Právě je 15.12.2019 20:53



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další
 Engine system fault 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: 01.07.2016 15:13
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Engine system fault
Ahojte, riesil tento problem uz niekto na aute FF 1,6 74kw 2005? vypisuje chybu na palubaku Acceleration daco daco alebo engine system failed. Vo forde splietali nieco s lambda sondami, vymenili jednu (360euro) a tak este ze aj druha dava po zohriati chybne hodnoty...


01.07.2016 15:35
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Engine system fault
Lambda za 360€? To kde ta tak obtiahli?

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


01.07.2016 21:30
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 26.06.2016 22:19
Příspěvky: 5
Odeslat Re: Engine system fault
Dobrý deň rozsvieti sa mi zubaté kolečko s výkricnikom hneď po naštartovaní, auto ide iba v nudzaku turbo nereaguje ( ide ako hladky diesel ) oranžová kontrolka diag. motora nesvieti, nemám automat.
pamäť závad chyba ventilátora (ventilátor skontrolovaný zapojený na priamo funguje, poistky v poriadku)
palivový filter má možno 1000km, odkaleny
nádrž vyčistená
vstreky dotiahnuté
olej nežere
egr vyčistený boli tam drobne čiastočky kovu ,

FF II, rv. 2006 1,6 TDci, 66 kw,nestretol sa niekto s takýmto problémom?

_________________
FF II. 1.6 TDCi, 66 kw, no DPF


02.07.2016 14:54
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 01.07.2016 15:13
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Engine system fault
stano. napsal:
Lambda za 360€? To kde ta tak obtiahli?
Riesim tento problem na krstneho aute... ale tak zatial si odomna nedal poradit tak jazdi do fordu a plati strasne love aby chybu zas a opat nevyriesili... Snad ked teraz vyhodil dalsie love pochopi...Cize nikto z vas toto neriesil na 1.6 benzine?


02.07.2016 15:54
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 14.03.2014 10:11
Příspěvky: 57
Odeslat Re: Engine system fault
Mne sa engine systems fault rozsvietilo na palubaku predvcerom, vcera sa k tomu pridala aj zlta ikonka motora, tak som to zobral na diagnostiku. Ta vyhodila chyby P1603 (eeprom malfunction, chyba pamate RJ) a P0069 (co sme pozerali, tak chyba senzorov tlakov). Prvy odhad mechanika ze odchadza RJ a bude treba vymenit, ale musi sa na to blizsie pozriet. Tak uvidíme za par dni

_________________
2019: Ford Focus III HB, EB 92kw, rv. 2015
2014-2018: Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 66kW, 11/2007


14.07.2016 07:59
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 26.06.2016 22:19
Příspěvky: 5
Odeslat Re: Engine system fault
Bol som vo forde na diagnostiku chyby P0405 egr, P0380 zhaviace sviecky, P0483 vykon ventilatora, ventilator som vymenil tak tiez egr a auto sa javilo ze pojde po kratkej jazde stale vypisuje egr a zhavice. Vo forde mi nevedeli pomoct. Teraz tam vypisuje nadmerna teplota v motorovom priestore z vyfukovych plynov. Auto je stale v nudzaku. Dnes mi mechanik ide zmerat kable na egr. Saliem uz z toho.

_________________
FF II. 1.6 TDCi, 66 kw, no DPF


01.08.2016 14:03
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05.11.2010 18:55
Příspěvky: 3850
Bydliště: Brno a okoli
Odeslat 
Vyměnit zhavice pomohlo?

_________________
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost viewtopic.php?f=256&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw


02.08.2016 21:37
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 07:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault a P0089-61
Aktuálně řeším podobný problém. Německá dálnice, rychlost 140+ km/h, sjezd z dálnice ("brejle"), prudší brždění na cca 80 km/h. Právě v tom sjezdu - pravotočivé zatáčce do kopce (s nájezdem na most přes dálnici) se mi stalo, že motor ztratil výkon a posilovače řízení i brzd vytuhly. Těžko říct, jestli motor chcípnul hned nebo až po chvilce - řvalo mi rádio. Každopádně jsem to volnoběhem dopravil ke krajnici a zastavil už s chcíplým motorem. Při pokusu o nastartování vyskočila červená kontrolka a hláška "Engine systems fault" a nešlo nastartovat - ani neškytlo. Auto chvíli stálo, po 15 minutách nový pokus o nastartování, točím tak 10-15 vteřin a pak chytlo. Na dalším podobném sjezdu to udělalo znova, s tím rozdílem, že tentokrát jsem jel o dost pomaleji (30-40km/h) a jenom zacukalo. Na vymáčklé spojce jsem natočil kola do širšího oblouku, přidal plyn a motor se chytl a nechcípl.

V diagnostice u Fokiho minulý týden to ukázalo chybu P0089-61, což je ventil regulace tlaku paliva a má několik možných příčin. (viz ~obrázek~). Usoudili jsme na vzduch v palivovém systému. Máme teorii, že právě v této specifické situaci se palivo v nádrži dostane mimo čerpadlo a to si pak natáhne vzduch. Podotýkám, že v obou situacích bylo v nádrži 1/3 nafty, tj. asi 20 litrů.
Včera jsem to zažil znovu ve stejné situaci (pravotočivý sjezd do kopce, 1/3 nádrže), ale s tím rozdílem, že už do těchto sjezdů najíždím v nižší rychlosti. Auto dvakrát škublo, kola do širšího oblouku, a motor se chytnul. Chyba se neukázala. Nezdá se mi ale normální, abych tento problém řešil plnou nádrží. To tam nejsou žádné přepážky nebo jiná udělátka, která zabezpečí aby bylo palivové čerpadlo v těchto situacích ponořené? To mám vždycky, když budu chtít takhle někde sjet, natankovat plnou a jet hlemýždím tempem?

Před 2-3 měsíci jsem u Fokiho měnil setrvačník se spojkou, měnil se i palivový filtr. Začalo mi to dělat až potom. Přímou souvislost to asi mít nebude, ale pro dokreslení situace...
Kdyby to byly nějaké závady na filtru, vstřicích nebo potrubí, tak to asi neudělá pouze v těchto specifických situacích.


Přílohy:
WP_20160817_10_05_02_Pro.jpg
WP_20160817_10_05_02_Pro.jpg [ 416.27 KB | Zobrazeno 294 krát ]

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017
22.08.2016 14:21
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: Engine system fault
V této souvislosti mě napadají dvě věci: 1,8 TDCi jsou údajně pověstné tím, že mívají špatný kontakt na konektoru snímače tlaku paliva - doporučuji doma s ním zkusit při nastartovaném motoru zahýbat, zda se to nějak neprojeví. Snímače samy o sobě také odchází. Nebo mě napadá, zda správně těsní právě nádobka s palivovým fitrem. 1,8 TDCi nemá podávací čerpadlo a tak si může přisávat vzduch kdekoliv po cestě od nádrže až k vysokotlakému čerpadlu. Ten se pak může hromadit např. v nádobce filtru a uvolnit se jen za specifických podmínek (ona pravotočivá zatáčka).

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


22.08.2016 15:03
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Engine system fault
Neviem ako je rieseny nasavaci kos v nadrzi na naftakoch. Zeby bol uvolneny, volne tam poletoval a potom to nasava vzduch?

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


22.08.2016 18:37
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 07:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
Jak radil Andymaniac, kontakt na konektoru snímače tlaku paliva to není (ten červený vpravo). Zkoušel jsem si s ním hrát a nic se nestalo. Jak otestovat těsnost nádobky s filtrem nevím a asi bych to tu v polních podmínkách ani neměl jak řešit.
Ale pak jsem se posunul o něco dál... stačilo lehké drcnutí do konektoru na palivovém čerpadle (ten oranžový dole uprostřed) a ejhle - motor zhasl, vyskočila známá chyba "Engine systems fault" a auto zase nechtělo dlouho startovat. Volal jsem Fokimu, že to asi mám, prý je to konektor na "chcípák" palivového čerpadla. Takže to mám nechat překonentorovat a doufat. Jenže jak jsem ten konektor vytáhl, abych ho prozkoumal (a stejně nic neviděl) a vrátil zpátky, tak s tím teď můžu lomcovat o 106 a nic se nestane. Motor běží, chyba nevyskakuje... Tak nevím jestli je to dobře nebo špatně...


Přílohy:
WP_20160822_16_57_24.jpg
WP_20160822_16_57_24.jpg [ 262.47 KB | Zobrazeno 352 krát ]

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017
22.08.2016 21:20
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: 18.07.2011 19:55
Příspěvky: 7469
Odeslat Re: Engine system fault
To je dobre. Poserie sa to znovu presne v momente, ked budes daleko od domova, niekedy v noci za husteho snezenia :mrgreen:

Mohol to byt zaoxidovany spoj v konektore, zle zasunuty konektor, ale aj zlomeny kabel. Ak chces mat istotu, daj to spravit. Ale mohlo ist iba o oxidaciu/necistoty a pri rozpojeni a spojeni sa to oskrabalo.

_________________
Grand C-max 2012 1.6 TDCi 85kW DPF
FoFo I 1999 Ghia sedan - 1.8 16V 85kW - galeria (link) 250t km na A1/A5 :P
FoFo I 2002 Trend HB - 1.4 16V 55kW
FoFo II 2006 - 1.6 TDCi 66kW bezDPF


22.08.2016 21:49
Profil E-mail
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19.05.2009 07:59
Příspěvky: 121
Bydliště: Belgie
Odeslat Re: Engine system fault
Ale stejně nevěřím, že právě tohle jediné může za problém. Proč se to nestávalo za běžného provozu, ale jen ve specifické situaci?

_________________
byl - Ford Focus II Titanium (hatchback), 1.8 TDCi - 85 kW, Tonic Blue, 02/2007
je - Toyota C-HR 1.8 hybrid, 09/2017


23.08.2016 07:42
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.10.2011 10:42
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
Odeslat Re: Engine system fault
Teď nezbývá, než jezdit a zjistit, jestli to bylo ono. Někdy to jsou záhady ...

_________________
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA


23.08.2016 10:04
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 26.06.2016 22:19
Příspěvky: 5
Odeslat Re: zubate kolečko
vita_k napsal:
Vyměnit zhavice pomohlo?

ventilátor vymenený, žhaviče iba 3, 4 je zažratý, hlási už len egr ventil. Meraním káblov na egr sme zistili že su tam piny na ktoré má ísť 1. 5V, 2. 14V 3. okolo 12V. prúd ide len na ten pin 5 V na tie druhé nie. auto ide aj turbo ale svieti diagnostika motora oranžová kontrolka a vypisuje chyba EGR. Vybrali sme už aj RJ a budeme merať káble. Celé to je asi tak ako by to EGR nenačítalo.

_________________
FF II. 1.6 TDCi, 66 kw, no DPF


31.08.2016 19:05
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.095s | 13 Queries | GZIP : Off ]