Jede na tři válce
- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jsem už vyměnil cívku i kabely!!!!
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
aj ta cievka co ti dali moze byt zla. Skus este pre istotu inu cievku.pktest píše:Tak jsem už vyměnil cívku i kabely!!!!
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- polkiboj
- Junior
- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
- Kontaktovat uživatele:
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
ospravedlnujem sa ak placnem nejaku blbost, ale pokial som sa spravne docital o fofo motoroch ZETEC (zial neviem teraz naist zdroj de som to cital), tak v pripade prehriatia motora vysadi 2 valce a ide len na 2. Tie 2 ktore nepracuju nejakym sposobom dochladzuju motor, jedna sa o vysoke teploty v pripade poskodenia chladiaceho systemu myslim .. len tak ma napadlo, ci by nemohlo byt vadne teplotne cidlo alebo nieco podobne, ked vravis, ze vsetko so zapalovanim je v poriadku
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Jasne ze je to fyzikalne mozne, akurat kultivovanost motora je tatam.. sak ako by pracovali kosacky jednovalcove 4-taktne (len ako priklad ) .. tie sidce maju zotrvacnik, ale pri aute je samozrejme mozne aby siel motor na 2 valce, len presne -> vykon a kultivovanost motora je potom neznamy pojempktest píše:Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Neskusal si odborny servis? tiez im velmi neverim, len ze by skusili hodit auto na diagnostiku, mozno by z toho boli mudrejsipktest píše:Tak zatím to pořád řeším,
o tom teplotním čidlu jsem taky uvažoval, ale taky se v příručce píše, že v tomhle případě vyleze ručička teploměru do červeného a navíc by měla svítit
nějaká ta kontrolka (nic z toho se neděje)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
Tak zatím pořád na nic nepřišel, auto mám už zase doma, vyndal jsem řídící jednotku, vypadala ok, když jsem ji vrátil zpět a zkusil nastartovat, tak to už nešlo vůbec
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
dvojka vede od zapalovani . (prostredni)pktest píše:Tak zatím pořád na nic nepřišel, auto mám už zase doma, vyndal jsem řídící jednotku, vypadala ok, když jsem ji vrátil zpět a zkusil nastartovat, tak to už nešlo vůbec
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.
a myslim ze to neni rozdelene 2 a 2 valce . chtelo by to zkusit jeste jednu civku a pak na WDS .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pktest
- Nováček
- Příspěvky: 60
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ústí nad Labem
Na obrázku je vidět cívka, konektor, který do ní jde a pohled na celek.
Šlo mi o to, že cívka jsou vlastně dvě cívky, přičemž každá z nich pálí na dva válce.
Prostřední kablík z těch třech je plusák, který je společný oběma cívkám, ty postraní řídí jednotka.
Měřím odpor na konektoru:
jde o to, že když změřím odpor mezi prostředním a tím na levé straně je tam nekonečný odpor (to je podle mě v pořádku), ale když změřím odpor mezi prostředním a tím fousem napravo, tak je tam jen několik ohmů - to je podle mě špatně.[/img]
Šlo mi o to, že cívka jsou vlastně dvě cívky, přičemž každá z nich pálí na dva válce.
Prostřední kablík z těch třech je plusák, který je společný oběma cívkám, ty postraní řídí jednotka.
Měřím odpor na konektoru:
jde o to, že když změřím odpor mezi prostředním a tím na levé straně je tam nekonečný odpor (to je podle mě v pořádku), ale když změřím odpor mezi prostředním a tím fousem napravo, tak je tam jen několik ohmů - to je podle mě špatně.[/img]
- Přílohy
-
- IMG_4634.jpg
- Cívka
- (30.33 KiB) Staženo 513 x
-
- Konektor
- IMG_4635.jpg (39.67 KiB) Zobrazeno 5630 x
-
- Pohled na celek
- IMG_4636.jpg (43.53 KiB) Zobrazeno 5638 x
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů