Sání + Výfuk

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Sání + Výfuk

Příspěvek od petulak » 14.05.2020 09:06

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Sání + Výfuk

Příspěvek od jenikHK » 14.05.2020 10:35

Ta zaměnitelnost MkI vs Mk2 u 1.8/2.0 nebude - jsou to motory jiné konstrukce - zásadní je, že mají prohozené strany sání a výfuku.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Sání + Výfuk

Příspěvek od petulak » 14.05.2020 11:22

musí hledat, dle své motorizace.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Delllx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 11.05.2020 13:49

Re: Sání + Výfuk

Příspěvek od Delllx » 14.05.2020 15:08

Dekuji za odkazy a odpovědi :)

jenikHK -> děkuji za odpověď, je to příma odpověď na moji dnešní dopolední otázku :D ...

Nakonec u 2.0 Duratec HE jsou svody+kat+vlnovec jako jeden velký dil :/ tím pádem vykuchaný katalyzator se nekona.. ani nic sportovího u toho dílu neboť to nelze sehnat v CR a jediné co jsem na ebay nasel tak je z US ale doprava pouze do Německa.. což by mě výslo na 13k + 5k bych utopil v doprave :D možná i víc v dopravě, a to je 1/4 auta :D Takže tak.. takže to skoncí u Ulter Sportu...

Technická otázka: OEM Svody(svody+kat+vlnovec) -> střední díl -> Ulter Sport (posledni díl + koncovka) = můžu střední díl nahradit jen nerez trubkou? Aniž by došlo ke snížení kroutáku nebo nečeho? A zda někdo ví jak se bude chovat LPG? když se da středový díl pryč? Nejspíš by to němelo mít na to vliv :D ale trošku se obávám aby LPG nestřilelo do katalyzátoru = zapalování v katu = Kat KO = Nesplnění emisi :D zda prostře náhrada středního dílu nebude mit vliv na kroutak a LPG(střilení do katalyzatoru) ? Děkuji za odpověď je to už dost specifické no :D

Dále, za ve struktůře sani -> zrušení OEM cesty a od kobry navedena kratká cesta s lapačem na te leve strany, nevadí airboxu v kterém bude náležity filtr? Respektive zda me airboxu který tam je OEM nebude mit restrikce a nebude me brzdit kdyz zároveň využiju celý jeho prostor(filtrem)? Odpadlo by tak přemýšlení nad filtrem... A prakticky od filtru by se dala trubka ke klapce, a na kobru by se vymodeloval an 3D tisku lapac.. Jen teda ten Airbox zda nema restrikce ktere by me mohli omezovat? Samozrejmosti je ze diru na prave strane utesnim

Děkuji za odpovědi :) Už to skoro bude vyřešené/naplanované :)
Ford Focus Mk2 107kW Duratec HE + LPG (BRC)

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů