nakej-nick píše:Tak mám hotovo. Pro zájemce přikládám pidinávod:

Ovládání 2 elektrických oken FoFo II (10/2007) při vypnutém zapalování

* funguje od odemčení auta do půl hodiny od zamčení
* po dobu funkčnosti je odběr proudu relátkem a podsvětlením ovládacích tlačítek (i pro nastavení zrcátek), takže zanedbatelný

rozložení pojistkové skříňky před spolujezdcem mám dle obrázku [1]; Schéma - obrázek [2]; Praktické provedení - obrázek [3] Oproti fotce drobné změny: kostřicí lanko ("háček") bylo opatřeno kulatou svorkou, bílá bužírka na pojistkách odstraněna (nedaly se narvat na své místo) a izolace spoje vteřinovým lepidlem, nakonec použity 2 pojistky 25 A (předepsaná na F126). Použil jsem forďácké relé G1UHW PA66 GF25, kvůli rozměrům a protože leželo v šuplíku.
Pro jistotu jsem vytáhl F104=šetřič baterie & osvětlení interiéru.
Přívod od C98/7 je kabelovou rychlosvorkou - doporučuju konektor odpojit (pojistka nahoře) a zkontrolovat, který kablík to je - u mě oranžovožlutý.
Ukostření pod matici držáku pojistek (jsou tam dvě, vytáhl jsem kvůli přístupu schránku).
Pojistka F127 má pro jistotu spodní nožku odstraněnou, napětí je na horní nožce, kablík na spodní straně, takže pojistka je funkční v obvodu přes relé.
F126 má přívod na spodní nožku a na ni také kablík, takže je funkční.
Nezapomeňte poté vrátit F104 ;-) Po odzkoušení jsem relé přilepil oboustranou páskou na pozici R15 nohama nahoru.
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

Marašnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20.08.2018 08:41

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od Marašnik » 31.05.2019 15:03

zaqiq, alebo niekto iný šikovný kto sa vyzná v schémach, nevedel by vylustrovať ktoré poistky to sú na predface, a odkiaľ spínať relé? ja nemám odvahu, ani sa v tých schémach tak nevyznám, aby nehrozilo že niečo poseriem.
st mk2

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od ZaQik » 01.06.2019 07:23

pesoo píše:Da se to rele (G1UHW PA66 GF25) nahradit necim co je bezne k dostani treba na ges.cz? Proste k nemu nedokazu najit parametry.
asi normalni 20A rele, jak mas treba v motorovem prostoru na klakson
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od ZaQik » 01.06.2019 07:38

Marašnik píše:... nevedel by vylustrovať ktoré poistky to sú na predface, a odkiaľ spínať relé?
batery saver F104 = F80
napajeni po vypnuti zapalovani F126 = F59
napajeni oken F127 = F63
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Marašnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20.08.2018 08:41

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od Marašnik » 02.06.2019 23:33

veľmi ďakujem.
st mk2

skoprc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: 25.12.2009 15:53

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005

Příspěvek od skoprc » 02.01.2020 16:15

Zdravím a omlouvám se za oživení už dlouho mrtvého vlákna. Já to vyřešil už u druhého auta (1. FoFo I 1,8 tddi a 2. Focus c-max 1,8 tdci) tak, že jsem si našel drát, co vede k osvětlení interiéru po otevření dveří a ten jsem zároveň použil na ovládání spínacího relé, které po otevření dveří a rožnutí interiéru sepne proud na přívod k ovládání stahování oken. Stačilo to přivést jen k řidičovým dveřím, a fungovalo to i u spolujezdce. Je to vše zapojené pod palubkou u řidiče. V praxi to je tak, že otevřu dveře, jedno které. Sepne se dveřní kontakt a sepne relé , které jsem připojil a spustí proud do ovladače oken. Po zavření dveří se vše opět vypne, a nebo je to aktivní po dobu co svítí světlo v interiéru. To záleží na výbavě. Funguje to tím pádem bez klíčku, pouze při otevření dveří. Funkce po zapnutí klíčku zůstane zachovaná. Už to tak mám několik let a nepozoruji žádné změny v chování elektroinstalace.

Odpovědět

Zpět na „Focus - interier - 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů