Ford Focus Forum
https://www.ford-focus.cz/forum/

Kouřivost 1,8 tddi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2689
Stránka 1 z 1

Autor:  chaluha [ 16.12.2006 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Kouřivost 1,8 tddi

Připadá mi že mi to začlo nějak hulit!Když se rozjedu třeba na semaforech a trochu to přišlápnu,tak je za mnou oblak dýmu.Je mi jasný že ropák bude hulit ale radši se ptám abych kdyžtak něco vyměnil.Co ostatní,jak vám to kouří?????

Autor:  Tad [ 16.12.2006 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Já když to přišlápnu tak mi to taky hulí, ale normálně ve dne to ani nevidím, spíš navečer když je už tma a za mnou auto který ten dým prosvěcuje. Myslim že je to normální. :wink:

Autor:  Ahmed [ 16.12.2006 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus pouzit vyhledavani a treba si precist o EGR ventilu, znova to tu snad psat nebudeme :wink:

Autor:  elounek [ 16.12.2006 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ahmed napsal:
Zkus pouzit vyhledavani a treba si precist o EGR ventilu, znova to tu snad psat nebudeme :wink:


No tam se toho moc nedočte o ventulu egr i když se tam o tom píše ovšem nepochopil jsem z toho ani N. :( Jo jinak mě to nekouří říká kámoš akorát když tomu naložím tak ze mě prej vypadnou brikety ale to je snad normální!fík 1,8ttdi

Autor:  pelen [ 16.12.2006 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

to elounek:
Dozvi se tam, jak se da ten ventil zaslepit a omezit kourivost. Myslim, ze se musis vzdy zacist do vsech prispevku okolo. :lol:

Autor:  elounek [ 16.12.2006 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

pelen napsal:
to elounek:
Dozvi se tam, jak se da ten ventil zaslepit a omezit kourivost. Myslim, ze se musis vzdy zacist do vsech prispevku okolo. :lol:


No to tedy nevím chtělo by to nákej vycuc a ne číst všechno okolo! :D

Autor:  KAPSCH [ 16.12.2006 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Fakt si to přečti, řeším to samý a thread " jak zaslepit EGR ventil" je dostačující a mohlo by to fungovat.

Mimochodem, hulí mi to stejně.

JB

Autor:  chaluha [ 17.12.2006 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

dík,tak nejsem sám,ale když zaslepim egr ventil,nebude to víc baštit??ten ventil směšuje nespálenou naftu s novou nebo plácám blbosti??

Autor:  KAPSCH [ 18.12.2006 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

chaluha napsal:
dík,tak nejsem sám,ale když zaslepim egr ventil,nebude to víc baštit??ten ventil směšuje nespálenou naftu s novou nebo plácám blbosti??


EGR reguluje vzduch který jde do sání.

JB

Autor:  chaluha [ 18.12.2006 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jasně vzduch né palivo.Proč tam teda ten ventil je,když spotřeba stejná a výkon taky?.Na feldě je taky a když sem ho vyřadil z fukce tak to jelo líp.

Autor:  Ahmed [ 18.12.2006 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ekologie :wink: Ma to vracet "bohate" vyfukove plyny zpatky do sani, ktere muzes spalit jeste jednou. Prakticky tam zpatky vracis ty sracky, takze to potom kouri 2x vice a se zacpanym EGR to ma vetsi vykon, protoze nasava porad cisty a studeny vzduch a ne horky dym, ktery ma letet pryc.

Autor:  poldik [ 19.12.2006 20:13 ]
Předmět příspěvku:  kořivost

Já mam rok 2003 najeto 50000km a taky když tomu naložim tak to je briketárna , už jsme na to taky koukaly a vše bylo ok. kámoš ten dělá jen naftu a řikal normální jev. Je fakt že jsem měl předtím citroen 2,0hdi a bylo to stejný.

Autor:  jenikHK [ 18.05.2017 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kouřivost 1,8 tddi

Pratele,
jakou vašemu focusu TDDI namerili kourivost na měření emisi? Mam čerstvé po STK a kluci na emisich se nuseli dost snazit, abychom se vešli do predepsanych 1,5.
Auto ma cca 242 tis, olej prakticky nemizi, EGR pres 100 tis zaslepene, leju VIF, tankuju Benzinu, motor jede hezky.
Nezdá se mi, ze by auto nějak zvlášť kouřilo - napadá mě leda, ze tim, ze jezdím poměrně defenzivne (motor stejne nema smysl točit přes 2800 ot/min), tak pokud mu na emisich naložili do maxima, tak kouřit mohl???
Nebo prostě katalyzátor je už dávno KO a tohle je jen důsledek?

Autor:  PKEnergy [ 09.06.2017 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kouřivost 1,8 tddi

Poslední ME kouřivost:
dovolená 1.20, naměřená 0.23, 0.25, 0.22, 0.26
dovolený rozptyl 0.25, naměřený 0.04
analyzátor BOSCH ESA/RTM 430
EGR mám zaslepený, najeto asi 170000, olej Ford Formula F, olej nežere, všechno původní (čerpadlo, vstřiky, ...), nafta JZD, Globus, Makro - prostě ta nejlevnější. Používám VIF při každém tankování.
Když ho přišlápnu tak hulí. Jinak jezdím taky dost lážo-plážo, ale třeba jednou za měsíc ho protáhnu. Když je nějakej táhlej kopec na dálnici, kterej bych v pohodě vyjel na 5, tak podřadím na 4 a vyjedu ho s plným plynem, ale nevím jestli to něčemu pomáhá.

Autor:  Lucas [ 07.09.2018 11:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kouřivost 1,8 tddi

Mám to úplně stejně jako přes kopírák jako jenikHK. Najeto 215 tis., olej Castrol Magnatec specifikace A5 (pro Fordy) - nebere nic, EGR zaslepen, nafta Benzina + VIF a jezdí krásně, táhne, nekouří. :Dancer: Jezdím normálně a sem tam protáhnu. Emise a najednou hodnoty přes 2,0 a dým jak ze spalovny. Turovali ho snad 15 min, no děs a hrůza u toho být, ale nakonec po dýmu ani památky, z výfuku pak nešlo skoro nic a naostro měřené hodnoty podobné jako měl PKEnergy i s rozptylem. Takže to ve zkratce tím honěním celé vyčistili, spíš vypálili, protože to bylo fakt šílený :D a bylo to v pohodě. Odjezd s doporučením pro příště semtam takto důrazně projet a že i turbu to udělá dobře :twisted:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/