Stránka 1 z 19

Výfuk

Napsal: 28.10.2006 21:41
od zahys
Tak jsem vyjel s autem a po chvilce to hucelo jak tank. Uplny vibrace sly do kabiny, kdyz jsem pridával plyn. Ale vyfuk deravej není. Nemůže to byt katalyzátorem nebo necím jiným. Motor šlape v pohodě, bublání a hučení je pod zadní částí auta.Nemáte s tím někdo zkušenosti? Je to původní výfuk. Díky moc za rady a příspěvky

Napsal: 28.10.2006 21:49
od Baggio
Myslím.že to jistě budou vypálené přepážky.Díravý být nemusí,ale uvnitř bude podle všeho po smrti :oops: Vybrace jsem nepociťoval,ale zato to řinčelo jak železo v kyblu :lol: Ty vybrace jsou docela divný.Na výfuk bych to,ale moc neviděl.

Napsal: 28.10.2006 21:52
od zahys
Já si taky myslím, že budou vysypaný přepážky.Nedá se říct, že to jsou úplny vibrace, ale proste to tím autem tak trošku třepe odspodu, asi tím rachotem. Myslím, že motor je ok. Když tam je ten původní celej výfuk, tak jde jen kopit 3. díl a původní výfuk rozříznout?

Napsal: 28.10.2006 21:58
od Baggio
Přesně tak jak píšeš.Zadní díl odřízneš a nový se může přivařit nebo spojit objimkou :wink: Každého to jednou čeká bohužel výfuk nevydrží věčně :cry: :wink: :wink:

Napsal: 28.10.2006 22:00
od zahys
Takže v pondělí jedu shánět výfuk. Ve fordu v šumperku to bude asi mastny, tak zkusím koupit nějakou repliku. Hlavně aby to tím třetím dílem bylo, abych nekoupil novej a pak zjistil, že je závada někde jinde :(

Napsal: 28.10.2006 22:04
od Baggio
Já to třeba poznal,když odjížděla žena s autem a já jsem stál vzadu ,Přidala plyn a z výfuku šel rachot ,který nejde přeslechnout :lol:

Napsal: 28.10.2006 22:08
od zahys
No já si právě nejsem jistej, poznal jsem to za jízdy, tak jsem vylezl z auta a vzadu to bublalo jak laděnej výfuk. A když to trochu osolím začlo to dost hučet a bublat, takže ještě zitra vyzkouším tu těsnost výfuku, jestli přece jen nějaká díra někde není. Je to divný. Nevím jestli se může nějak pokazit katalyzátor a mít na to vliv???

Napsal: 28.10.2006 22:24
od Baggio
Pokazit se může všechno,ale nevěřím že by katalyzátor jen tak odešel. Muselo by se stát něco např.jízda na 3 válce,neprav. spalování nebo něco podobného.Hele já bych to řešil tím zadním dílem výfuku . Záleží jen na tobě.Můžeš zajet do servisu a tam to dát prohlídnout nebo jdi do toho vyfuku a potom se uvidí.Jo a kdyby to byl ten katalyzátor tak by se ti jistě rožla kontrolka,že se něco děje .

Napsal: 29.10.2006 18:03
od pelen
zahys píše:No já si právě nejsem jistej, poznal jsem to za jízdy, tak jsem vylezl z auta a vzadu to bublalo jak laděnej výfuk. A když to trochu osolím začlo to dost hučet a bublat, takže ještě zitra vyzkouším tu těsnost výfuku, jestli přece jen nějaká díra někde není. Je to divný. Nevím jestli se může nějak pokazit katalyzátor a mít na to vliv???
Tak jsem jezdil s R19 s velkou dirou ve vyfuku. Kolem dopravni hlidky radeji na volnobeh. Kdyz jsem pridal, tak rachot jak na zavodech. Kdyz mi vyfuk menili, zkouseli tesnost ucpanim vyvodu, koukali na tesnost spoju a kdyz mel motor snahu se zastavit, tak to bylo O.K. Zkus to stejnym zpusobem. Kdyz motor na volnobeh normalne pojede dal, je to dira ve vyfuku. Ti, co meni jen vyfuky, tak ti uz pak odhadnou, zda vymenit jen zadni nebo pri jedne praci oba dily. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 29.10.2006 22:15
od zahys
Já se bojím, že to díravým výfukem nebude. Zítra jedu do fordu, auto nemá moc tah a celá výfuková souprava se dost třese. Nevím, jestli to může způsobovat jízda na 3 válce. Uvidíme zítra, co mi řeknou odborníci.

Napsal: 29.10.2006 22:35
od Dany
Přesně s tím co píšeš jsem se už potýkal, taky jsem se o tom tady zmiňoval. Pokud se opravdu jedná o poslední díl, tak vlez pod auto a silou vmáčkni(rukou) plášť tlumiče ze spodu. Pokud to přestane, je jasné že je tam jakási ta přepážka uvolněna. Vem cca 1,5 dlouhou samořezku do železa, provrtej pouze první plášť a tou samořezkou to vzepři o ten druhej a máš po problému. Sic je to pokoutnická oprava, ale pokud nechceš sahat hluboko do kapsy tak to zkus. Osobně na to jezdím dva měsíce a je to ok. Ani známka po rachotu :wink:

Napsal: 29.10.2006 22:39
od zahys
Myslíš prošroubit ten zadní díl? A v kterých místech, to je jedno? A taky se ti ten výfuk celej až do předu třepal, když ti ta přepážka praskla?

Napsal: 29.10.2006 22:47
od Dany
Jestli máš na mysli jestli to s ním lomcovalo, tak to né. Když jsem šel po plynu, tak to rachotilo nejvíc. Bylo to horší, než bych za sebou vláčel plechovky, prostě odporný šroťácký hluk. Pokud se ti výfuk třepe, tak radši zkontroluj, zdali je řádně uchycen.Takové gumy to drží... Já mám tu samořezku přesně uprostřed. První to zatlač a až pak vrtej. Pokud to nepřestane, tak je to v něčem jinem než jsem měl já.Hodně štěstí...

Napsal: 29.10.2006 22:48
od zahys
Díky za radu, zkusím to. :D

Napsal: 30.10.2006 13:13
od Dany
Toto je celá věda. Vrut jsem před dotáhnutím natřel těsnícím cementem BOSAL, ten tam však není podmínkou. Já to natřel jen proto, kdyby to třeba někde čirou náhodou profukovalo a taky proti vypadnutí.Od té doby jsem neslyšel jedinný pazvuk :wink:
Obrázek