Jede na tři válce

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 14.08.2007 10:27

Tak jsem už vyměnil cívku i kabely!!!!
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 14.08.2007 10:38

pktest píše:Tak jsem už vyměnil cívku i kabely!!!!
Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Nevím, jestli mi nedali špatnou cívku, ale nemohlo by to být ještě něčím jiným.
Prosím jen o alespoň trochu odborný pohled, připomínky typu mastné víčko rozdělovače nee (v předchozím příspěvku jsem psal, že FoFo nemá rozdělovač, že je tam jen ta cívka).
aj ta cievka co ti dali moze byt zla. Skus este pre istotu inu cievku.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od polkiboj » 14.08.2007 10:54

No co urobyl si to nejako. Uz to slape na 4 valce. napis tu podrobne co s tím bolo. Ja si tiez myslim ze to bude cievka, alebo nejaký prívod k nej bude prerušený
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 14.08.2007 12:27

ospravedlnujem sa ak placnem nejaku blbost, ale pokial som sa spravne docital o fofo motoroch ZETEC (zial neviem teraz naist zdroj de som to cital), tak v pripade prehriatia motora vysadi 2 valce a ide len na 2. Tie 2 ktore nepracuju nejakym sposobom dochladzuju motor, jedna sa o vysoke teploty v pripade poskodenia chladiaceho systemu myslim .. len tak ma napadlo, ci by nemohlo byt vadne teplotne cidlo alebo nieco podobne, ked vravis, ze vsetko so zapalovanim je v poriadku
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 14.08.2007 12:44

Tak zatím to pořád řeším,
o tom teplotním čidlu jsem taky uvažoval, ale taky se v příručce píše, že v tomhle případě vyleze ručička teploměru do červeného a navíc by měla svítit
nějaká ta kontrolka (nic z toho se neděje)

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 14.08.2007 12:47

pktest píše:Navíc jsem zjistil, že nejdou dva válce, ne jeden. V jiných diskuzích se někdo dušoval, že není fyzikálně možné, aby auto jelo na dva válce.
Mě to jede na dva, sice bez výkonu, ale jede.
Jasne ze je to fyzikalne mozne, akurat kultivovanost motora je tatam.. sak ako by pracovali kosacky jednovalcove 4-taktne (len ako priklad :twisted:) .. tie sidce maju zotrvacnik, ale pri aute je samozrejme mozne aby siel motor na 2 valce, len presne -> vykon a kultivovanost motora je potom neznamy pojem
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 14.08.2007 12:50

pktest píše:Tak zatím to pořád řeším,
o tom teplotním čidlu jsem taky uvažoval, ale taky se v příručce píše, že v tomhle případě vyleze ručička teploměru do červeného a navíc by měla svítit
nějaká ta kontrolka (nic z toho se neděje)
Neskusal si odborny servis? tiez im velmi neverim, len ze by skusili hodit auto na diagnostiku, mozno by z toho boli mudrejsi
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 14.08.2007 16:24

Zítra jdu na diagnostiku, ale stejně mi to nedá.
Kdybyste někdo mohl zkusit změřit odpor na konektoru, který vede do cívky - jsou tam tři fousy, vemte prostřední a k tomu nejdřív jeden krajní a pak druhý.

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 15.08.2007 12:21

Tak zatím pořád nic, prý jednotka nekomunikuje, nebo spíš nelze dokončit komunikaci s řídící jednotkou (mechanik dobíjí baterku a pak to zkusí ještě jednou).

Uživatelský avatar
Jenda25
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trebic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenda25 » 15.08.2007 12:33

Držim palce ať je to nějaká kravina.
Ford focus 1.8 TDDi 10/99 66kW/90PS
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.08.2007 21:16

Jenda25 píše:Držim palce ať je to nějaká kravina.
Nekdy se na jednoduche chyby tezko prichazi. :cry:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 17.08.2007 22:30

Tak zatím pořád na nic nepřišel, auto mám už zase doma, vyndal jsem řídící jednotku, vypadala ok, když jsem ji vrátil zpět a zkusil nastartovat, tak to už nešlo vůbec :x
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 18.08.2007 04:16

pktest píše:Tak zatím pořád na nic nepřišel, auto mám už zase doma, vyndal jsem řídící jednotku, vypadala ok, když jsem ji vrátil zpět a zkusil nastartovat, tak to už nešlo vůbec :x
Když jsem na ni sáhl, byla celkem teplá.
Čím dál tím líp.
Škoda, že jste mi nikdo nezměřili odpor v konektoru k cívce (vypadá jak rozdělovač - vedou z ní čtyři kabely ke svíčkám) - jsou tam tři zdířky, potřeboval bych změřit odpor mezi tou prostřední a tou vpravo, tou prostřední a tou vlevo.
Jedna strana mi dávala nekonečný odpor, druhá ne (byl tam nějaký menší odpor), nevím jestli je to dobře.
dvojka vede od zapalovani . (prostredni)

a myslim ze to neni rozdelene 2 a 2 valce . chtelo by to zkusit jeste jednu civku a pak na WDS .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 18.08.2007 09:56

Na obrázku je vidět cívka, konektor, který do ní jde a pohled na celek.
Šlo mi o to, že cívka jsou vlastně dvě cívky, přičemž každá z nich pálí na dva válce.
Prostřední kablík z těch třech je plusák, který je společný oběma cívkám, ty postraní řídí jednotka.

Měřím odpor na konektoru:
jde o to, že když změřím odpor mezi prostředním a tím na levé straně je tam nekonečný odpor (to je podle mě v pořádku), ale když změřím odpor mezi prostředním a tím fousem napravo, tak je tam jen několik ohmů - to je podle mě špatně.[/img]
Přílohy
IMG_4634.jpg
Cívka
(30.33 KiB) Staženo 513 x
Konektor
Konektor
IMG_4635.jpg (39.67 KiB) Zobrazeno 5612 x
Pohled na celek
Pohled na celek
IMG_4636.jpg (43.53 KiB) Zobrazeno 5620 x
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 22.08.2007 10:59

Po prohlídce u Forda za lidových 1800,- mi řekli, že to bude s největší pravděpodobností řídící jednotkou. :cry:
Nezbývá než sehnat jinou...
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů