2.0 TDCi CHIPTUNING

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od stand » 13.11.2009 10:11

...
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od killerhammer » 13.11.2009 14:32

stand, my ti vsetci zavidime toho cipa :idea: :mrgreen:
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od stand » 19.11.2009 09:00

Tak po dvou nádržích, klesla prům. spotřeba o 0.2l/100km litru dle PP,
Skutečná tankovaná spotřeba o 0.15l/100km. (se až divim že to tak sedí..).

zofli
Junior
Junior
Příspěvky: 251
Registrován: 17.12.2008 15:19
Bydliště: Královehradecký kraj

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od zofli » 16.07.2010 13:18

Můžete mi prosím někdo z vlastní zkušenosti doporučit firmu kam bych mel jet na chip? Rozhodujicí je kvalita, profesionalita a spolehlivost firmy.

A kdyby se nahodou našel někdo kdo ma stejný motor jak ja chipnuty a byl by ochotny se podělit o zkušenosti, pripadne o predvaděcí jizdu, tak by to bylo vudec super.

pište, mailujte, ... předem díky
Ford Focus II 1.6TDCi kombi r.v.2010.05 - sea grey
Ford Mondeo III 2.2TDCi 5dv r.v.2005.12 - modrá octane -> prodáno
Ford Focus I 1.6i 16V ZETEC r.v.2001 sedan + LPG -> prodáno

Ne_RAY
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 17.07.2008 13:31

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Ne_RAY » 16.07.2010 14:45

z vlastnej skusenosti odporucam PROFITUNING alebo BLUEFIN ( KOIS v Banovciach ti s tym rad pomoze)
DOST BOLO...
Ford FOCUS II ST FACELIFT 2008, K&N air filter GALERIA
Ford FOCUS II 2.0 TDCi TITANIUM 2005, EIBACH -30 mm, disky 18" x 8J from Focus II ST, K&N air filter GALERIA

Uživatelský avatar
big_bart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1099
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: PRAHA

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od big_bart » 23.07.2010 06:35

Tak co se tyce chipovani, tak muzu doporucit http://www.mereni-vykonu.cz/ nebo http://www.autochip.eu/ v obou firmach mel nekdo z mych kolegu auto a jsou naprosto spokojeni.

FF kombi 1.4 16V, rv. 1999 - prodáno
FF 3dv., 1.6 16V, rv. 1999 - prodáno
FORD Galaxy 2.0 TDCi, rv. 2007 - ukradeno
FORD S-MAX 2.0 TDCi, rv. 2008, cihlová barva - zatím ještě je :D

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Marťas » 23.07.2010 07:27

Taky davam hlas za Bluefin....navic si to clovek dokaze udelat sam a zalohu ma stale u sebe na handheldu :wink:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Ne_RAY
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 17.07.2008 13:31

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Ne_RAY » 27.07.2010 10:06

zajtra o 15:00 idem na chip do PROFITUNINGU ak ma niekto zaujem sa pridat predpokladam, ze by sa dala vybavit mnostevna zlava :)
DOST BOLO...
Ford FOCUS II ST FACELIFT 2008, K&N air filter GALERIA
Ford FOCUS II 2.0 TDCi TITANIUM 2005, EIBACH -30 mm, disky 18" x 8J from Focus II ST, K&N air filter GALERIA

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Perna_81 » 17.02.2011 19:31

Zajímavé poznatky.. Uvažuji o té Zbraslavské dílně, když je to u 2.0 TDCi tak přínosné. :wink:

U závodních motorek platíme za 8-15kW navíc kolem 60-80tis. Kč (drahý je ten hardware - výfuk, laditelná jednotka, filtr, ..) :!: :!: Takže tohle mi nepřijde za moc, když je výsledek tak dobrý.

Nemáte někdo zkušenosti s odstraněním DPF a z toho vyplývajících problémů? Přeci jen je DPF výborná věc - ani po 10min. nastartovaného auta nad bílým sněhem sníh nezčernal od sazí.
Týpky s nachipovanýma Octavia TDI opravdu nemusím a nerad bych se jim podobal. :puke_r: Většinou jim to hulí jak naložená Tatra 148.. :!:
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

racer199
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10.10.2010 22:35

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od racer199 » 17.02.2011 19:38

Já jsem si byl v pátek chipnout focuse 2.0 TDCi a musím říct,že to je obrovský rozdíl ! 100kw - 122kw, 320Nm - 380Nm :)
Ford Focus 05" - 2.0 TDCi 122Kw 380Nm

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Perna_81 » 02.05.2011 19:23

Racer199 - a už se ti stalo, že když jsi to trochu prohnal, že ti to spadlo do nouzového režimu? :?
Mně celkem často a nemusím ani moc "prohánět".. Jenže mně dělali chiptuning společně s vybrakováním a vyndáním FAP. Šel jsem ze 101 kW v sérii na 113kW. Takže moc odvázaný z toho nejsem, pokud to má být vykoupeno chybami a jízdou na "nouzák"..
Normálně bych to tipoval na nedokonale vyřazený FAP, ale to stejné dělá Focus 2.0 TDCi bratránkovi po chipu (u stejného úpravce) a ten má model bez FAP!! Ikdyž on má extrémnější nárust výkonu a Nm. Šel z 98kW na téměř 122kW a 365Nm. Tak co nám to může způsobovat?? U mě to hodí "bezejmennu" chybu "P000"
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od stand » 02.05.2011 20:01

...
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:49, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Perna_81 » 02.05.2011 20:18

Stand :

..ehm, právě tam mi to dělali :roll: Vlastně jsem se rozhodl na základě reportu od tebe :D ..a teď už nevím, co s tím. Nejdřív nebyl očekávaný nárust kW (minimálně 15%), ale krouťák ano a hlavně se zlepšil průběh, takže vlastně spokojenost se 113kW a 365Nm. Jenže jsem pak zjistil, že to nějak abnormálně kouří! Tedy velký skok pro mě, když předtím ani sazička s FAP ..prostě jsem jezdil jak puberťák v nachipovaný 15 let starý AUDI A6 TDI.. Mimoto to stále padalo do "nouzáku" :!:

:arrow: Tak jsem se tam vrátil a udělaly se nějaké korekce, několikrát jsem to projel (jednou i se sériovou vstřikovací "mapou") a už to nekouřilo a ani do "nouzáku" se mi to nepřeplo. Řekl jsem si tedy, že snad dobrý ta poslední upravená "kompromisní" verze a vzhledem k sobotě odpoledne jsme to už ani na "brzdě" nezkoušeli měřit. Po 30km jsem šel opět do "nouzáku"... Takže zatím je to ve slepé uličce a neví se, co je chyba P000 :? Ještě budu zkoušet nandávat hadičku ke snímači diferenčního tlaku zpět na vykuchaný FAP (momentálně je odpojená a zaslepená), jestli to není tím (přestože je FAP vypnutý) a pak asi jak radíš ty - dát sériovou mapu, jen s vypnutým FAP a pozorovat .. :idea:
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od stand » 02.05.2011 20:40

...
Naposledy upravil(a) stand dne 03.01.2012 07:49, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi CHIPTUNING

Příspěvek od Perna_81 » 03.05.2011 00:14

Ale jo, jsou v pohodě a mají tam i tu brzdu, aby mohli ověřit výsledek své práce. To je dobrý a profesionální! :wink:
Nicméně u těhle našich dvou aut je to nějaký prokletý a ta závada nemá konkrétní popis (kód P000). Tedy se musí jít cestou pokus-omyl. Jenže to k nim mám 140km a taky nemám stále čas řešit jen auto.. Chci aby auto sloužilo mně a ne já jemu :nnou:

Prostě jsem to viděl idylicky - vyřazení FAP a rovnou to "chipnout" + ověřit vše na brzdě.. A ono to tak jednoduché není :? Ikdyž u tebe super výsledek a bez problémů :bravo22:
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti