Jak je to s 1,6TDCi 66/80kW u FII

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

Jak je to s 1,6TDCi 66/80kW u FII

Příspěvek od toro » 21.03.2006 14:06

Můžete mi někdo objasnit otázku, jaký je rozdíl mezi 1,6 TDCi ve výkonu 66 a 85kW? Z popisu na fordových stránkách to vypadá jen na upravenou řídící jednotku nebo je v tom ještě nějaká technická finesa, když si odmyslím kontraproduktivní filtr pevných částic. Jaké kouzlo nebo překážku způsobuje dvouhmotnostní setrvačník, že je uveden jako parametr k motoru?Snad bude odpověď zajimat i ostatní. Děkuji tomu obětavému a znalému.

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 21.03.2006 22:46

Základově jsou motory stejné.
85kwatový motor je tudíž upravený motor 66kw,je tam větší plnící tlak turba,vyšší plnící tlak paliva a jiné výfukové potrubí a samozřejmě čip,ale ne ve smyslu chiptuningu.

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

to all

Příspěvek od toro » 22.03.2006 17:26

Trochu se to vyjasnilo po mém intenzivnějším pátrání.U Forda mají trochu chaos v údajích různé dokumentace / průvodní letáčky, informace na netu a hlavní katalog/. V hlavím katalogu, tedy barevném pro F II, to dávají asi do pořádku.66 kW TDCi nemá turbo s prom. geometrií a 80 kW ji má. To má potom náznak logiky a úprava ECU, pak případně může ještě následovat.Pořád má ale první TDCI - Duratorq 1,8 v 8 ventilech a SOHC nejpohodovější parametry.Sadil bych na to, že i větší km výkonnost.

Uživatelský avatar
patmat
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lux

Příspěvek od patmat » 18.04.2006 10:38

Další věc je, že 1.6 80kW plní Euro 3, slabší verze Euro 4 emisní limity.
kombík 1.8 TDCi 85kW (FII 2006)

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Příspěvek od MIROMEN » 08.04.2007 13:43

A jak je to s prevodovkama u 1.6 tdci 80kw u forda se nabizi jen s CVT a v bazaru na netu pisou MANUALNI prevodovka a i no foto je videt ze je tam manual
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
M.a.j.d.a.n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13.07.2012 15:09
Bydliště: Opava

Re: Jak je to s 1,6TDCi 66/80kW u FII

Příspěvek od M.a.j.d.a.n » 24.07.2012 17:34

to patmat:
1,6 80kW právě splňuje EURO 4 díky DPF, 1,6 66kW ho nemá, takže splňuje EURO 3
Ford Focus kombi Ghia 2006, deep navy

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2605
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Jak je to s 1,6TDCi 66/80kW u FII

Příspěvek od Raada » 24.07.2012 18:17

Myslis, ze tahle informace po 6letech byla uzitecna? :-). Navic neni spravna. 66kW verze splnuje Euro 4 i bez DPF.

Uživatelský avatar
M.a.j.d.a.n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 13.07.2012 15:09
Bydliště: Opava

Re: Jak je to s 1,6TDCi 66/80kW u FII

Příspěvek od M.a.j.d.a.n » 26.07.2012 19:23

to Raada:
Sorry, nevšiml jsem si data diskuze a navíc jsem tady toho prolezl o 1,6 80kW tolik, že se mi to asi pomotalo :lol: Taky mám možnost koupit 1,6 80kW a proto projíždím všechno, co se jich týká... :)
Ford Focus kombi Ghia 2006, deep navy

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů