Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Ahoj,
já řešil odhlučnění výfuku, protože ten je u mě slyšet nejvíce a zatím jsem přistoupil k vytlumení podlahy kufru a pod zadními sedačkami. Koupil jsem v ahifi 3 pláty od každého - STP ANTICOR L LIGHT + GLADEN AERO NEOPRENE a je to znatelné (můžu poslouchat radio při nižší hlasitosti:) )
já řešil odhlučnění výfuku, protože ten je u mě slyšet nejvíce a zatím jsem přistoupil k vytlumení podlahy kufru a pod zadními sedačkami. Koupil jsem v ahifi 3 pláty od každého - STP ANTICOR L LIGHT + GLADEN AERO NEOPRENE a je to znatelné (můžu poslouchat radio při nižší hlasitosti:) )
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11.12.2011 20:38
- Bydliště: Žilina
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Utlmenie výfuku bude asi najefektívnejšie. Motor sa mi zdá (okrem dialnice) ešte celkom tichý v porovnaní s výfukom. Ten je hlučný aj na voľnobehu už od výroby.
Ford Focus IV, r.v. 2022, 1.0 Ecoboost 92kW mHEV
Focus Focus II, r.v. 2011, 1.6 Duratec 74 kW / 100 k
Focus Focus II, r.v. 2011, 1.6 Duratec 74 kW / 100 k
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.02.2011 08:36
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Caute,
V skratke minuly rok som sa dal na vytlmenie a odhlucnenie Focusu Combi MK2.
Dovod : vadila mi hlucnost auta od 120km/h a isiel som si robit aj hudbu cize vytlmenie takmer nutne.
Najskor som urobil komplet vsetky dvere s STP Anticor + ANS Sinus Live.
Rozdiel bol znatelny ale potom som riadne zacal vnimat hluk z kufru
Tak zas o par dni som spravil komplet kufor a aj boky kufru s STP Anticor + samolepiaca ANS.
K tomu este aj kufrove dvere STP Anticor + ANS Sinus Live.
Ked porovnam tak po tomto zasahu pri 150km/h to bolo ako predtym pri 120km/h.
Este neskor som som si oblepil aj predne podblatniky (pod plastom ako je koleso) s STP Anticor + Gladen Aero Neoprene a prednu kapotu pod tapacirom s STP Anticor.
Kapota je po poklepani tuha pevna a oblepenim podblatnikov sa utlmili razy z kolies.
Robil som takto nakomplet este jeden Focus Combi a neskor aj jednotkovu Skodu Octavia po facelifte.
Samozrejme prvy krat to trvalo dlhsie ale druhy Focus sme s kamosom spravili asi za 8 hodin
Fotky kufru mam uz len s kamosovej Octavii ale aspon nieco pre inspiraciu.
Len tak pre info do prednych dveri som si dal repro Hertz DSK 165,3 a do zadnych Hertz DCX 165,3. K tym DSK boli aj vyskove, ktore som samozrejme menil tiez.
Pod repro som daval MDF kruzky. Radio islo Alpine CDE-123R. Chcel som to nechat len takto ale neskor sa naskytla velmi vyhodna kupa subwooferu Ground Zero GZTB 300BR. A teda hra to vynikajuco
Asi tolko v skratke k tejto teme.
V skratke minuly rok som sa dal na vytlmenie a odhlucnenie Focusu Combi MK2.
Dovod : vadila mi hlucnost auta od 120km/h a isiel som si robit aj hudbu cize vytlmenie takmer nutne.
Najskor som urobil komplet vsetky dvere s STP Anticor + ANS Sinus Live.
Rozdiel bol znatelny ale potom som riadne zacal vnimat hluk z kufru
Tak zas o par dni som spravil komplet kufor a aj boky kufru s STP Anticor + samolepiaca ANS.
K tomu este aj kufrove dvere STP Anticor + ANS Sinus Live.
Ked porovnam tak po tomto zasahu pri 150km/h to bolo ako predtym pri 120km/h.
Este neskor som som si oblepil aj predne podblatniky (pod plastom ako je koleso) s STP Anticor + Gladen Aero Neoprene a prednu kapotu pod tapacirom s STP Anticor.
Kapota je po poklepani tuha pevna a oblepenim podblatnikov sa utlmili razy z kolies.
Robil som takto nakomplet este jeden Focus Combi a neskor aj jednotkovu Skodu Octavia po facelifte.
Samozrejme prvy krat to trvalo dlhsie ale druhy Focus sme s kamosom spravili asi za 8 hodin
Fotky kufru mam uz len s kamosovej Octavii ale aspon nieco pre inspiraciu.
Len tak pre info do prednych dveri som si dal repro Hertz DSK 165,3 a do zadnych Hertz DCX 165,3. K tym DSK boli aj vyskove, ktore som samozrejme menil tiez.
Pod repro som daval MDF kruzky. Radio islo Alpine CDE-123R. Chcel som to nechat len takto ale neskor sa naskytla velmi vyhodna kupa subwooferu Ground Zero GZTB 300BR. A teda hra to vynikajuco
Asi tolko v skratke k tejto teme.
- Druss
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11.10.2014 13:46
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
neznáte dobrou firmu kdo by mě udělal odhlučnění v Praze? Na netu jsem našel akorát ahifi z Brna a ještě jednu firmu z ČB.
je: Ford Focus kombi 1.8i 92kW Black Magic r.v. 2009
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Papulaa
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 31.12.2015 18:16
- Bydliště: Trenčín
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Chalani poradili by ste mi co by som mal kupit na odhlucnenie 4 dveri ? Idem menit repro tak to urobim spolu s tym
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Tuhle otázku už tu řešilo x lidí a stejně nakonec většinou koupili STP Anticor
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Jasná věc mufine. Ale bez změny repro to jaksi postrádá smysl, snad jen proti hluku. Dal jsem STP a repro infinity kappa a rozdíl asi jako z dvojčete First od vietnamců a hi-fi od Denonu. K tomu pochopitelně zesik.
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
- Papulaa
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 31.12.2015 18:16
- Bydliště: Trenčín
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
takze tieto dosky hej http://www.ahifi.cz/tlumici-material-st ... -4-mm.html este nieco doporucujete ?
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
Repro měnit bude. Tlumením těmahle deskama se dá předejít spíš vibracím, na snížení hluku to není tak účinné, to by se muselo doplnit ještě něčím. ale to už je jiná liga, za jiný prachyominina píše:Jasná věc mufine. Ale bez změny repro to jaksi postrádá smysl, snad jen proti hluku.
Papulaa: Já kupoval Anticor L, je o stovku levnější a myslím, že pro naše podmínky dostačující. Stejně nakonec zjistíš, že ti vibrují tapecy a jiné plasty, takže je to věčnej boj, do kterýho bys musel nasypat úplně jiný prachy
- Papulaa
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 31.12.2015 18:16
- Bydliště: Trenčín
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
a kolko kusov si bral na vsetky dvere ?
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně
6 kusů
mrkni sem, mám to tam popsáno: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 1#p1054351
mrkni sem, mám to tam popsáno: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 1#p1054351
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.08.2011 23:38
Odhlučnění FoFo II 1,6 74 kW
Řeším odhlučnění svého povozu, na tomto fóru je dost příspěvků, které řeší dodatečnou instalaci různých antivibračních a tlumících materiálů. Napadla mě ale ještě jedna možnost, a to instalace chytré mašinky, která se poslední době objevuje ve vozech vyšších tříd a která generuje zvuk opačné frekvence, než je hluk od motoru a tím ho eliminuje. Nemáte někdo zkušenost ? Dá se to někde sehnat ? Díky
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
sorry ale mne to pride velmi smiesne, a ak nieco take najdes bude to mat cenu vyssiu ako samotné auto F2, pretoze tie krabicky nefunguju systemom plug&play , ak chces odhlucnovat tak chod do izolacii, alebo ineho auta alebo sa zmier s hlukom. 1.6 nema ani blbu deku pod kapotou, zacni tym, nema ani plast ma ochranu spodku motora, to niesu velke investicie......
Kuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 01.12.2008 13:37
Re:
1.6 FL 2010 má deku i kryt pod motorem. Jen ta deka mi nějak ubývá, kuna sežrala už asi jednu třetinu.FLA píše:sorry ale mne to pride velmi smiesne, a ak nieco take najdes bude to mat cenu vyssiu ako samotné auto F2, pretoze tie krabicky nefunguju systemom plug&play , ak chces odhlucnovat tak chod do izolacii, alebo ineho auta alebo sa zmier s hlukom. 1.6 nema ani blbu deku pod kapotou, zacni tym, nema ani plast ma ochranu spodku motora, to niesu velke investicie......
FF III ST-Line, HB, 1.5 Ecoboost
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
byl Ford Focus II FL 2010, HB, 1.6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů