DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
maryn
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 29.08.2011 17:38
Bydliště: Olomoucko / Šumpersko

DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od maryn » 24.12.2013 14:00

Ahoj všichni, tak mě napadlo, že bych mohl 4-1 svodům dopřát snažší odfuk a nainstalovat De-Kat trubku. Jedná se o Focus MK1 po FL, 1.6ka benzin. Prosím o info, jestli jsem něco nezapomněl:

1) DeCat trubka. Našel jsem na eBay tohle, kdyby někdo něco podobného svařoval, tak dejte vědět, jinak to objednám.

http://www.ebay.de/itm/370273949819?ssP ... 1423.l2649

2) Nástroj na oblbnutí druhé lambdy, nevím který z nich vzít.

http://www.ebay.de/itm/151127162995?ssP ... 1423.l2649
http://www.ebay.de/itm/261345230875?ssP ... 1423.l2649


Poslední věc - zatím je to tak kultura za 4 tisíce - můžu čekat nějaké rozumné oživení, nebo jsou to vyhozené peníze?
Dá se s tím jezdit po dálnici kolem 110-130 (3000-3400 ot) a nepozorovat nějaké zásadní zvýšení hluku?

Díky :)
K prodeji: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost bluefin (galerie)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW, Eibach Pro Kit, svody Friedrich Motorsport 4-1, K&N filtr (galerie)

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od r0mik » 24.12.2013 14:04

vyhozene penize, vem radsi nejakou bábenku do cukrarny :wink:

Ale kdyby si na tom trval tak si nech jen navarit misto katu trubku :wink:
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
maryn
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 29.08.2011 17:38
Bydliště: Olomoucko / Šumpersko

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od maryn » 24.12.2013 14:22

r0miku díky za názor, jestli to nemá význam, tak na to kašlu :) zkusím tu cukrárnu.. ;-)
K prodeji: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost bluefin (galerie)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW, Eibach Pro Kit, svody Friedrich Motorsport 4-1, K&N filtr (galerie)

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od pbjun » 30.12.2013 19:02

Jj s decatem jsou jen problemy a to oblbovani druhe lambdy taky neni neco uzasneho... Kdyz chces nahradit soucasny kat tak tam vraz sportovni katalyzator. Ten plni funkci a trosku prida vykonu ve vyssich otackach, ale priprav se na par % ztratu kroutaku, kdybys tam dal jen trubku tak ziskas trochu vykonu kolem 4 - 6tis ot. ale ztratis temer jednou tolik kroutaku dole - 1500 - 3000ot...

Uživatelský avatar
maryn
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 29.08.2011 17:38
Bydliště: Olomoucko / Šumpersko

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od maryn » 01.01.2014 10:08

Díky za vysvětlení. Krouťák dole nechci ztratit, 1.6ka ho tam stejně moc nemá - tahle úprava definitifně padá ze stolu. :)
K prodeji: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost bluefin (galerie)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW, Eibach Pro Kit, svody Friedrich Motorsport 4-1, K&N filtr (galerie)

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od pbjun » 01.01.2014 15:42

Tak zalezi jestli s touto upravou chces skoncit nebo teprve zacit.... Z te 1,6 se podle vseho neco malo dostat da, ale je to neumerne moc penez oproti vymene auta, ovsem pokud si chces hrat treba jako ja :D Tak nerez svody 4-1 - pridaji trochu kroutaku dole, sport kat, ubere kroutak dole prida trochu vykonu nahore, stredovy dil se doporucuje bud uplne odstranit spolu s koncakem - zde ztratis HODNE kroutaku dole a ziskas neco malo nahore, nebo zanechat stredak puvodni a koncak vymenit za trochu pruchodnejsi - treba z ST/RS. Timto se podle vseho da ziskat cca 1,5 - 3% vykonu a 0,5 - 1% kroutaku, problem je v tom ze pokud nechas puvodni sani tak to do 2tis pojede jako ted okolo 4tis bude kopanec a kolem 5tis to uz zase moc nepojede. Takze je treba vlozku filtru, idealne mit v top stavu vstriky a motor jako celek. Ale jak rikam, ziskas tak 2% v hodne dobrem rozpolozeni a cenovka je docela silena:
1) vlozka filtru cca 1000,-
2) nerez svody 4-1 cca 7000,-
3) sport kat cca 3000,-
4) novej stredak 1,6 cca 1000,-
5) koncak 2.0/ST/RS 1000 - 3000,-
6) medene matice, tesneni vyfuku a silentbloky cca 500,-

takze :) 13500 - 16000kc za coz si klidne koupis 1,8 motor + papiry z fordu :D

Uživatelský avatar
maryn
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 29.08.2011 17:38
Bydliště: Olomoucko / Šumpersko

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od maryn » 01.01.2014 16:36

Díky za příspěvek a objasnění těch jednotlivých komponent!

Zatím jsem vyměnil svody za 4-1 a vložku filtru za KN. Potřeboval jsem vyměnit pružný díl/vlnovec a ty svody byly na ebayi celkem levně, tak proč to nezkusit. KN jsem chtěl zkusit, každý na to má jiný názor, tak zas proč to nezkusit sám. Nedávno jsem vyměnil strední a zadní tlumič kvůli prorezavění (dal jsem tam obyč Bosal nebo co). Takže z Tvého seznamu mi případně zbývá sportovní kat, a koncák z ST..

Pravda je, že ten rozdíl ve výkonu je v poměru k úpravám hodně malý a případné jiné auto s lepší motorizací a asi i delšími převody (kvůli cestám po dálnici) by bylo vhodnější. Zatím to nechám být a kdybych měl problém se současným katalyzátorem, tak tam jako náhradu dám ten sportovní. FF1 mám rád a dnes je to dost levné auto na provoz a servis. Šetřím dost peněz tím, že nemám novou Oktávku nebo Hyjundájko na leasing :wink: :wink: :wink: Nevadí mi do FF nacpat nějakou tu kačku, ale zase by to mělo mít trochu smysl.
K prodeji: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost bluefin (galerie)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW, Eibach Pro Kit, svody Friedrich Motorsport 4-1, K&N filtr (galerie)

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DeCat dotaz (Focus MK1 po FL, 1.6)

Příspěvek od pbjun » 01.01.2014 17:37

Tak ono jde o to kdyz se neco podela tak kolik stoji oprava beznym dilem a dilem ktery je trochu "lepsi", ja se teda snazim u toho auta aby nebylo hlucne takze proto zadne vyhazovani dilu a nahrazovani trubkama se u me nekona...

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti