Stránka 6 z 7

Re: samovybíjení

Napsal: 25.07.2019 07:29
od Srandik32
Zkusím to ještě jednou. Je normální že když vytáhnu pojistku v mot.prostoru,tusim c. 25,je to pojistka právě na R4 tak že se nic neděje a kontrolky furt svítí?

Re: samovybíjení

Napsal: 25.07.2019 08:27
od ZaQik
F25 neni zadna specialni pojistka pro bezklic - pokud rozumis schematum, tak v sekci navody mas kompletni schema sveho auta ... nebo je tam i navod na dodelani bezklice, takze muzes studovat jen v nem s pomoci meraku a auta, kde je problem

Re: samovybíjení

Napsal: 25.07.2019 09:46
od Srandik32
To je pro mě Španělska vesnice, ale v návodu k focusu, co je ke stažení píšou že je to pojistka pro relé zapalování,tak jsem čekal že když ji vyndam, zapalování nepůjde. Ještě bych se zeptal na tu spojku, nemůže to dělat ten spínač na pedálu? V podstatě když držím spojku vypadá všechno normálně. Díky za odpovědi.

Re: samovybíjení

Napsal: 07.08.2019 11:26
od rcmisak
Ahoj mám podobný problem ráno baterka ani neškrtne, zjistil jsem akorát že mi pořád svítí dysplej na přístrojovce.Nějakej nápad?

Re: samovybíjení

Napsal: 21.08.2019 16:38
od Srandik32
Tak problém vyřešen výměnou KVM modulu :wink:

Re: samovybíjení

Napsal: 26.07.2023 23:20
od maron2008
Zdravím, zatím jsem pro svůj C-MAX 1,8 QQDB 2/2007 210tkm, fórum nepotřeboval. Takže až teď, po čtyřech hodinách pátrání, kdy jsem nenašel řešení, bych se chtěl zeptat. Po třech dnech stání total vybitá baterka. Dobře, má osm let a 90tkm tak asi dosloužila (i když zrovna vprostřed léta je to trochu divný). Vzal jsem jinou (starou), nabil na 13,3V a před připojením změřil odběr - 4,2A! Nastartoval, dojel pro novou (tu samou YUASA YBX5075 60AH 620A 12V P+ /243X175X175/ přesně pasuje a sloužila dobře). Cestou se rozsvítila kontrolka motoru a přestaly fungovat dojezdy oken. Pak rovnou k autoelektrikáři. Všechno vypnuto, zamčeno včetně simulace kapoty. Odpojeno a přes ampérmetr odběr 0,3A (jeho měřák 265mA, můj 320mA) - trvale přes hodinu. Pak jsme tahali všechny pojistky - ani jednou pokles. Odpojili jsme kabel k altíku a startéru - proud 0, takže asi OK. Ale k pojistkám (pravá větev od baterky) stále 0,3A. Potom otevřeno kvůli pojistkám u spolujezdce (kupodivu furt 0,3A - čekal bych navýšení). Lampičky int. vypnuty (a ano, jsou tam LEDky), kufr ani kontrolky nesvítí, budíky na nulách, žádná další výbava mimo základní rádio CD Ford (USB MP3 vytaženo), relé prohozeny (ty fyzicky stejné). I po odpojení horního svazku z pojistkové krabice u baterky stále 0,3A. Rád bych odmontoval pojistkovku u baterky a kouk do ní, ale ani po povolení šroubu nejde pootočit a za něco furt drží. Tož jsem v koncích a odpojovat baterku před/po každé jízdě je k n***ání. Uvítám každou radu/nápad jak dál - díky.

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 06:55
od ZaQik
maron2008 píše: 26.07.2023 23:20 Pak jsme tahali všechny pojistky ...
kde? v kabine nebo v motoru?

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 07:21
od maron2008
Nejdřív v motoru, pak i u spolujezdce. Za jízdy jsem zkoušel elekrický věci - zrcátka, stěrače, klimu, rádio, okna a všechno fungovalo normálně až na dojezdy oken. Centrál je taky funkční.

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 08:54
od ZaQik
to je divne ... kdyz v kabine vytahnes pojistku pro battery saver, tak po jejim zapojeni vzroste odber kvuli rekalibraci :nixw:

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 11:25
od maron2008
Tak jsme asi blbě měřili. Nemůžu najít "battery saver" - mám to stažený v češtině (a v autě německy) - co je to za číslo? Najdu kus dvojlinky pro mulťák do kabiny a jdu na to znova. Možná blbá dvoj otázka - stačí šroubovákem zavřít západku dveří a můžu mít otevřená okna?

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 12:47
od pkadecka
Hele, na jedničkovým focusu byly někde pod volantem pojistky a když jsem potřeboval odpojit tu od centrálu, byla z druhý strany té desky. Nemáš tam taky něco takového?

(Centrál tehdy zlobil, tak jsem ho potřeboval vyřadit, než to opravím, abych mohl zamykat auto ručně.)

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 16:59
od ZaQik
staci otevrit dvere a sroubovakem zaklapnout zamek do druhe polohy a pak pres DO zamknout
pokud proud po 35-40 minutach od uzamceni auta je vic nez 30mA, je neco spatne: odpojim starter a altik, abych mel jistotu, ze to neni jimi (nebyva) a zacnu vytahovat pojistky v GEMu ... vytahnu, kouknu na merak a kdyz je to beze zmeny, tak vratim zpet a zkousim dalsi ... pojistky v motorove pojistkovnici neresim, tam problem nebyva (tedy jednou byla uvnitr vytopena a probijela pres oxidaci :nixw: )

Re: samovybíjení

Napsal: 27.07.2023 18:26
od maron2008
Díky za rady. Nějak se to samo vrací do normálu. Dneska dopoledne měřák hodinu pod zavřenou kapotou ukazoval 0,17A. Ale kapota má taky spínač tak nevím jestli to otevření nemá taky vliv. Odpoledne jsem musel popojet tak jsem ho zas připojil a zabouchl. Po dvou hodinách ukazoval už jen 0,01A. Pak jsem si protáhl měřák do kabiny a zamkl se. No a už se se to chovalo normálně - pár vteřin 0,65A pak těch 0,17A a po 35 minutách 0,01A a zhasl display km (mám tam jen ten malej a předtim jsem si ho nevšiml). Tak jsem připojil zatím tu starou baterku (má 12,6V) a zítra se uvidí.

Re: samovybíjení

Napsal: 28.07.2023 13:04
od maron2008
Tak nic, sága pokračuje zas od začátku. V poledne baterka vybitá (ta stará, na 6,5V, za 18hod). Zapojil jsem novou, nastartoval a po pár metrech couvání se odpojila komplet elektrika včetně posilovače, běžel jen motor. Dojel jsem necelý km k baráku (včera nám čistili ulici, tak jsem stál jinde). Při couvání zas všechno naskočilo, ale trochu zmateně např. svítí nezatažená ručka. Teď to bere 1A , se zapalováním tři. Mám podezření déšť/vlhkost - do včerejška to vyschlo a bylo OK, v noci pršelo (poprvé taky) a jsem zas ... však víte kde. Dám oběd a du trhat pojistky než to zas uschne :wallbash:

Re: samovybíjení

Napsal: 28.07.2023 14:15
od pkadecka
Závada, která sama zmizí, se taky sama znovu objeví.