Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
Dragic
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3773
Registrován: 14.12.2010 19:36
Bydliště: Liberec

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Dragic » 31.10.2013 18:20

Ahoj zkoušel jsem velkou klapku napasovat a měl jsem jí tam z 2litru

nemám nic naměřené ale osobní pocity byli že šlo rychleji za plynem a bylo více slyšet sání :mrgreen:
Také mám KN a žádnej problém není jen zajisti přívod čerstvého vzduchu :wink:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96#p763796
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004

Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Cimi » 01.11.2013 19:39

Měl? takže už si jí zase sundal? prošel jsem si tu předešlou debatu a říkam si jestli se mi do toho vůbec chce když to bude chtít jiná těsnění. Lepší by to asi bylo kdybych řešil klapku z 2 litru na 1.8 tam bude příruba a těsnění sedět ale to už rovnou z STčka asi. Mám teď dilema jestli utrácet 2600 nebo kolik za kit 57i abych zjistil že jediné co to přinese je sportovnější zvuk a možná všeho všudy kompenzace 2-5 kobyl co mi normálně vezme klima a světla. říkam si jestli mi montáž denního svícení za 999,- korun nepřidalo víc koníků než tenhle filtr co chci koupit. Líbí se mi že to má přivedenou hadici odvětrání klikovky přímo do filtru jen mě vrtá hlavou zda je to přivedené do meziprostoru mezi tou vnější a vnitřní konickou vrstvou aby to nepleskalo olej zpátky do sání. Když to necham se stávající klapkou kterou jen vyčistim technickým benzínem a místo kobry tam dam ten podivnej husí krk bude to znát myslíš? Přemýšlím že si v Plzni na Rokycanský zajdu koupit jen konus od Simoty která by měla bejt na stejné urovni jako KN stim že nebude mít odvětrání. Pak je otázka jestli když to vyvedu odvětrávacím filtrem jestli se mi nestane že se mi olej po půl roce nezačne nějak extrémě "kazit" protože to odvětrání vlivem podtlaku přestane zřejmě účinkovat když se nebude využívat podtlaku ze sání řešil jsi něco takového? Simota bohužel nedělá přesné kity na 1.6 takže bych to musel zbastlit.U KN je sice ještě ta hadice a držák s objímkama ale stejnak bych z nějakého hliníku vyřezal a naohybal štít s učkem do kterého to chytim.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Jardak » 01.11.2013 20:08

Pokud konus neodstíníš od tepla motoru a nepřivedeš k němu dostatek vzduchu z venčí, tak výkon určitě nezvýšíš. To už je lepší ta KN vložka do původního boxu, když už tam chceš něco extra.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Cimi » 01.11.2013 21:39

Právě no, láká mě to ale bojim se že bych to nechal moc přiškrcený protože těch možností jak přivést studenej vzduch není mnoho pokud bych zachoval montážní postup který je přiložen u kitu KN, viděl jsem pár inspirací jak udělat stínění ale připadá mi to takový napůl nefunkční když to je stíněné jen z jedné strany a né třeba i ze shora. Víc to asi bude chladit samotnej nápor vzduchu kterej se dá řešit snad jen kapličkou v kapotě a na to nemam prostředky. Co říkáš na to čištění klapky bude to mít nějakej přínos když se hned nepoženu na nějaky KN? + zaujalo mne tohle jako levně řešený doping http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Jardak » 01.11.2013 22:03

Obávám se, že účinnost většiny těchto dopingů, sportovních filtrů bez dalších úprav na motoru, apod. je založená hlavně na placebo efektu....případně větším hluku motoru....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od stano. » 02.11.2013 00:01

Jardak píše:Pokud konus neodstíníš od tepla motoru a nepřivedeš k němu dostatek vzduchu z venčí, tak výkon určitě nezvýšíš.
A nielenze vykon nezvysis, ale cele to este zhorsis. Motor ti bude cukat, otacky skakat, bude to divne tahat za plynom. RJ sa z toho zjasi. Prispevok, kde som popisal moje skusanie so sanim sa mi nechce hladat, mozes skusit ty. Ale urcite dat filtru separatny priestor s privodom vzduchu a uplnym oddelenim od tepleho vzduchu od motora :!:

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Cimi » 02.11.2013 17:38

Jen zkoušim co se dá nechci v tom utrácet majlant takže spíš jen experimentálně zkouším. Zatím nedávám žádný filtr, možná že sáhnu jen po vložce do airboxu. Dnes jsem se inspiroval na začátku této stránky úpravou náporu do kobry (typ 2) tak sem zvědavej jestli to má nějakej vliv. ke KNku by to asi zasloužilo i širší kobru navíc originální je napojena na airbox zrovna v místě kde má být potenciálně přidělané stínění z hliníku takže to ve finále bude rovněž na nic kdybych to měl řešit jinak. Otázkou je jestli se mi takhle akorát nebude rychleji filtr zasírat. Naštěstí jsem tak hyperaktivní v tomto ohledu že si ho klidně vyčistim v předstihu :D
Přílohy
021120131195.jpg
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Fofan » 03.06.2014 20:38

Neresili ste nekdo vyrobu tzv. plenum na sani? Z st je to tezky sehnat nebo by to stalo minimalne batoh penez, tak si rikam ze se mozna pustim casem do vyroby, neco sem uz nacetl, ale rad si necham poradit, popr. naky vychytavky nebo rady z ceho to vyrobit a jakou velikost zvolit na 2.0 ;-)
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Ďuri
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18.06.2014 15:40

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Ďuri » 11.07.2014 11:37

Po takejto úprave bude menší podtlak ,...nebude s tým problém ?

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Fofan » 12.07.2014 12:27

Myslis ze to bude az tak markantni?:-)
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od r0mik » 12.07.2014 12:48

plenum z ST na klasicky 2.0 ? To se mi v regalu vali 3x..
Z ST se da pouzit maximalne jen saci priruba, plenum je zbytecne tezke a ma v sobe mechanismus na kratke/dlouhe sani - coz u klasiky 2.0 nevyuzijes, a jeste je jina saci klapka. Jedine si plenum vyrobit z hliniku..ale do toho bych nesel - bez sance je "doma" navrhnout tak at funguji na atmosferickem motoru lepe nez originalni
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Fofan » 13.07.2014 09:44

Ja mel na mysli samozdrejme bez vyrivych klapek, vydel sem spoustu vytvoru i s animaci proudeni vzduchu ale to doma fakt nenasimuluju. Myslel sem ze z st se da komora pouzit ale tak nic, nevadi :-) nasel sem pak jeste od dbilas ale jen na 1.4 a 1.6 kazdopadne je to drahy jako prase, pokud to nic vyraznyho neprinese tak si radsi pohraju s naporem, privodem od filtru a dam vetsi klapku. Dik za info :wink:
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od r0mik » 13.07.2014 09:51

toto jsem kdysi chtel, nic zajimavejsiho pred 2-3lety na trhu nebylo

http://www.topspeedparts.com/Top-Speeds ... p_666.html
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Příspěvek od Fofan » 13.07.2014 18:21

Jo to je ono na tohle sem taky koukal :-) no uvidim, neco vymyslim, co jinyho chces na motoru upravovat nez sani a vyfuk na zacatku ze. Ted mam jinej problem, musim dodelat karoserii, stranky ksmotorsport porad nefunguji a ja nevim jak spasovat puvodni zadni naraznik s rozsirenou karoserii. Pak zacnu resit tu vetsi klapku mozna.
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů