Stránka 223 z 274

Re: Baterie

Napsal: 11.06.2018 09:55
od ly-lu
Dnes se na to vrhnu. Koukam ale v obi maj voltmetr za 500 :bebng: tak to radsi koupit rovnou novy alternator. :lol:
Tak kolega mi zitra priveze voltmetr.

Re: Baterie

Napsal: 11.06.2018 10:17
od Jemar
Focusy už delší dobu používají tzv. chytré dobíjení (Smart Charge). Aby systém fungoval, je alternátor s ŘJ motoru propojen kablíkem (měl by být tuším modrý). Pokud se kablík přeruší (bývá často zlomený právě u konektoru alternátoru), rozsvítí se kontrolka dobíjení a měl by být uložen chybový kód. Jinak altík pak normálně klasicky dobíjí, jen ne "chytře". :wink:
Pokud naměříš při nastartovaném motoru s kontrolkou kolem 14V, podíval bych se, jestli ti neuhnil právě tenhle kablík. Stávalo se to často u starších FFI. První MKII se už také dostávají do tohoto věku.....

Re: Baterie

Napsal: 11.06.2018 10:38
od ly-lu
Super, to by mohlo být ono. Mrknu na to.
Ale pravdou je, ze ten alternator uz ma cas na to aby odesel do vecnych lovišť...12 let... :roll:

Edit: koukam na nejaky video na utube na vymenu altiku a je to fakt dost jednoduchy... Akorat bych se bala toho remenu...

Re: Baterie

Napsal: 12.06.2018 16:39
od memento
Smart charge vymysel nie je len v autach so stop-start vymyslom?

Re: Baterie

Napsal: 12.06.2018 17:45
od stano.
Nie. Ja nemam S&S a tento zazrak mam.
Podla mna bude vo vsetkych. Kvoli normovanym testom spotreby.

Re: Baterie

Napsal: 13.06.2018 10:46
od ly-lu
Tak jsem to včera měřila, bohuzel zrovna to nesvitilo. Svitilo to pres obed a vecer uz zase ne.
No a namereno 14V. Budu tedy vyckavat a zmerim to az to bude svitit. Dnes nesvítí.... :mrgreen:

Re: Baterie

Napsal: 13.06.2018 14:42
od Jemar
Zkus zahýbat kabeláží u konektoru alternátoru, třeba se rozsvítí.

Re: Baterie

Napsal: 18.06.2018 08:52
od ly-lu
Takze dnes se konecne zase rozsvítila baterka. Premerila jsem to a dává 13,44. Několikrát jsem to jeste zmerila projistotu a vzdy se ustalilo na 13,44.
Mela jsem u toho vypnuta světla.
Kdyz nesviti tak 14,1.
Tak co si o tom myslite?
Mereno na baterce. Plus versus kostra.

Re: Baterie

Napsal: 18.06.2018 10:26
od TomFocus
Já bych se netrapil... zajed si do Jesenice nebo Pruhonic tam prodávají baterky a odborně ti to promeri. Jsi žena, tak i snad zadara. Mě když to bliká projdu kabeláž a pokud má altik nárok (věk, km) měním, repasuji.

Re: Baterie

Napsal: 18.06.2018 11:05
od stano.
13,4V je malo. Bud niekde zaoxidovana kostra, silovy vodic, kabel z PCM do altika, alebo prerazena dioda v altiku. Nie je altik minutu po starte totalne horuci?

Re: Baterie

Napsal: 18.06.2018 13:23
od ly-lu
No nevim, podle me v obchode se na me vyprdnou. A hlavne by to zas muselo svitit. Coz urcite nebude. :lol:
Budu to muset dat holt do servisu.

No uvidim, po praci.... Jestli to stihnu zajedu do toho obchodu...

Re: Baterie

Napsal: 19.06.2018 09:28
od ly-lu
Tak vcera v obchode nic nezjistili. Merili baterku, která je nová :mrgreen: . Delala jsem totiz blbou blondynu,ze mi to tam sviti a nevim co s tim.
Vcera vecer svitilo, dnes ráno se vypnulo po minute.
Zitra jedu do servisu. :dih:

Re: Baterie

Napsal: 19.06.2018 09:39
od TomFocus

Re: Baterie

Napsal: 19.06.2018 22:04
od Zvíře
Nevíte, kde najít postup registrace baterie po její výměně? Mam jí vyměněnou a dozvěděl jsem se, že by se to mělo udělat kvůli její životnosti.
Díky

Re: Baterie

Napsal: 19.06.2018 22:17
od LH
Ahoj, už se to tu psalo (zkoušel jsem to a funguje to, jen těch posledních 10s trvalo myslím o chlup déle):

Tu je postup na reset BMS:

Zapnite zapaľovanie do polohy 2 (pri vozidlách s Tlačidlom Štart, stlačiť tlačidlo štart bez stlačeného spojkového pedála).
Kontrolka batérie na prístrojovom paneli teraz svieti, pretože motor nebeží.
2. Počkajte 10 sekúnd.
3. Stlačte 5 krát spínač pre zadné hmlové svetlo.
4. Stlačte trikrát za sebou spínač výstražných smerových svetiel (on-off-on). Smerovky teraz blikajú.
5. Počkajte 10 sekúnd.
Ak bol postup vykonaný správne, kontrolka batérie začne blikať niekoľkokrát a systém sa zresetuje.