Stránka 4 z 7

Re: samovybíjení

Napsal: 22.01.2017 09:34
od ZaQik
opetovne rozsviceni displeje je chyba ... spravne po 10 minutach zhasne a po dalsich 20-25 minutach mas mit ober necelych 20mA, ktery jiz v nasledujicich 24 hodinach neklesne

Re: samovybíjení

Napsal: 24.01.2017 01:37
od Marek1
Děkuji za odpověď, ale co se s tím dá dělat? Ne že by mi rozsvicení displeje hodně vadilo, ale když to tak nemá být, tak to takhle nechci. Ví někdo, čím to je? Co řídí proces usínání a jak do toho jednotlivé komponenty zasahují? Může snad třeba palubní deska sama nějakou chybou rozsvítit displej (i teda s normálně ukazujícími údaji - km,...) a tím přeruší jinak do té doby správné usínání? A až ho zhasne, tak se to konečně uspí, jak už mělo proběhnout právě v době toho rozsvícení?

A ještě k té době celkově. Neví někdo, proč to usínání trvá tak dlouho (správně 30 minut)? To je běžné i v jiných autech a u jiných značek? K čemu to je dobré, co se děje těch 10 minut, kdy je konstantní proud, pak se konečně něco stane a zase čeká 10 minut. To mi teda jako elektrikáře hlava nebere. Při nezamčeném autu chápu, že svítí třeba při otevřených dveřích interiér, ale při zamčení odcházím od auta a očekávám mnohem rychlejší usnutí celé elektroniky.

Re: samovybíjení

Napsal: 24.01.2017 08:36
od stano.
To je asi pre situacie, ked ides autom do mesta vybavovat nieco. Zamknes, za 20 minut si naspat, startujes, presun, zamknes, zas na chvilu... Asi si to nejako statisticky vyhodnotili, ze takto. Alebo je schema, ako sa postupne uspavaju jednotlive komponenty. A pre istotu si nechali poriadne rezervy v casovacoch :)

Prerusenie uspavania mozu sposobit (vacsinou) vadne budiky a/alebo radio. Tebe to robi aj s vytiahnutym radiom. Co to ma este na zbernici? Bluetooth modul?

Re: samovybíjení

Napsal: 24.01.2017 09:51
od ZaQik
to preruseni Ti udela nejaka jednotka na sbernici, ktera nepotvrdi, ze muze usnout ... v fordu to dela nejcasteni radio, BTmodul nebo posilovac rizeni

Re: samovybíjení

Napsal: 20.07.2019 20:48
od Srandik32
Zdravím,zeptám se tady,snad někdo poradí.Mám auto teprve krátce ale dnes,když auto stálo necelé dva dny,jsem ani dálkou neodemkl a pochopitelně ani nenastartoval.Baterie měla po vyndání necelé 3V.Je týden stará.Co jsem tak přečetl,je třeba změřit klidový odběr.Zjistil jsem že po cca 10min. měření(zamklé auto,jen okýnko pootevřené),klesne proud na 0.23A a vypne se palubní displej.Po dalších 20min.se ale zase zapne,proud se zvedne na cca 0.35A a po dalších 10min. se dokonce zapne i zapalování do polohy 2,takže svítí kontrolky.Neví někdo co by to mohlo být?Je to Focus ST 2008 po FL,bezklíčkové startování.Díky za případné rady.

Re: samovybíjení

Napsal: 20.07.2019 20:50
od phofy
8O to slyším poprvé, že se samo zapne do polohy 2 :bebng: Ale nejspíš budeš mít problém v bezklíči :idea:

Re: samovybíjení

Napsal: 20.07.2019 21:04
od Srandik32
Teď auto stojí 2h před barákem a byl jsem to kontrolovat a budíky,kontrolky,rádio,všechno svítí a je zaplé,jako když stisknu tlačítko bez spojky.A všechno bylo vypnuté,když jsem zastavil a zamknul :nixw:

Re: samovybíjení

Napsal: 21.07.2019 09:03
od ZaQik
mas i bezklicove dvere?

Re: samovybíjení

Napsal: 21.07.2019 12:19
od Srandik32
Nene,jen startování.V autě vše origo,bez alarmu.Jen Parrot hf sada.Večer jsem vyndal relátko zapalování a ráno bylo auto vypnuté jak má být ale problém asi bude že do relátka něco pouští proud i když nemá.

Re: samovybíjení

Napsal: 21.07.2019 12:34
od ZaQik
a kdyz si sednes do auta bez klice a zmacknes tlacitko start, tak se auto zapne?

Re: samovybíjení

Napsal: 21.07.2019 15:30
od Srandik32
To jsem nezkoušel,ale zase jsem měřil klidový odběr ale přehodil jsem relátko z ostřiku světel,je stejný a výsledek po hodině je odběr 0,01-0,02,podle blikání diody a auto normálně vypnutý.Tak snad vyřešeno 8) ale budu to hlídat.Snad to bude dobrý,Zatím díky za rady :palec_nahoru:

Re: samovybíjení

Napsal: 22.07.2019 15:38
od Srandik32
Tak moje radost netrvalo dlouho.Ráno bylo vše v pořádku a když jsem odpoledne přijel z práce(jiným autem),tak kontrolky svítily,zapalování on :cry: Zkoušel jsem zavřít se v autě bez klíče a po stlačení tlačítka napsalo "key not detected" pak se zamkl volant.Divný je že když má být zapalování off tak svítí kontrolky omezovač,motor a esp,zhasnou když šlápnu na spojku nebo otevřu dveře,jak pustím spojku nebo otevřu tak se zas rozsvítí.Když vyndám relé R4 tak zhasnou a bliká dioda.

Re: samovybíjení

Napsal: 23.07.2019 08:12
od ZaQik
R4 Ti dela polohu II (kdybys mel klicove startovani)

s timhle uz musis k autoeletrikarovi (podle sviticich kontrolek na budikach) ... bud se v tom nekdo vrtal a natahal draty, jak nemaji byt ... nebo zlobi bezklicova jednotka ... nebo jeste by to mohl delat GEM
(klonim se k nejakemu zasahu do elektriky - nebylo auto bourane na motorovou pojistkovnici a nekdo ji "opravoval"?)

Re: samovybíjení

Napsal: 23.07.2019 10:26
od Srandik32
Elektrikar ma bohuzel dovcu. Auto bylo v D servisovane jen ve Fordu,posledni servis 9/2018,od te doby najeto necele 2tis,spis podle rezavych sroubu na motoru auto dlouho stalo.Jediny zasah vypada ta montaz Hf sady Parrot.Bourane by to byt nemelo,vcera jsem zkousel odpojit budiky a pak zapojit a auto se vyplo ale to asi nic neresi.Kam jde proud jako prvni?Do pristrojovky a pak do relatka,nebo opacne?Elektrika je mi cizi,tak se omlouvam za vyrazy.

Re: samovybíjení

Napsal: 23.07.2019 13:40
od vitut
Parrot je s displejem? Pokud ano, zobrazi pri vypnuti hlasku "Na shledanou"?