Právě je 17.08.2019 16:47



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 561 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Další
 Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo 
Autor Zpráva
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.02.2010 23:59
Příspěvky: 6102
Bydliště: Soporna, SK
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Dalsi dokaz o vyhodnosti repasov...

_________________
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


03.11.2014 21:45
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ano, pomerovo to moze byt.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


03.11.2014 21:55
Profil E-mail
Junior
Junior

Registrován: 03.01.2013 20:57
Příspěvky: 482
Bydliště: Bardejov
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Asi nejak tak to vyzeralo, keď som robil skušku vstrekovačov ja:

http://www.youtube.com/watch?v=fc4pRi2y3z8

_________________
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=97&t=40537


07.11.2014 22:06
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
To ako pacient v Chicago Hope :lol:

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


07.11.2014 23:52
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18.10.2014 09:09
Příspěvky: 150
Bydliště: České Budějovice
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Taky se zeptam na nazor.
Byl jsem v Servise v Trebici, nekteri asi budete vedet u koho, na zelenym foru je nespocet chvaly.

Byl jsem se zeptat na klapani od motoru, hydrostely se vyloucily, proste 99% jeden vstrik, klape to na jednu dobu. Nic nepada do nouzaku, nic nekolisa, proste nic, jen to klapani mi vadilo, proto jsem se zajimal. Vyzkouselo se to na jizde z kopce, kdy pri jizde na rychlost bez plynu bylo ticho a po prida i plynu jak nafta sla do valce pod plynem, tak to zacalo..

Pokud chci at to dam opravit kdyz je to na zacatku, nebude to tak drahy. Kdyz bude v haji cerpadlo cena 6000kc+ kdyz vstrik tak max 3800kc. Je mozny, ze se vstriky jen vycisti a bude to za par korun.

Co si myslite vy, mam to udelat a mit klid???

_________________
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě


08.11.2014 18:54
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09.02.2015 15:15
Příspěvky: 21
Bydliště: Brno
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Zdravím.
Mám dotaz. Potřeboval bych vyměnit komplet vstřiky na focuse 1.6 tdci 80kW G8DB, na netu jsem našel nějakej repas, ale je to z C-Maxe G8DA tak se chci zeptat, jestli ty vstřiky jsou stejný? A rovnou asi i čerpadlo. Děkuji.

_________________
Ford Focus II 1.6TDCi ghia kombi r.v. 2007 80kW, DPF:off, EGR:on
Škoda felicia LXi


20.07.2015 15:18
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 18:55
Příspěvky: 3782
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
hm, asi je to to stejne, ale i tak bys nam k tomu mohl dat nejakou story:)

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


21.07.2015 09:41
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 10.02.2010 23:59
Příspěvky: 6102
Bydliště: Soporna, SK
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Aka story ? Tipnem si, ze bude takato :
Nedavno kupeny naaadherne nalesteny 3- rocny diesel za super cenu (tak 1/3 povodnej) s lakavymi 80k km na tacho. Ale v realite naftou smrdiaci dolietany vrak s motorom v klinickej smrti.

Ked uz budes riesit tie vstrekovace - skontroluj stav palivoveho filtra, ci v nom nie su piliny. Ak su, nachystaj si dalsiu cca tisiceurovku na CR cerpadlo a kompletnu dokladnu ocistu kompletneho palivoveho systemu - vsetky trubky, hadicky, vedenia. Inak das nove / repasnute vstreky a po 10k km si v stave, ktory mas teraz.

_________________
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


22.07.2015 10:01
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09.02.2015 15:15
Příspěvky: 21
Bydliště: Brno
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tak s tou story nemáš pravdu. Je to vylítanej fokus od tchána, ale mám ho v podstatě zadarmiko. Už jsem se tady kdysi ptal na životnost motoru, ale jelikož jsem teď ještě kupoval byt, tak jsem fokuse nechal stát. Story by byla asi takhle: Je to povoz kterej už má najeto asi 6x kolem světa, takže protíná magickou hranici 400tkm. Vyměněný turbo, alternátor (v posledním roce). Bude to chtít rozvody, který se mění tuším každých 200tkm a ty vstřiky a rovnou někde seženu i čerpadlo... a možná klidně z bouračky, protože asi všechno bude lepší než to co tam je teď původní... Jako bylo mi líto to dávat do šrotu, když je to pojizdný a ve fajn výbavě (GHIA) a není to nějak hnilý. Tak i kdybych měl za nějakou dobu nechat měnit třeba celej blok motoru, tak se mi to furt vyplatí, než si koupit z třechÁček leštěnej prd, kterej bude mít nájezd stejnej, jen pořizovací cena bude tak stonásobek. Navíc na delší trasy lepší, než teď popojíždění feldou (hlavně bezpečnější s prckem). Měl jsem Mondeo, ale když jsem se stěhoval od rodičů, tak byla potřeba každá koruna a tak jsem ho prodal a časem na dojíždění koupil felíci... ta byla v tak pěkným stavu, že po 4 letech pořád lítá jak drak a STK prochází bez ztráty hvězdičky. Ale chce to něco rodinnýho a nechtějí se mi dívat celý úspory za auto, jakožto pokladničku na peníze.

Takže sháním náhradní díly po netu a až bych někde vyrazil na služebku, tak bych to vyzvednul. Já mám v techničkáku kód motoru G8DB a našel jsem právě díly z C-MAXe G8DA a moc jsem na netu nenašel rozdíly, tak se ptám tady.

_________________
Ford Focus II 1.6TDCi ghia kombi r.v. 2007 80kW, DPF:off, EGR:on
Škoda felicia LXi


22.07.2015 14:01
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 18:55
Příspěvky: 3782
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat 
G8DA nemá myslím dpf. Chtělo by to potvrdit

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


22.07.2015 19:10
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09.02.2015 15:15
Příspěvky: 21
Bydliště: Brno
Odeslat Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
No co jsem tak četl, tak někdo (možná zrovna tady na foru) to psal, že G8DA nemá DPF, nicméně na tom mým je stejně taky vyndanej, EGR ventil je funkční a přetěsněný.

_________________
Ford Focus II 1.6TDCi ghia kombi r.v. 2007 80kW, DPF:off, EGR:on
Škoda felicia LXi


23.07.2015 08:57
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 21.04.2015 19:57
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Čerpadlo tdci výměna .
Ahoj, prosim o radu.

Pri vymene palivoveho cerpadla, nastaveni rozvodu atd.. mi zacal tect olej kolem tesneni palivoveho cerpadla. Ten plechovy kryt s tim tesnenim jsem koupil novy a i tak to tece skrz ten takovy "stiraci" krouzek. Nesetkal se nekdo s tim ? :roll:


Přílohy:
pol_pm_uszczelniacz-pompy-wtryskowej-Reinz-1-8-DIESEL-15849_1.jpg
pol_pm_uszczelniacz-pompy-wtryskowej-Reinz-1-8-DIESEL-15849_1.jpg [ 13.45 KB | Zobrazeno 2370 krát ]
24.07.2015 16:56
Profil E-mail
Admin
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 19735
Bydliště: České Budějovice
Odeslat Re: Čerpadlo tdci výměna .
a daval jsi to tam pomoci toho bileho pripravku ?

_________________
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč


24.07.2015 20:35
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 21.04.2015 19:57
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Čerpadlo tdci výměna .
ano daval... mozna mi prijde, ze jsem objednal PL smejd :x ten krouzek je takovy "nepresny" a hlavne z nejakeho jakoby plastu. Ten orig. co tam byl mel normalne gumu.


25.07.2015 14:37
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17.03.2013 14:38
Příspěvky: 2005
Bydliště: Plzeň
Odeslat Re: Čerpadlo tdci výměna .
Neco podobneho se mi stalo kdyz jsem montoval gufero kliky u setrvaku na jedne dodavce. Stacilo povolit vsechny ty srouby a srovnat to podle otisku predchoziho gufera. Protoze ty diry jsou vetsi nez srouby a pri montazi to ma vuli tak se muze stat ze to tam nesedi jak to predchozi. Je taky mozne ze je to opravdu smejd.

_________________
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek


25.07.2015 19:36
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 561 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.093s | 15 Queries | GZIP : Off ]