Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3915
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 28.12.2015 06:19

Promer jejich odpor a v noci je pokrop pri nastartovanym motoru rozprasovacem (vodou)

Uživatelský avatar
kama83
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 56
Registrován: 14.02.2013 09:07
Bydliště: Kladno

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od kama83 » 28.12.2015 09:04

proměření chápu, ale čeho docílím tím poprášením vodou?
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust

Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od pkadecka » 28.12.2015 09:15

Pokud jsou špatné, budou mokré probíjet a pokud to bude ve tmě, bude to i vidět.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
kama83
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 56
Registrován: 14.02.2013 09:07
Bydliště: Kladno

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od kama83 » 28.12.2015 09:17

fajne, zkusím, díky
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust

Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 28.12.2015 09:46

ale civku moc nekrop..at neodejde prurazem....teda jestli muzu poradit. ja jen ze tuhle jeden "mistr" takhle hledal na thalii taky proc to skube...nejen ze ho to u toho "hledani" taky serezalo a i se mu povedlo indukcni modul proplachnout tak ze v nem zarvala elektronika :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ..tak opatrne
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
kama83
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 56
Registrován: 14.02.2013 09:07
Bydliště: Kladno

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od kama83 » 29.12.2015 21:45

No tak je raději jen přeměřím:) a vyměním když mám tu možnost zdarma. Ona voda se holt s elektrinou moc nemusí.
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust

Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 29.12.2015 22:04

Tak to ti trt pomoze....
Ze NN SS ohmeter zmeria spravny odpor este neznamena, ze kabel funguje pri VN vybojoch, nebodaj este vo vlhku (ranne starty, hmla, vlhko).
Alebo inak:
zly odpor -->> zly kabel (prepaleny, odtrhnuty, zlomeny)
spravny odpor -->> mozno dobry, mozno zly kabel

polcas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 15.08.2011 16:16

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od polcas » 03.01.2016 22:12

No takže ešte raz Vďaka za rady.Našiel som aj praskliny ale nepomohol ani epoxid,takže idem do novej cievky a hned aj so sviečkami...Lenže som našiel ,ze od r. 2010 sa vyrába nová cievka ,na ktorej upevnenie idú iné upevňovacie skrutky.Neviete akú dĺžku majú tie nové torx skrutky? pozrel by som ich doma...Vďaka

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 03.01.2016 23:53

Ake mas auto? A daj odkaz na tu cievku. O nejakych inych sroboch som este nepocul 8O
Predpokladam, ze auto ma cez 200t km. Odporucam aj nove kable.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od pkadecka » 04.01.2016 07:47

Polcas: Když dáš novou cívku přesně tu, která na tvoje auto patří, tak nemusíš nic vymýšlet, šrouby budou pasovat. Na focusu II jsou podle roku výroby různé cívky, ale mají i jiný konektor, jestli se nemýlím (to vím jen z obrázků v eshopu, focuse II jsem neměl).
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od vitr73 » 04.01.2016 08:24

a pokus na vrakaci sezenes konektor na civku z escorta a udelas i redukci tak tam pojede i ta z eskorta...u jednoho "vynalezce" jsem videl i tezkou upravu ze v FFI byli nacpane fajfkocivky z seatu kazda zvlazt na svicce a na kabelu byla pridana redukce s 2 mosfetama tranzistorama aby vetsi odpor dvou vinuti paralerne nezabil spinaci mosfety v řj...a taky na to uspesne jezdi uz nejakej patek....jak rika -je to jen auto,4 kola,volant,sedadla a motor..vsechno pasuje do vseho :D :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

polcas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 15.08.2011 16:16

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od polcas » 04.01.2016 20:04

odkaz: http://www.fdiely.sk/Zapalovacia-cievka ... 1619343%5D
hned pod tou cievkou su aj tie skrutky



FFI . r.v 2001,ghia 74kw 1.6 16V,nemá cez 200tis. km

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 04.01.2016 20:41

Bud tam maju blby obrazok alebo popis. Hento nie je cievka pre tvoj motor. Nebude ti sediet ani drziak.
Kupuj tu:
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... CarID=9644 (objem motora je sumafuk, je to rovnake, len neber tie siroke, aj tam to maju pomiesane).
Niektoru z Magneti marelli, Valeo, Beru...
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock

Vyjde ta to 35ciek. Hadam nechces kupovat do toho auta cievku za 100Eur :dih: V nasich dvoch autach jazdia hentie z Gafa uz vyse roka a funguju. Za cenu tej fordackej mam skoro tri.

polcas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 15.08.2011 16:16

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od polcas » 04.01.2016 21:11

no po precitani tohto fora som chcel ist do origo cievky,pretoze kazdy tie neorigo cievky hejtoval...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od stano. » 04.01.2016 21:14

SVIECKY, nie cievky :dih:
Sviecky radsej origo alebo len specificke nahrady. Cievky nejake nie-cinske, tam to nie je take prisne.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti