Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 07.01.2007 21:21

Magic píše:Svíčky, kabel, cívky v tomhle pořadí to nechám skontrolovat. Nemyslím si, že to je nějak extra akutní, tak až při nějaké úpravě na FoFo. 8)
Kabely se nejspis budou kontrolovat jednoduseji, nez svicky a zvladnes to bez problemu sam :wink: :lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
FII
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od FII » 09.01.2007 14:45

Mě to dělá když zkusím rychle přidat na volnoběh, tak se to chvilku dusí. Je to normální a to mám nové auto, u motorky mi letí otáčky nahoru okamžitě.

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 09.01.2007 19:19

FII píše:Mě to dělá když zkusím rychle přidat na volnoběh, tak se to chvilku dusí. Je to normální a to mám nové auto, u motorky mi letí otáčky nahoru okamžitě.
Sorry ale řek bychj že to není normální!!! :cry:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
FII
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od FII » 10.01.2007 09:14

Sorry vypadl tam otazník. Vám to jde při při prudkém přidání na volnoběh do otáček okamžitě? Je to v záruce tak bych to řešil. Jinak při jízdě je vše ok.
Focus II kombi benzín 1.6 74kw, jeans

banda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomoucko - Vacanovice

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od banda » 10.01.2007 10:50

banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Tak výsledek čím to bylo:
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Příspěvek od Magic » 10.01.2007 17:24

banda píše:
banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Tak výsledek čím to bylo:
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj
Stejný problém u svíček mě po rozvodech auto nechtělo jí vůbec do otáček a nehorázně cukalo, tak se tam daly zpátky Motorcraft a vše ok. Tj. doufám, že za dva týdne až to dám pomalu k mechanikovi že postačí výměna svíček.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2618
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira » 16.01.2007 16:34

řešil jsem stejný problém, trošku jsem se o něm zmínil i na http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... 65c78a4d59
a protože orig. svíčky mi měnili když jsem s tím byl poprvé a kabely byly v pořádku přišla na řadu cívka a výsledek :D ....... CÍVKA ....... zkušení tady na fóru měli opět pravdu!!! Jen nechápu, že v autorizovaném servisu na to nepřišli hned napoprvé.

Cena celkem: 2574,-
2003 cívka
571 za 1 hod. práce, kterou rozepsali následujícím způsobem:
0,6 hod. kontrola zapalování a 0,4 hod. výměna cívky, celkem tedy 1 celá hodina.
Naposledy upravil(a) Mira dne 16.01.2007 19:17, celkem upraveno 1 x.
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.01.2007 17:47

to banda:
To slysim poprve, ze svicka propali kabely. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

banda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomoucko - Vacanovice

Příspěvek od banda » 16.01.2007 20:01

pelen píše:to banda:
To slysim poprve, ze svicka propali kabely. :wink:
Taky se mi to nezdá, no ale tvrdili mi to v servisu. K tomu se holt musí vyjádřit někdo zkušený jestli to je možné nebo ne.

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 23.01.2007 11:41

Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 23.01.2007 18:13

Magic píše:Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
Priste budes chytrejsi a budes ihned kontrolovat zmeny, ktere ti na FoFo nekdo udelal. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Magic
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 620
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Magic » 13.06.2007 22:59

Pánové potřeboval bych vědět jaká je ve Focusu 1,6 r.v. 99, provoz 00 tj. stará verze cívka. Předpokládám, že není (i dle slov mechanika) nutné brát orig. Ford a dalo by se na tom i ušetřit. Je to docela pálka. Díky moc. :wink:
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
Obrázek

Uživatelský avatar
Lexie
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 654
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lexie » 07.07.2007 14:03

Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
Ford Focus, 1.6 16V, 01/2000, HB / silver mazlik
Obrázek

Uživatelský avatar
matoca
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od matoca » 08.07.2007 16:01

Lexie píše:Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
tak presne toto to robi aj mne. Sviecky som uz vymenil za original (boli tam NGK a jedna bola cela zaolejovana) a stale je to rovnake. Mne vlastne este okrem toho zvuku z vyfuku semtam motor zdochne. Co mam este vymenit???
FORD FOCUS C-MAX 1,6TDCi 90PS, sublime, r.v.2005

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 08.07.2007 16:47

Co civka a kabely?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů