Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
- Mrnič
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.11.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice
Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Zdarec všichni
Procházel jsem fórum a nenašel žádný příspěvky ani témata, tak sem tohle založil...
[Pedalbox: ve stručnosti je to řídící jednotka, která zvyšuje/snižuje odezvu plynu, tim že odstraní zpoždění plynu]
O pedalboxu sem se dozvěděl od kamaráda, kterej ho má na 1.6 100k benzínu a nemohl si ho vynachválit. Když mě svez, tak sem valil oči, co dokáže malá krabička napojená na pedál plynu....auto ožilo jako by mělo turbo (když to přeženu )
Takže sem neodolal a boxik si objednal z ofiko stránek výrobce (https://www.pedalbox.com/). Přišel mi přes UPS z Německa za 3 dny a bez poštovnýho mě vyšel na 199 €. Montáž byla jednoduchá a během 10 minut sem měl oba kabely zapojený (zapojení viz foto). Daleko delší dobu sem koumal kudy výst kabel od plynovýho pedálu k boxu. Nakonec mě napadla super věc, výst kabel středovym panelem pod rádiem, což znamenalo udělat díru vrtákem do palubky. Po nějakých 20 minutách jebatůry s tim jak se dá sundat stříbrnej rámeček u rádia sem se juknul na youtube a zjistil že nejdřiv musim dát pryč rádio a pak až rámeček....mno nakonec sem si poradil silou a 2 torx šrouby povolil i bez sundání rámečku....pak sem už jenom vyndal ten panel, vyvrtal díru a protáhnul celkem tlustej kabel skrz....
Výsledek je slušnej si myslim....
A teď už k testování....
Na hlavním panelu jsou 3 tlačítka: Program - 4 režimy (sport, sport+, eco a vypnutí modulu) potom už jenom tlačítka + a - který sloužej pro doladění daného režimu ve 3 krocích. Sám osobně si myslim že do - moc lidí nepůjde, snad jen ty který maj přebytek výkonu a chtěj trochu omezit citlivost plynovýho pedálu.
Pecka je program sport+ a ještě mu přidat 3+ ....to Focusu narostou rohy a jede jak žihadlo
Režim sport je dobrej na okresky pro vyblbnutí nebo na rychlejší jízdu po městě....
Režim eco je výbornej na městskej provoz nebo delší tratě, jakoby ustálí otáčky a auto není potřeba tak vytáčet
Nechci tady dlouhosáhle vyprávět jak je to super, na to si může každý udělat svůj názor, ale mě se to líbí hodně! auto díky tomu získalo o dost lepší dynamiku a zrychlení o kterém můžou sériovky jen snít....a to i s turbem
Přikládám ještě pár fotek a na ukázku videjko od jednoho týpka s Fofem ať vidíte rozdíl
http://www.youtube.com/watch?v=6Qqkww5w92U
Díky za pozornost a pokud budete mít dotazy tak písněte do fóra.
Procházel jsem fórum a nenašel žádný příspěvky ani témata, tak sem tohle založil...
[Pedalbox: ve stručnosti je to řídící jednotka, která zvyšuje/snižuje odezvu plynu, tim že odstraní zpoždění plynu]
O pedalboxu sem se dozvěděl od kamaráda, kterej ho má na 1.6 100k benzínu a nemohl si ho vynachválit. Když mě svez, tak sem valil oči, co dokáže malá krabička napojená na pedál plynu....auto ožilo jako by mělo turbo (když to přeženu )
Takže sem neodolal a boxik si objednal z ofiko stránek výrobce (https://www.pedalbox.com/). Přišel mi přes UPS z Německa za 3 dny a bez poštovnýho mě vyšel na 199 €. Montáž byla jednoduchá a během 10 minut sem měl oba kabely zapojený (zapojení viz foto). Daleko delší dobu sem koumal kudy výst kabel od plynovýho pedálu k boxu. Nakonec mě napadla super věc, výst kabel středovym panelem pod rádiem, což znamenalo udělat díru vrtákem do palubky. Po nějakých 20 minutách jebatůry s tim jak se dá sundat stříbrnej rámeček u rádia sem se juknul na youtube a zjistil že nejdřiv musim dát pryč rádio a pak až rámeček....mno nakonec sem si poradil silou a 2 torx šrouby povolil i bez sundání rámečku....pak sem už jenom vyndal ten panel, vyvrtal díru a protáhnul celkem tlustej kabel skrz....
Výsledek je slušnej si myslim....
A teď už k testování....
Na hlavním panelu jsou 3 tlačítka: Program - 4 režimy (sport, sport+, eco a vypnutí modulu) potom už jenom tlačítka + a - který sloužej pro doladění daného režimu ve 3 krocích. Sám osobně si myslim že do - moc lidí nepůjde, snad jen ty který maj přebytek výkonu a chtěj trochu omezit citlivost plynovýho pedálu.
Pecka je program sport+ a ještě mu přidat 3+ ....to Focusu narostou rohy a jede jak žihadlo
Režim sport je dobrej na okresky pro vyblbnutí nebo na rychlejší jízdu po městě....
Režim eco je výbornej na městskej provoz nebo delší tratě, jakoby ustálí otáčky a auto není potřeba tak vytáčet
Nechci tady dlouhosáhle vyprávět jak je to super, na to si může každý udělat svůj názor, ale mě se to líbí hodně! auto díky tomu získalo o dost lepší dynamiku a zrychlení o kterém můžou sériovky jen snít....a to i s turbem
Přikládám ještě pár fotek a na ukázku videjko od jednoho týpka s Fofem ať vidíte rozdíl
http://www.youtube.com/watch?v=6Qqkww5w92U
Díky za pozornost a pokud budete mít dotazy tak písněte do fóra.
Ford Focus 1.6 Ti-VCT [sport]
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Tak zajímavá krabička
Máš to i pěkně zapojený na palubce,zajímalo by mně ,jaká je spotřeba při režimu sport resp. eco v porovnání s běžnou spotřebou.Tak až budeš mít odzkoušeno ,tak napiš...
Máš to i pěkně zapojený na palubce,zajímalo by mně ,jaká je spotřeba při režimu sport resp. eco v porovnání s běžnou spotřebou.Tak až budeš mít odzkoušeno ,tak napiš...
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Preco som zatial nevidel jediny objektivny test tohto super bomba zazraku? A este mi vysvetli, ako taketo nieco moze nahradit turbo? Bol by som zvedavy na ten rozdiel v zrychleni ked to zapnes a vypnes.Mrnič píše:auto díky tomu získalo o dost lepší dynamiku a zrychlení o kterém můžou sériovky jen snít....a to i s turbem
A este by ma zaujimalo, preco panko ma mail felt.bike@seznam.cz ? Zeby spekulant?
Naposledy upravil(a) stano. dne 02.06.2014 10:18, celkem upraveno 1 x.
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
To video moc nerekne vzhledem k rozdilnymu stylu jizdy bez a s
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Mrnič
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.11.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
to: stano.
Nikde sem neuváděl, že to nahrazuje turbo, pouze sem psal že i když máš na autě turbo, tak rozdíl s boxem nebo bez poznáš....viz video v příspěvku. Co se týče mailu, tak mám rád značku jízdních kol FELT a k tomu sem dříve přidal .bike .....nic víc nic míň
to: Zizass
Zatím jsem na to najel pár km, ale statistiky později přidám
Nikde sem neuváděl, že to nahrazuje turbo, pouze sem psal že i když máš na autě turbo, tak rozdíl s boxem nebo bez poznáš....viz video v příspěvku. Co se týče mailu, tak mám rád značku jízdních kol FELT a k tomu sem dříve přidal .bike .....nic víc nic míň
to: Zizass
Zatím jsem na to najel pár km, ale statistiky později přidám
Ford Focus 1.6 Ti-VCT [sport]
- Dr.Romca
- .
- Příspěvky: 7111
- Registrován: 27.06.2011 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Já teda nechci dělat chytrýho, ale vžyť to z principu nemůže navýšit výkon auta, to je asi nesmysl - ne?
Jediný, co to udělá bude, že to došlápne plyn... Nebo to rovná výstup z "nohy" tak aby to šlo postupně už od plynu a ne až v ŘJ...
Já když naplno sešlápnu plyn u 1.6 TiVCT, tak jsem kolikrát taky překvapenej na 115 poníků...
Jediný, co to udělá bude, že to došlápne plyn... Nebo to rovná výstup z "nohy" tak aby to šlo postupně už od plynu a ne až v ŘJ...
Já když naplno sešlápnu plyn u 1.6 TiVCT, tak jsem kolikrát taky překvapenej na 115 poníků...
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Dival jsem se na to na european-parts.net. Akorat to upravuje odezvu el. plynu pro ridici jednotku. Bud to trochu prida nebo ubere (v zavislot na rezimu), takze auto jako by reaguje rychleji (nebo pomaleji) na povely plynu. Ale vykon to nemeni, to s plynovym pedalem asi tezko.
Podobne "vychytavky" maji nektera dnesni auta - treba Alfa (DNA) nebo i skodovka/VW. Pouziva se to i na motorkach.
Podobne "vychytavky" maji nektera dnesni auta - treba Alfa (DNA) nebo i skodovka/VW. Pouziva se to i na motorkach.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Asi tak.
Za 200€ by som vymenil vyfuk a sanie. To by malo vacsi efekt. A realne by to vykon aj pridalo
Za 200€ by som vymenil vyfuk a sanie. To by malo vacsi efekt. A realne by to vykon aj pridalo
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
To jako že režim ECo přidává plyn ještě pomaleji ,než normálně?
ViZ:Program - 4 režimy (sport, sport+, eco a vypnutí modulu)
ViZ:Program - 4 režimy (sport, sport+, eco a vypnutí modulu)
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
- Mrnič
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 09.11.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
Jak sem psal původně, žádnej výkon to nezvyšuje, jen takřka ruší odezvu plynu (záleží na režimu).
Mě ani nevadí že to nezvedne výkon, ale ten odpich je znát i mezi převodovými stupni...
Režim ECO na mě zatim působí tak, že auto jede plynuleji a není nutný tak šlapat na pedál...
Jinak díky že diskuze běží, aspoň se člověk i něco dozví
Mě ani nevadí že to nezvedne výkon, ale ten odpich je znát i mezi převodovými stupni...
Režim ECO na mě zatim působí tak, že auto jede plynuleji a není nutný tak šlapat na pedál...
Jinak díky že diskuze běží, aspoň se člověk i něco dozví
Ford Focus 1.6 Ti-VCT [sport]
- OndraMT
- Pokročilý
- Příspěvky: 969
- Registrován: 14.11.2012 20:53
- Bydliště: Olomouc Nova Ulice
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
plynovej pedal je jen blbej potenciometr takze tam nejaka krabicka zazraky neudela...to co umi ona mi noha zvladne taky
Ford Kuga ST-Line X 1.5 Ecoboost 110kW 240Nm "poloviční šestiválec"
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
...
Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon po FL, Eibach, Chip
Ford Focus II Trend 1.6 74kW Red Tango před FL
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3863
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Pedalbox FFII 1.6 Ti-VCT
skor 120Dr.Romca píše:... tak jsem kolikrát taky překvapenej na 115 poníků...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů