Třebas to někomu také pomůže...
Občas padající ručička, poté výpadky počítače km, sem tam zaškubání motoru (po přidání plynu zmizelo), nakonec i 2x chyba motoru po delším výpadku měření.
Rozhodnuto o výměně. Zakoupeno čidlo od FEBI, provedena příprava v podobě stříkání WDéčkem asi 2 týdny a hurá na výměnu.
Po přečtení fóra byla jakástaká představa o postupu, vše v hlavě probráno a přizpůsobeno mým podmínkám...1 člověk, žádná jáma, nejlepší kus nářádí siky...
A neskutečný porod....
Ulomil jsem plastový držák, plechovou pojistku na kolíku a po opakovaném pokusu o vytažení, jsem se dostal jen k tomu, že jsem jej "utrh" a pohnul se cca o 1mm tam a zpět.
Auto sem parknul nad vyjetou kolej na příjezdu k domu, vlezl pod něj a výsledek o nic lepší, naprd přístup, málo místa, ruka na několikrát zalomená abych se tam vůbec dostal.
A tak sem přemýšlel... až sem se na*ral, vzal aku rázovej utahovák od narexu (hlava na klasické bity), dal do něj sklíčidlo,
chytl konec kolíku a během cca 10 vteřin byl kolík venku , řekl bych, že s malou vrtačkou by to šlo také.
Super, takže promazané čidlo už pude samo, moje představa
Fakt nešlo....
Vyzkoušel sem všemožný svírací nářadí co mám, zespod, zvrchu a nic, jen se čidlo krásně točilo dokola, že jsem myslel, že jsem jej rozlomil vejpůl.
To už byl druhý den, co jsem s přestávkami nad tím nevěřícně kroutil hlavou a postup žádnej...
Prostříknul, zkusil vytáhnout, ale nahoru ani ň.
Pak přišel nápad... vlez jsem pod auto, chytl čidlo sikama, pořádně je stáhnul zámečnickou svorkou, co jsem někde mezitím objevil a měl takové provizorní samosvorné kleště, siky se pěkně zakously do plastu a držely.
Ze spod jsem začal přes kovou tyčku klepat a čidlo bylo do půl minuty venku
Něco podobnýho, už tu psali, ale já měl jen dvě ruce a manželka prostě kleště neudržela
Čidlo mělo mezi okroužkama a nad tím horním, nasypaný spoustu bordelu (takovej spíš drobnej písek) kterej fungoval jako dokonalej špunt proti vytažení, až to vyklepání pomohlo.
Nové čidlo šlo raz dva (namazané má docela vůli, a vzhledem k tomu bordelu jsem pro obhajobu 2 okroužků), kolík po repasi šel zpátky, než se dostanu do fordu pro novej a hotovo, řekl bych tak 5 minut čisté práce, ale 2 dny zoufalství