Stránka 210 z 274

Baterie

Napsal: 25.02.2018 10:18
od djdekl
Obrázek

MK3 Mondeo po startu

Re: Baterie

Napsal: 25.02.2018 14:36
od jarod72pm
Focus II po startu při -8 je 14,6V ,v létě kolem dvaceti stupňů to ukazovalo po startu 14,4V
baterka shodně víc jak 75%

Re: Baterie

Napsal: 26.02.2018 07:24
od CHiP
bembek píše:
ACEMajky píše:stano - ltere auto ti snizi napeti po nejake dobe na 13,8V.Testoval sem ted china merakem do zapalovace mondeo 2,2tdci rok 2006.cca 120km jizda a nic, druhy den opet cca 120km (oboje v kuse) a stale 14,5V - 14,6V (baterie bosch 74Ah 2 roky stara
Moje v lete určite.

Moje dobíjení umí až 15,3V, po nějaké době napětí klesne na 14,7V, ještě později na 13,7-13,8V a občas auto umí při jízdě "dobíjet" 12,0V (i teď v zimě) :)
Hodnoty napětí mám odečtené z upraveného Convers+, při napětí v sítí 12,0V a jízdě 60+ km/h bohužel ostřikovače moc neostřikují, respektive dostříknou sotva do poloviny čelního skla. Ale přišel jsem na "řešení", stačí dát nohu z plynu a brzdit motorem, napětí ihned vyskočí na 14,7V, omýt okno (ostřikovače rázem dostříknou až nahoru) a opět šlápnout na plyn. Po přidání plynu (nebo na volnoběh) opět napětí padá na 12,0V :roll:

Dobíjení i baterka (která je ještě origo z výroby) budou OK, dneska ráno běželo Webasto cca 25 minut před startem, voda v okruhu se ohřála na necelých 50°C a start na první otočení 8)

Re: Baterie

Napsal: 26.02.2018 17:11
od memento
Zalozne vozidlo stalo asi 3 tyzdne bez pohnutia. V piatok som nastartoval uplne super, presiel 2x25 km, ale ked zahlasili mrazy, tak som chcel v sobotu dobit bateriu.
Dobijacka samo-vypla po par sekundach a stalo sa tak aj pri dalsich zapojeniach. Nechce sa mi verit ze sa bateria v piatok dobila doplna...???

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 09:33
od Sagic
Kdyz startuju auto pres kabely, mel bych u sveho dat kabely na oba poly baterky a u druheho (vybiteho) kladny na pol a zaporny na kostru. Je nejaky problem kdyz se zapoji i u me na kostru a ne na pol?

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 10:12
od stano.
Mas vacsi prechodovy odpor pri pripojeni na kostru.
Zapajanie na kostru je blbovzdornejsie.
Mal by si na vybitom aute pripojit minus na kostru, aby pripadne iskrenie pri ODPAJANI nemohlo zapalit vznikajuci vodik pri prudkom nabijani baterie. A tuto kostru odpajat ako prvu (nie +).
Ako posledne by sa malo pripajat plus na tom, ktore nabija. Ak to prepolujes, tak vies rychlo zareagovat a vytrhnut kabel. Ak aj nahodou padne na kostru nabiteho auta, tak cez kable sa vyskratuje vybita bateria a vypnuty motor, co nenapacha az take skody.

Idealne pripajat: minusovy kabel, + vybiteho, + nabiteho
Odpajat: - vybiteho, - nabiteho, potom plusovy kabel

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 10:29
od Sagic
Oka diky. Ja jen ze jsem musel vcera startovat firemni auto pres moje a k minusu u me na baterce se tezko dostanu tak jsem to dal na kostru, jen me zajimalo jestli je to nejaky problem. Auto chytlo takze jestli je to jen ten vetsi odpor tak cajk.

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 16:46
od Wolf78
vždy takhle :wink:

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 16:50
od stano.
Tak pisem. Ale tam je dolezity aj postup pri pripajani a odpajani. Lebo ked napr. odpajas ako prvy plus na vybitom, nema pripojenie na kostru zmysel.

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 16:57
od Wolf78

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 18:58
od Sagic
Jj chlapi, to vse chapu, navod je i na obale s kabelama me slo prave o to ze jsem nemohl dodrzet spravny zapojeni z duvodu ze u sebe mam minus az pod torpedem nebo jak se tomu rika takze se k nemu s kabelem nedostanu tak jsem to dal na kostru.

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 19:12
od phofy
Tak si to dal na kostru, vždyť je to jedno :wink: můj focus má kostru dokonce uzpůsobenou na cvaknutí kleští :wink:

Re: Baterie

Napsal: 06.03.2018 22:03
od stano.
Kludne to namiesto - polu daj na kostru. Na vybitom aute by to stale malo ist na kostru, dovody som pisal. A ostatny postup tiez zostava.

A vo vseobecnosti tie ukostrovacie body mavaju (povrchovu) koroziu. Poly baterie zvyknu byt cistejsie. Plus prechodove odpory na spojoch a na tom kusku kabla.... takze mas tam trosku vyssi odpor. Na vybitom je dokonca lepsie ako na kostru to nacvaknut na motor. Starter ma potom cez blok celkom dobre spojenie.

Inak to nie je problem :wink:

Re: Baterie

Napsal: 07.03.2018 14:07
od jenikHK
Panove,
muzete mi prosim potvrdit u C-max 2009, zda predpokladam spravne, ze prostor na baterii je stejny pro naftu i benzin?
Tj. ze se mi vejde 72Ah baterka (napr. Exide EA722) namisto 61Ah (Exide EA612). Delkove je 72Ah o 3.6 cm delsi, coz by od oka nemelo nicemu vadit.

Dekuji.

Re: Baterie

Napsal: 07.03.2018 15:01
od memento
Ale "vod voka" by si mal vidiet ze pri baterii mas teraz este volne miesto.
A nemal by mat dizel original bateriu 80 Ah, t.j. este dlhsiu?