Právě je 14.12.2019 01:17



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 564 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
 Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.08.2010 16:47
Příspěvky: 27
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Jak jsem psal v popisu egr ventil je nový. Pokud je to egr ventil mazání chybových hlášek to jistí.

_________________
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.


04.01.2018 06:46
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 06.10.2012 09:39
Příspěvky: 794
Bydliště: Vysočina
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
EGR by se měl při výměně zkalibrovat/zresetovat.

_________________
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE


04.01.2018 07:40
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.08.2010 16:47
Příspěvky: 27
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
rh1980 napsal:
EGR by se měl při výměně zkalibrovat/zresetovat.

Reset jsem provedl odpojením baterky, ale toto by mělo být probíráno v jiném vlákně :o).

_________________
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.


04.01.2018 07:55
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 2883
Bydliště: Praha 9
Odeslat 
Coz bych si nebyl tak jist

_________________
------ Ford Escort 1.6 16V GHIA MK7 ------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium X MK3 --
--------- online jsem většinou zde ----------
-----> Diagnostika ForDiag, Forscan <------


04.01.2018 16:18
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 06.10.2012 09:39
Příspěvky: 794
Bydliště: Vysočina
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tak tak, odpojením baterky vyresetuješ maximálně rádio a ne EGR.

_________________
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE


04.01.2018 17:18
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01.08.2010 16:47
Příspěvky: 27
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Nyní si vzpominám, že reset Egr ventilu by proveden přes auto diagnostiku kamaradem (automechanikem) po výměně egr ventilu a palivového filtru. Auto po resetu začalo hrozně kouřit černý kouř. Poté byla provedena výměna turba, prasklá hlava sání, regulátor tlaku turba, olej. Po těchto úkonech bylo vše v pořádku, až na občasné chyby, které jsem již psal a objevily se asi 3 měsíce po výměně dílů. Auto jezdí, zatím to neřeším. Moc všem děkuji za rady ahoj jfk

_________________
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.


04.01.2018 20:38
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 17.07.2009 19:39
Příspěvky: 17
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Měnil jsem palivový filtr. I přes zalití filtru se to stejně zavzdušnilo a musel jsem to tedy odvzdušňovat. Od té doby mi focus nestartuje napoprvé, ale až na druhý (někdy třetí) pokus. Co soudí zkušenější ze záznamu z jízdy? Mě připadá, že se to zavzdušňuje, ale nevím kde, protože od filtru jde průhledná hadička a v té vzduch nevidím. Může se to zavzdušňovat ještě někde dál? A nebo už ty vstřiky stojí zaprd?
Příloha:
Poznámka: Záznam startu a ostřejší jízdy
2019-10-28 Ford záznam .2.jpg
2019-10-28 Ford záznam .2.jpg [ 37.36 KB | Zobrazeno 18 krát ]

_________________
FF III 1.6 Ti-VCT 92 kW 2015 Grey
FF II kombi 1.6TDCi 2005 Grey
Obrázek


28.10.2019 13:59
Profil E-mail
Junior
Junior

Registrován: 04.05.2013 16:57
Příspěvky: 285
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Neviem preco ale zatial vzdy ked som menil palivak 1,6tdci. to napriek dôkladnemu odvzdusneniu
par dni startovalo horsie.(mne sa zda graf OK.)


28.10.2019 16:27
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 17.07.2009 19:39
Příspěvky: 17
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Když jsem se ještě podrobně podíval na první start, tak tlak v railu stoupal 1.3 s. Nevím, jestli to není moc pomalu a jestli to neukazuje na nějaký problém. U opakovaného startu už tlak dosáhl za ten čas vyšší hodnoty (22 MPa) a motor chytil.
V zajímavém videu common rail celkem jednoduše měří a tam jim stoupá tlak 3x rychleji.
https://www.youtube.com/watch?v=tXEkQt9ZODQ

_________________
FF III 1.6 Ti-VCT 92 kW 2015 Grey
FF II kombi 1.6TDCi 2005 Grey
Obrázek


28.10.2019 20:21
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 564 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.103s | 12 Queries | GZIP : Off ]