Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
1. počáteční stav: při cca třetím prošlápnutí brzdy byla tvrdá -posilovač praktickky nefunkční
2. vymněnena "guma" v místě hadičky podtlakového sání do posilovače, která byla prasklá
3. současný stav: ještě to není "ono". Pedál je při opakovaném (více rychlých přibrždění za sebou) tvrdší, než by měl být, ale posilovač není zcela nefunkční
Předpokládám, že mám ještě někde nějakou direnku (třeba jsem to blbě sesadil na posilovači).
Otázka: projevovala by se takhle (stav č.3) "polonefunkční" vývěva? A jak vůbec vyzkoušet její 100% funkčnost ?
2. vymněnena "guma" v místě hadičky podtlakového sání do posilovače, která byla prasklá
3. současný stav: ještě to není "ono". Pedál je při opakovaném (více rychlých přibrždění za sebou) tvrdší, než by měl být, ale posilovač není zcela nefunkční
Předpokládám, že mám ještě někde nějakou direnku (třeba jsem to blbě sesadil na posilovači).
Otázka: projevovala by se takhle (stav č.3) "polonefunkční" vývěva? A jak vůbec vyzkoušet její 100% funkčnost ?
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zaplním... Zatím jsem rozebral co šlo a zase složil (podtlakové sání od vývěvy k posilovači), jenže právě ta přechodka mi tedy už ven nešla. Tak jsem s ní alespoň "zakvedlal" a je to téměř OK. Nicméně bych řekl, že pedál býval při opakovaném prudším brzdění měkčí. Na druhou stranu, to co jsem dneska dělal před barákem na silnici, mi málem ukázalo večeři. Takhle jsem nikdy nebrzdil a žaludek to dal znát .
Takže stále otázka zní, jak jednoduše poznat, zda vývěva dělá podtlak, jaký má... Kolik vlastně má dávat (podtlaku)? Změřit bych to už nějak svedl...
Takže stále otázka zní, jak jednoduše poznat, zda vývěva dělá podtlak, jaký má... Kolik vlastně má dávat (podtlaku)? Změřit bych to už nějak svedl...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
jj, microcat jsem pročítal, koukám, že blbě. Nicméně pokud to tu čtu dobře, tak hodnota z "vývěvy" tu není. Jen popis, jak zjistit plnou funkčnost... A když to tak čtu a proberu chování pedálu... tak to bude OK. Díky za pomoc.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 03.01.2009 15:40
- Bydliště: pitin
Re: Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Chtěl bych se zeptat mám stejnou zavadu jako je tady popsána oslabnuli mi brzdy ale posilovač asi funguje.Zkoušel jsem odpojit hadici přimo u posilovace po vypnuti motoru a podtlak tam jeste držel.Co jste teda zjistil muze byt i slabá vakuová pumpa a jak to zjistim jaky ma mit podtlak.
ford focus kombi 1.8Tddi.rv.2001
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 998
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Však mě posilovač taky fungoval. Ale v hadičce mezi ním a brzdovým válcem (nebo čím) byla dírenka... Přesněji: Praskl těsnící kroužek, který je pod oknem u řidiče. Tam "leze podtlakové vedení" z posilovače. Po výmněně a "usazení" to jezdí stále OK.
- valo
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Žilina
Re: Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Ja som to dnes meral a mám tam podtlak pri voľnobehu zhruba tak 800 ot/min 27in/HG alebo
680 mm/HG a pri pridaní plynu 2800 ot/min sa podtlak nezmenil. Všetko funguje ako má, tak asi je to v poriadku
680 mm/HG a pri pridaní plynu 2800 ot/min sa podtlak nezmenil. Všetko funguje ako má, tak asi je to v poriadku
Ford Kuga 4x4 automat 2,0 tdci 110 Kw r.v.10/2015
Ford Focus Hatchback 1,8 TDCI 80 Kw r.v.10/2005
Ford Focus Hatchback 1,8 TDCI 80 Kw r.v.10/2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů