Alternátor

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.11.2008 18:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od jarous350 » 26.03.2017 22:44

Kolik je výkon alternátoru na focusech? Nebo jestli je víc typů, tak mám MK2 1.8 Duratec s vyhřívaným oknem.
Jde mi o to, jestli je tam rezerva cca 100W, abych z toho mohl chladit ledničku v karavanu.
Dík
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
Nonid
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 22:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 26.03.2017 23:49

U mk2 myslim 105A a 150A.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3871
Registrován: 05.11.2010 18:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 27.03.2017 13:04

120 taky
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 56&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7638
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Alternátor

Příspěvek od stano. » 27.03.2017 13:30

Daval sa podla vybavy a motora. Po vymene treba zmenit hodnotu v PCM.
Naposledy upravil(a) stano. dne 27.03.2017 20:32, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.11.2008 18:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od jarous350 » 27.03.2017 20:19

Jo tak já myslím, že i kdybych tam měl jenom těch 100A, tak tam rezerva 100W na lednici bez problému bude. Kdybych měl denní svícení, tak by to bylo akorát místo hlavních žárovek (bohužel nemám).

Mimochodem, jak poznám, co tam mám? Podle výpisu z VINka?
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7638
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Alternátor

Příspěvek od stano. » 27.03.2017 20:34

Ked budes tahat chladnicku je predpoklad, ze nebudes mat zapnuty ani vyhrev zadneho/predneho okna, ani sedaciek. A 10A pre zasuvku zapalovaca sa pocita do rezervy vzdy.
Bez zapnutia vyhrevov je aj 80A altik s velkou rezervou. Nech zapnes aj vsetko, co sa da (okrem vyhrevov).

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.11.2008 18:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od jarous350 » 27.03.2017 20:49

Díky, taky jsem si to tak nějak představoval.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 21:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitr73 » 29.03.2017 15:31

samotny nastartovany auto bez vyhrevu a svetel bere 43 amper(mereno klestovym stejnosmernym ampermetrem)..teda s dost vybitou baterkou....kdyz je vse zapnute co jde tak ani 90 A altik na 3 tisich otackach nestiha dobijet ani nahodou...jen 40 amper bere ohrev predniho okna....
...jo to je tak kdyz se mne dostane do ruky klestovy ampermetr :D :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7638
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Alternátor

Příspěvek od stano. » 29.03.2017 16:02

Tak to znacnu cast cucala baterka. A zapnute tlmene svetla su cca 12A navyse.
Pisem, ze bez vyhrevov :dih:

Uživatelský avatar
mookie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 28.06.2009 23:39
Bydliště: Praha

Alternátor

Příspěvek od mookie » 19.05.2017 23:22

mám trochu jinej problém, než všichni ostatní...

fofo 1.8 16v 1998, najeto cca 230 000

nedávno mechanik něco dělal v motoru a jen tak mimochodem si všiml, že mám prasklej obal (tělo) aleternátoru... nijak jinak se závadně neprojevuje, kontrolky nesvítí, elektrika funguje jak má, jak dlouho je prasklej, to taky nevim...

jsou nějaký závažný rizika, když s tím budu dál jezdit?
Focus Combi 1.8 16V / 1998 / DNWEYDC / Pacific Green

luba.s
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 21.04.2008 16:42

Re: Alternátor

Příspěvek od luba.s » 21.05.2017 19:56

Víte o někom šikovném kdo opravuje alternátory na Forda v Praze?

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3871
Registrován: 05.11.2010 18:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 22.05.2017 17:04

Vrakac :)
Galerie: Mondeo 1.6 ecoboost https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 56&t=46148
focus II 07', 1.6tdci 80kw, no DPF
byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 21:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitr73 » 22.05.2017 20:01

altenatory praskaj u fofo bezne...ale je to jen hlinik..nicemu to nevadi...ja taky jezdil s 2 prasklejma a fungovali v poho...nez jsem to teda predelal nejak "normalne" :D
..dela to proto kdy se z nej bere moc dlouho velkej proud tak se rozhavi tak ze prdne..vevnitr je ocel a pri teplote je tam velkej rozdil roztaznosti materialu a muze to prasknout...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7638
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Alternátor

Příspěvek od stano. » 22.05.2017 20:32

A rozhavi sa aj vtedy, ked je prerazena niektora dioda.

Uživatelský avatar
bembek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: Alternátor

Příspěvek od bembek » 10.06.2017 11:26

Zdravím odborníkov,
Mám problém s dobíjaním a pri hľadaní príčiny som zistil, že v konfigurácii auta mám nastavený alternátor 120A ale fyzicky tam mám 150A. Môže toto spôsobovať nejaký problém? Resp. aký?
Po naštartovaní vybehne napätie až cez 15V, ale po pár minútach postupne klesá až na 12,3V.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů