Právě je 15.12.2019 12:18



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 642 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Další
 zvyšování teploty 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: 23.01.2015 17:08
Příspěvky: 15
Odeslat Re: zvyšování teploty
Ten utěsňovací sajrajt jsem tam opravdu měl, občas smrděl v kabině fridex, tenkrát se to tím vyřešilo. Odvzdušňovací hadička od motoru je určitě průchozí, valí tam při tom povolení víčka spousta bublin i vody, od chladiče jsem tam protíkání vody(vzduchu) nezaznamenal. Reduktor plynu je umístěn nad hladinou chl.kapaliny. Dnes nejdříve zkusím dát vykuchaný termostat, aby fungoval i velký okruh. Rád bych vyloučit mikroprasklinku v hlavě motoru. Každopádně ty hadičky při vypuštění kapaliny zkontroluju. Ještě přemýšlím o odvzdušňovacím šroubku u toho reduktoru.

Jdu na to. Ahoj

_________________
Ford focus 1,6 Zetec, rok výroby 2001


02.04.2016 09:56
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 654
Bydliště: JIHLAVA Březinky
Odeslat Re: zvyšování teploty
Ahoj Pepo ............ když stále zkoušíš ty termostaty, dáváš je jistě do motoru nejen tou odvzdušňovací dírkou nahoru, ale i teplotním čidlem (kolem kterého je ta tlačná pružina) směrem do bloku motoru . Pokud máš nový termostat , tak ho tam dej, protože, pokud nemáš technický teploměr, ale jen na zavařování ovoce a zkušenosti s postupem měření, tak je to nepřesné a poznáš jen, že se někdy otevře a třeba i zavře. Pokud je dobrý termostat, vodní pumpa a odvzdušněno, tak tam není nic, co by bránilo průtoku v celém okruhu .
Mně se otevře na optimální teplotu po 1,5 - 1,7km .

_________________
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek


02.04.2016 11:29
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 23.01.2015 17:08
Příspěvky: 15
Odeslat Re: zvyšování teploty
Na nákresu byl opačně než říkáš, ale teď ho tam mám právě tou pružinou do bloku motoru, jak mě nutila logika dřívějšího otevření. U mě bude snad problém s tím zavzdušněním, ale jak na to už kloudně nevím. Reduktor je nad hladinou chl. kapaliny a tak při výměně chladící kapaliny logicky zůstal u reduktoru vzduch. Z něj mě vede hadice do topení, takže se nejspíše vzduch nacpal do topeni a to nevím jak je dělané(trubičky v sérii nebo paralelně). Nebo jinak :cry: .

Každopádně při nastartování a nechání na volnoběh, se po čase otevře i velký okruh. Při jízdě ne, tam hadice od chladiče k termostatu je furt studená.

Ještě než případně vykuchám termostat jsem si teď půjčil víčko na nádržku. Údajně tam má být přesný tlak na případné odfouknutí, jinak že systém nemusí fungovat. Jdu to projet.

Projeto s novým víčkem a vše se zatím chová jak má. Kontrolka je v klidu a funguje podle hadic a chladiče i velký okruh. vyzkoušený to je ale jenom jednou jízdou, takže raději zůstávám jen mírně optimistický.

_________________
Ford focus 1,6 Zetec, rok výroby 2001


02.04.2016 12:45
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 654
Bydliště: JIHLAVA Březinky
Odeslat Re: zvyšování teploty
Ahoj Pepo ................. ještě jsem zapomněl dodat, že při odvzdušňování musí být puštěné topení na max (nemyslím ventilátor).

.............. nevím co máš na mysli ...... reduktor ......já nic takového nemám .

_________________
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek


02.04.2016 14:55
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 06.02.2010 16:45
Příspěvky: 5247
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: zvyšování teploty
matys napsal:
Ahoj Pepo ................. ještě jsem zapomněl dodat, že při odvzdušňování musí být puštěné topení na max (nemyslím ventilátor).

.............. nevím co máš na mysli ...... reduktor ......já nic takového nemám .

to, jako myslíš klapku? :mrgreen:
jelikož, ff1, ventil na stud. + teplou vodu nemá. :)

_________________
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback


02.04.2016 20:48
Profil E-mail
Test driver
Test driver

Registrován: 25.12.2011 17:56
Příspěvky: 2486
Bydliště: Novojičínsko
Odeslat Re: zvyšování teploty
Reduktor= zařízení, které převádí LPG z kapalného stavu do plynného pomocí ohřátí teplou vodou z chladicího okruhu motoru a udržuje potřebný tlak LPG pro vstřikování do sání motoru :wink:

_________________
je: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Fiat Mirafiori, 07/1977, sedan, 1.6 OHV, 55kW


03.04.2016 13:24
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 654
Bydliště: JIHLAVA Březinky
Odeslat Re: zvyšování teploty
Zdravím krendu ............. díky za vysvětlení. I když to nemám, budu příště vědět o co se jedná .

_________________
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek


03.04.2016 18:53
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 06.06.2009 21:40
Příspěvky: 424
Bydliště: Žatec, Plzeň
Odeslat Re: zvyšování teploty
Ahoj budu měnit chladič a chtěl bych se zeptat kde mám odvzdušnit systém?

_________________
Obrázek
bývávalo Ford Focus 1.8 16 V Zetec 5 dvéř. hatchback r.v. 2000
Ford FocusII 1.6 16V 5 dvéř. hatchback r.v. 2007


28.04.2016 15:17
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 23.01.2015 17:08
Příspěvky: 15
Odeslat Re: zvyšování teploty
Ahoj, tak můj problém s teplotou vyřešen jiným termostatem, který otvírá dříve. Podle roku výroby mě kámoš dodával termostat myslím 82°. Plynař, kterého jsem donutil dát reduktor níže současně vyměnil i termostat a dal tam podle informací z Fordu nějak 74°. Nejsem si teď jistý přesnou teplotou, tak mě prosím nenadávejte.....
Motorizace focusu 1,4/1,6l Zetec-SE má údajně problém s kanálky v hlavě motoru, které se řeší výměnou termostatu aby otvíral dříve(72-74° nejsem si jistý). Technik mu tvrdil, že to vždy pomohlo. Pokud by to nepomohlo, tak je další úprava v podobě "bajpasu" chladiče.
Na 6 stránce je popsáno odvzdušnění chl. systému.
2 měsíce jezdím bez problému a to i s naloženým vlekem 150km vzdálenosti, takže došlo i na zatížení motoru.
Stálo mě to po opravářích cca 18 000(zároveň při rozdělání, výměna rozvodů). Na druhou stranu bych se k nim asi jen tak neodhodlal, tak vše špatné k něčemu dobré.

Doufám, že ty oskenované informace někomu pomohou ušetřit nějakou tu kačku, před bajpasem motoru. Tady je to otázka stovek korun.

Mějte se. Pepa


Přílohy:
6.pdf [15.87 KB]
185 krát
5.pdf [16.45 KB]
162 krát
4.pdf [18.01 KB]
149 krát
3.pdf [17.82 KB]
155 krát
2.pdf [17.87 KB]
157 krát
1.pdf [17.62 KB]
162 krát

_________________
Ford focus 1,6 Zetec, rok výroby 2001
25.06.2016 14:49
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 11.08.2014 10:23
Příspěvky: 6
Odeslat Re: zvyšování teploty
Mě se teď po výměně chladící kapaliny + chladče stává, že jedu, ručička leze na střed a jakmile zastavím a stojím na volnoběh, tak padá pomalu do studena. Až se zase rozjedu tak se zase vrácí do středu. Termostat mám starý cca 2 roky a ručička držela teplotu v pohodě na středu i v zimě po zahřátí. Že by taky špatné ovzdušení nebo čidlo teploty motoru? Mám focusa 1.8i, benzín.


30.11.2016 22:11
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01.04.2009 18:21
Příspěvky: 7721
Bydliště: Třinec
Odeslat Re: zvyšování teploty
Pusť topení a sleduj, jestli při tom klesání ručičky klesá i teplot foukaného vzduchu. Pokud jo, vypadá to, že se termostat zasekl v otevřené poloze.

_________________
Fofo II 1,8 16v modrá combi
FoFoI 1,6 16v combi,r.v.2000,100 stříbrných italských hřebečků v skromné Ghia výbavě
Všechno co děláme zmrvíte Vy!
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.


01.12.2016 07:45
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: zvyšování teploty
Ale to by padala skor pri jazde, hlavne z kopca. Nie na volnobeh :nixw:

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


01.12.2016 09:21
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 11.08.2014 10:23
Příspěvky: 6
Odeslat Re: zvyšování teploty
Právě že to topí, aji při kolísání. Dneska ráno stejná situace. Jedu teplota v klidu stoupá, auto po 2km už topí, dojedu na světelnou křižovatku, stojím a už leze dolů. Pak se zase rozjedu a opět to jde na střed.


01.12.2016 11:50
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: zvyšování teploty
Mas poFL verziu? Mas otocny ovladac v krajnej polohe na ofuk okna?
Ak ano, tak ho otoc dolava, napr. na okno+nohy a pozoruj, co to spravi.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


01.12.2016 12:39
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 11.08.2014 10:23
Příspěvky: 6
Odeslat Re: zvyšování teploty
Mám 98 rok, používám ofuk na okna + nohy. Ale topí to fakt po ujetí 2km. Paradox je, že to dělá od výměny kapaliny a chladiče.


01.12.2016 14:31
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 642 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.095s | 13 Queries | GZIP : Off ]