turbo do FFI 1.8 16v
-
- Nováček
- Příspěvky: 83
- Registrován: 07.06.2009 22:22
- Bydliště: Pod Spišský Hradom :D
Re: turbo do FFI 1.8 16v
ale tak k téme o turbu aj mne tam strašne chýba...predtým som mal dtci 85kw a ten rozdiel je cítiť.
- MartyBartos
- Junior
- Příspěvky: 383
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: turbo do FFI 1.8 16v
jj, každého názor, tím, že i já vlastním starší model Focuse se též přikláním ke staršímu vzhledu, ale dost už o tom, jak jsi říkal, zpět k původnímu tématu...Kubino píše:Tých 305ps by zneužíval každý Bohato stačí starší Rs s 215 ps Veru je to riadne delo ten nový ale môjmu oku bude ladiť vždy starši (tým ho nechcem uraziť ) RS!
1.8, benzín, 3dv, r.v.00 - PRODÁNO, nyní MAZDA RX-8, 231 HP, sport packet, r.v.04
1.6, benzín, 5dv, r.v.03, Ghia
Gallery: 1.8 Black Pearl
1.6, benzín, 5dv, r.v.03, Ghia
Gallery: 1.8 Black Pearl
-
- Nováček
- Příspěvky: 83
- Registrován: 07.06.2009 22:22
- Bydliště: Pod Spišský Hradom :D
Re: turbo do FFI 1.8 16v
Takže, je alebo nieje to turbo reálne,či jediná možnosť je to iba chipnuť či aj to je zbytočné ?
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: turbo do FFI 1.8 16v
Reálné je všecko, otázkou je kolik do toho chceš vrazit peněz. Věc další, že se to vůbec nevyplatí, protože za ty prachy by jsi měl stejnej výkon v jiným autě, ale tady aspoň budeš mít něco co skoro nikdo nemá.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- MartyBartos
- Junior
- Příspěvky: 383
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: turbo do FFI 1.8 16v
Já co jsem slyšel, tak to chipování se může, ale taky nemusí moc dobře povédst (vyplatit) a vydrží třeba jen na 100 000 km, mě od toho lidi odrazovali, že mi můžou chipováním rozjebat mozek auta Zkus vstřiky, nebo vlačkuKubino píše:Takže, je alebo nieje to turbo reálne,či jediná možnosť je to iba chipnuť či aj to je zbytočné ?
1.8, benzín, 3dv, r.v.00 - PRODÁNO, nyní MAZDA RX-8, 231 HP, sport packet, r.v.04
1.6, benzín, 5dv, r.v.03, Ghia
Gallery: 1.8 Black Pearl
1.6, benzín, 5dv, r.v.03, Ghia
Gallery: 1.8 Black Pearl
- atm ff
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12.10.2008 12:04
- Bydliště: Vsetín
Re: turbo do FFI 1.8 16v
jj
Naposledy upravil(a) atm ff dne 15.08.2010 21:11, celkem upraveno 1 x.
____________________________
Ford Focus Trend, HB, 2001, 1.8 16v ZETEC 10l/100km
Ford Focus Trend, HB, 2001, 1.8 16v ZETEC 10l/100km
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: turbo do FFI 1.8 16v
Legalne nelze... Lze motorizaci vymenit za slabsi ktera se do auta davala - tozn ty nejmin 1,4 s tim ze musis zachovat palivo - u tebe benzin... A nebo lze zamenit o kubaturu vys - tozn u tebe 2,0 benzin. Stoji to cca 2tis u forda plus litani a prepisy v TP... Kup jine auto...
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: turbo do FFI 1.8 16v
Jo turbo vyjde komplet na tolik,že za to bys měl STčko.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: turbo do FFI 1.8 16v
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tuning
sobranie, pročti si toto.
sobranie, pročti si toto.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: turbo do FFI 1.8 16v
je to blbost dávat do atmosfery turbo,motor na to neni stavěnej a odladění tě bude stát plno nervů a času,taky jsem byl mladej a chtěl jsem to takhle řešit,zůstal jsem naštěstí jen u známýho setupu sání čip výfuk
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
-
- Nováček
- Příspěvky: 82
- Registrován: 02.01.2009 14:01
- Bydliště: Borec ze Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo do FFI 1.8 16v
Přídám si.
Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus.
Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování. Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
Sečteno___________ cca 95.000kč
Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč. Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku.
Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus.
Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování. Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
Sečteno___________ cca 95.000kč
Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč. Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku.
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: turbo do FFI 1.8 16v
No tohle jsou extremy co tu resite. Po tehle uprave co je vypsano vyse, by ten motor vydrzel i 400hp. Blok s blokguardem by to mel vydrzet. Svody potreba jiny nejsou, jen je potreba udelat jinej downpipe. A srovnavat to pak s ST a podobnyma nema smysl. Samo ze by tenhle projekt sel udelat i levnejc, vzdycky zalezi na ocekavanym vykone. Ale 110kw vydrzi i serie a projekt by to byl tak za 35tkc. Horsi to je s prevodovkou...
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: turbo do FFI 1.8 16v
a brzdy
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: turbo do FFI 1.8 16v
V brzdach naopak nevidim zadnej problem v dnesni dobe. Je spousta variant upgradu brzd. Pocinaje pouzitim zavodnich smesi na oblozeni, upgradem z ST nebo RS, nebo koupenim kitu od XYZ.
Takovej upgrade vyjde do 30tkc od xyz a brzdnej ucinek pak bude vyhovujici i na okruhy.
Prevodovka uz je pak drazsi, hlavne nejde jen tak zamenit z jinyho auta.
Takovej upgrade vyjde do 30tkc od xyz a brzdnej ucinek pak bude vyhovujici i na okruhy.
Prevodovka uz je pak drazsi, hlavne nejde jen tak zamenit z jinyho auta.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: turbo do FFI 1.8 16v
NEJrychlejší, NEJjednodušší a NEJlevnější pro zvýšení výkonu je IMHO koupit jiný auto. Ovšem jestli máš auto jako koníčka a baví tě se v tom vrtam, nevíš co s prachama a nepotřebuješ s ním jezdit, tak se v něm klidně hrab, kutil Tim si taky stavěl auto šroubek po šroubku ba po matičce a jaký pěkný mu z toho nakonec vyšlo
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů