turbo do FFI 1.8 16v

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Kubino
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 07.06.2009 22:22
Bydliště: Pod Spišský Hradom :D

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Kubino » 28.08.2009 20:58

ale tak k téme o turbu aj mne tam strašne chýba...predtým som mal dtci 85kw a ten rozdiel je cítiť.
Ford focus combi 99´1.8 16V R.I.P 16.12.2010 pred polnocou D1 pri Senci Zaspať za volantom je k.u.r.v.a blbý nápad !!!
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MartyBartos
Junior
Junior
Příspěvky: 383
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od MartyBartos » 29.08.2009 00:00

Kubino píše:Tých 305ps by zneužíval každý :lol: Bohato stačí starší Rs s 215 ps 8) Veru je to riadne delo ten nový ale môjmu oku bude ladiť vždy starši (tým ho nechcem uraziť :D ) RS!
jj, každého názor, tím, že i já vlastním starší model Focuse se též přikláním ke staršímu vzhledu, ale dost už o tom, jak jsi říkal, zpět k původnímu tématu... :wink:
1.8, benzín, 3dv, r.v.00 - PRODÁNO, nyní MAZDA RX-8, 231 HP, sport packet, r.v.04
Obrázek
1.6, benzín, 5dv, r.v.03, Ghia
Obrázek
Gallery: 1.8 Black Pearl

Kubino
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 07.06.2009 22:22
Bydliště: Pod Spišský Hradom :D

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Kubino » 30.08.2009 11:06

Takže, je alebo nieje to turbo reálne,či jediná možnosť je to iba chipnuť či aj to je zbytočné ?
Ford focus combi 99´1.8 16V R.I.P 16.12.2010 pred polnocou D1 pri Senci Zaspať za volantom je k.u.r.v.a blbý nápad !!!
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 30.08.2009 11:20

Reálné je všecko, otázkou je kolik do toho chceš vrazit peněz. Věc další, že se to vůbec nevyplatí, protože za ty prachy by jsi měl stejnej výkon v jiným autě, ale tady aspoň budeš mít něco co skoro nikdo nemá.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
MartyBartos
Junior
Junior
Příspěvky: 383
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od MartyBartos » 30.08.2009 17:04

Kubino píše:Takže, je alebo nieje to turbo reálne,či jediná možnosť je to iba chipnuť či aj to je zbytočné ?
Já co jsem slyšel, tak to chipování se může, ale taky nemusí moc dobře povédst (vyplatit) a vydrží třeba jen na 100 000 km, mě od toho lidi odrazovali, že mi můžou chipováním rozjebat mozek auta :!: :!: :!: Zkus vstřiky, nebo vlačku :!:
1.8, benzín, 3dv, r.v.00 - PRODÁNO, nyní MAZDA RX-8, 231 HP, sport packet, r.v.04
Obrázek
1.6, benzín, 5dv, r.v.03, Ghia
Obrázek
Gallery: 1.8 Black Pearl

Uživatelský avatar
atm ff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 12.10.2008 12:04
Bydliště: Vsetín

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od atm ff » 08.08.2010 20:55

jj
Naposledy upravil(a) atm ff dne 15.08.2010 21:11, celkem upraveno 1 x.
____________________________
Ford Focus Trend, HB, 2001, 1.8 16v ZETEC 10l/100km

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pbjun » 09.08.2010 13:49

Legalne nelze... Lze motorizaci vymenit za slabsi ktera se do auta davala - tozn ty nejmin 1,4 s tim ze musis zachovat palivo - u tebe benzin... A nebo lze zamenit o kubaturu vys - tozn u tebe 2,0 benzin. Stoji to cca 2tis u forda plus litani a prepisy v TP... Kup jine auto...

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Luuker » 14.08.2010 13:00

Jo turbo vyjde komplet na tolik,že za to bys měl STčko.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od petulak » 14.08.2010 16:27

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Takeshi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1503
Registrován: 08.08.2010 20:32
Bydliště: pilSN

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Takeshi » 14.08.2010 21:14

je to blbost dávat do atmosfery turbo,motor na to neni stavěnej a odladění tě bude stát plno nervů a času,taky jsem byl mladej a chtěl jsem to takhle řešit,zůstal jsem naštěstí jen u známýho setupu sání čip výfuk :D
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš :cooler:

willy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 82
Registrován: 02.01.2009 14:01
Bydliště: Borec ze Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od willy » 24.01.2011 20:11

Přídám si. :D
Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus. :D
Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování. ;) Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
Sečteno___________ cca 95.000kč

Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč. ;) Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku. :nazdravi:

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 24.01.2011 21:00

No tohle jsou extremy co tu resite. Po tehle uprave co je vypsano vyse, by ten motor vydrzel i 400hp. Blok s blokguardem by to mel vydrzet. Svody potreba jiny nejsou, jen je potreba udelat jinej downpipe. A srovnavat to pak s ST a podobnyma nema smysl. Samo ze by tenhle projekt sel udelat i levnejc, vzdycky zalezi na ocekavanym vykone. Ale 110kw vydrzi i serie a projekt by to byl tak za 35tkc. Horsi to je s prevodovkou...
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
Takeshi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1503
Registrován: 08.08.2010 20:32
Bydliště: pilSN

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od Takeshi » 24.01.2011 22:40

a brzdy
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš :cooler:

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od cr4sh3r87 » 25.01.2011 08:50

V brzdach naopak nevidim zadnej problem v dnesni dobe. Je spousta variant upgradu brzd. Pocinaje pouzitim zavodnich smesi na oblozeni, upgradem z ST nebo RS, nebo koupenim kitu od XYZ.

Takovej upgrade vyjde do 30tkc od xyz a brzdnej ucinek pak bude vyhovujici i na okruhy.

Prevodovka uz je pak drazsi, hlavne nejde jen tak zamenit z jinyho auta.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4753
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Příspěvek od pkadecka » 25.01.2011 13:11

NEJrychlejší, NEJjednodušší a NEJlevnější pro zvýšení výkonu je IMHO koupit jiný auto. Ovšem jestli máš auto jako koníčka a baví tě se v tom vrtam, nevíš co s prachama a nepotřebuješ s ním jezdit, tak se v něm klidně hrab, kutil Tim si taky stavěl auto šroubek po šroubku ba po matičce a jaký pěkný mu z toho nakonec vyšlo ;-)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů