turbo do FFI 1.8 16v

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 29.01.2011 21:59

Ať je napojená třeba na Mars. na 2.0l prostě některý důležitý čidla nejsou, tak jsem zvědavej na co to napojíš :D
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 22:12

Tak já si tady třepim hubu a nanic.Povidam že to měl koupeny k sobě s tim motorem jen to propojit kabelem kterej jje přimo ne ten typ motoru!!!přímo ne ten hlavní konektor jak je u víka hlavy.prý na turbo by to chtělo jen jeden snímač navíc.On si to doma dělal sám ,stavý si vlastní prototipy a dává do nich tyhle 2.0 zeteci.Ted už ne protože je na prototipy nově euro 3,tak proto mi ho prodal,už mu byl na ho.no
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 29.01.2011 22:14

Tak predevsim ta jednotka se musi naucit totalne vsechno od piky a to umi jen par borcu tady v cr! A kdyz to nastavis blbe tak ten motor padne za vlast temer okamzite! Ty bys na tyto pokusy mel sehnat nejakou vylitanou 2,0l za par korun a na te si zkouset nejakej soft, ale nikdy to nemas sanci v domacich podminkach odladit tak aby to skutecne jelo jak ma - treba to nejak pojede, ale budes mit od 1500ot do 6000ot vykon 100k a mezi 6000ot a 6100ot 250k a pak uz zase nic a kroutak taky muzes tak pekne dodrbat ze to uz nikdy nikdo neda dokupy... To uz je realnejsi toto rozchodit s karburatorama...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 29.01.2011 22:17

Ta jednotka je na atmosfericky motor a cidla na tom motoru mas taky na atmosferu! A atmosfera je jak znamo podtlakova a turbo je pretlakove a to nepoberou ani cidla ani jednotka... Takove veci se vetsinou resi tak, ze bud se ovladani motoru resi RJ z turbomotoru o podobnych vlastnostech a nebo se koupi plne programovatelna jednotka a necha se to nekym kdo to umi odladit tady v okoli ostravy snad jedina firma - BitPower...

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 22:18

Jo trumpety byly taky v uvaze,jen nevim koli bych z toho dostal.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 22:21

Ta je plně programovatelna,a jedině by ten přetlak oblbnul možná vzduchovou váhu a to se da řešit.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 29.01.2011 22:35

Predevsim ty atmosfericke cidla jsou v uplne jinem rozsahu nez u turbo motoru... Dalsi veci je, ze u turbo motoru bude daleko vic cidel... Neni to tak lehke jak si myslis.... Motor Ti stejne budou muset davat dokupy lidi kteri na to maj veci, budes muset vyrobit podlozku pod hlavu a nebo primo tlustsi tesneni, mas uz spocitane kolik budes tlacit? A kompresi uz vis jakou budes potrebovat? Nebo ty pisty a ojnice jsou jiz upravene pro pouziti standartni hlavy a tesneni bez podlozky? Protoze se na nektere motory daji sehnat i pisty a ojnice ktere snizi kompresni pomer, ale ty jsou uplne jinaci... Jeden takovy projekt je na jinem foru a je tam videt ze je tam hromada jinych problemu nez jen jednotka... V teto chvili bych asi hodil motor do auta s beznou RJ a chvili jezdil - treba ti vykon noveho 2,0 bude bohate dostacovat - mi vykon nove 1,6 taky staci, stara jela mnohem hur...

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 22:42

Jo jsou ty písty upravený z 9.6:1 udělaj 9:1 poměr,takže když fouknu 1 atm. bude poměr 10:1 a výkon cca 260hp,což je ideal.Jo maš pravdu zatim ho zajedu s origo řj. a třeba se sport. svodama,třeba to bude stačit.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od r0mik » 29.01.2011 22:45

svody z ST170 urcite udelaji vice uzitku nez "sportovni" svody za 5tis, kdyz uz jej zvazujes zkouset bez fukaru :wink:
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 29.01.2011 22:51

A co tyhle http://www.highperformanceparts.cz/laze ... -421.10881
Nebo http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/6562 ... 8---2-0-ZE
proč jedny maj dvě diry na lambdu a druhy jednu.Kolik jich vlastně má 2.0
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od foki » 29.01.2011 23:07

1 lambda do 2001

2 lambdy od 2001 euro 4
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 30.01.2011 09:05

No ohledne tech svodu si nejdriv musis rozmyslet, jestli chces ziskat kroutak nebo vykon... Ted nevim co k cemu patri, ale 4-2-1 a 4-1 je docela velky rozdil - jedny pomuzou s kroutakem a jedny s vykonem, ale nereknu Ti ktere k cemu patri. Jinak souhlas s romikem, hod tam motor, normalni jednotku, ST170 svody a uvidis. Pripadne pak muzes zapojit tu programovatelnou jednotku a nechat to odladit na atmosferu - tim bys mel dosahnout trochu vyssiho vykonu - ale spise optimalizace map nez zvyseni vykonu. A az toto vsechno rozchodis tak bych teprv resil predelavku na turbo... Ono i jen rozchozeni toho motoru na bezne RJ bude chvili trvat a da Ti to celkem pokourit :D

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 17.12.2014 20:27

Tak už na ty jednotce jezdim,jen pro info mi to trvalo asi dva dny ta instalace a zprovozněnì. Koupil jsem i nerez svody 4-1 a jede to jak prase. Už mam připravenou i 4 klapku co jsem vyrobil. Turbo by taky nebyl problem .
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od vitr73 » 04.07.2015 08:56

a ja zas myslim ze pro normalni jizdu bez spechu 100 koni je dost a dost...a jednodussi a hlavne financne nejmene narocne je kratkodobe zvyseni vykonu(jen kdyz je to opravdu potreba) by slo resit nastrikem NOS a nebo systemem MW50(50/50 voda a methanol)..a urcite by to vyslo daleko levneji nez komplet prestavba(mysleno funkcni) na preplnovani turbem...a v podstate ..kolikrat za jizdu kdo potrebuje 2x vetsi vykon nez ma serie? tudiz 2x vetsi namahani dilu v motoru...
Co vy na to?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti