Motor nenaskoci
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13501
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Motor nenaskoci
Kabel na privod cerpadla mas dole u spolujazdcovych noh. Ide tam do toho narazoveho vypinaca. Konkretne zeleny s oranzovym pasikom. Nemusis tahat z motora.
Tipujem to na nejake 2-3A. Mozem odmerat, ak chces.
Tipujem to na nejake 2-3A. Mozem odmerat, ak chces.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Motor nenaskoci
Už jsem to natáhnul. Čerpadlo bere 5A, na volnoběh 4,9 - 5,1, za jízdy, resp. po přidání plynu to mírně stoupne na 5,2 - 5,5, jel jsem ale jenom pomalu po městě.
Jinak po otočení klíčkem do polohy II si čerpadlo zabzučí, vezme krátkodobě těch 5A a pak proud spadne na nulu. Další proud si to vezme až po nastartování.
Zajímavost, po odpojení napájení čerpadla motor nezdechne hned, ale ještě poměrně dlouho běží (na volnoběh).
Jinak po otočení klíčkem do polohy II si čerpadlo zabzučí, vezme krátkodobě těch 5A a pak proud spadne na nulu. Další proud si to vezme až po nastartování.
Zajímavost, po odpojení napájení čerpadla motor nezdechne hned, ale ještě poměrně dlouho běží (na volnoběh).
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
no to mas jasnou znamku toho ze zpetny ventil v cerpadle tesni a v regulator taky zpetne tesni...a na volnobeh to chvilku trva nez ten tlak 4 vstriky vyzerou...
mne uz ten ventilek v cerpadle netesni a tak pri vypnuti cepadla po natlakovani(tajny vypinac cerpadla) to za chvilku ani nahodou nechytne....ale vubec mne to nevadi a nemam duvod do toho jakkoliv sahat....
mne uz ten ventilek v cerpadle netesni a tak pri vypnuti cepadla po natlakovani(tajny vypinac cerpadla) to za chvilku ani nahodou nechytne....ale vubec mne to nevadi a nemam duvod do toho jakkoliv sahat....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- PetrB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
opakované chcípání motoru při startování
Zdravim všechny. Kamrád má Focuse 1,8 Při každem startování motor v poho nastartuje po cca 5 sec. chcípne. Nepomůže přidat plyn. Dělá to pokaždy. Výměna čidel na klice a vačce proběhla, ale závada stále trvá. Nevím jestli má na to vliv teplota protože tak dlouho neběží aby se zahřál. Prosím o radu. Díík
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
zmerte tlak na vstrikovaci liste...vsadil bych boty ze jsou uhorele draty na cerpadle o vlivem zaklepani to cerpadlo chvilku dava..pak prestane
bejt vadne cidlo teploty tam plynem pujde motor udrzet v chodu...
bejt vadne cidlo teploty tam plynem pujde motor udrzet v chodu...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- PetrB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor nenaskoci
dík za radu - kontrola kabelů a čerpadla vše OK benzín je taky v poho . Může to dělat ještě něco jiného ?? prosím o radu . Dík
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
urcite dobre prohlidnete hadici odsavani co vede zezadu na saci potrubi..pod induckou je nasazena na trubku...nesmi mit diru...prez to si to saje falesnej vzduch a řj o nem nevi a po startu stahne smes na normal co mam mit volnobeh studeneho motoru a to je pak malo a chcipne to..dale na sacim potrubi zkontrolujte ty 2 kloboucky(zaslepky) ..byvaji rozsipane a taky to prez ne saje falesne
..kdyz otevrete kapotu a nastartujete neslysite sycivej zvuk nez to samo chcipne?
..kdyz otevrete kapotu a nastartujete neslysite sycivej zvuk nez to samo chcipne?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- PetrB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor nenaskoci
tak hadice zkontrolovány vše v poho. Když to nastartuje motor běží pravidelně i reaguje na plyn ale pak chcípne. Ne že by se "zakuckal" ale jako když vypneš klíček. Prosím o další radu díííík
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
a kdyz sam chcipne jde hned nastartovat znovu?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13501
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Motor nenaskoci
VZDY po starte do 5 sekund zdochne? Nielen pri prvom? Pri tom par sekundovom behu nesvieti kontrolka ABS?
Mna napada:
Zhodte klinovy remen dole a tak nastartujte. Nepojde sice ani vodne cerpadlo, ani altik, ani servo, ale na skusku to motor prezije. Zaroven s tym mozte pripojit volmeter na baterku, kolko bude ukazovat.
A potom este po zdochnuti odsrobuj capicku ventilku, ktora sa nachadza na pravej strane palivovej listy, na jej konci. Pod nou je obycajny autoventilek. Stlac ten stredovy cicik, ci vystrekne benzin.
Skus obe veci a daj vediet.
Mna napada:
Zhodte klinovy remen dole a tak nastartujte. Nepojde sice ani vodne cerpadlo, ani altik, ani servo, ale na skusku to motor prezije. Zaroven s tym mozte pripojit volmeter na baterku, kolko bude ukazovat.
A potom este po zdochnuti odsrobuj capicku ventilku, ktora sa nachadza na pravej strane palivovej listy, na jej konci. Pod nou je obycajny autoventilek. Stlac ten stredovy cicik, ci vystrekne benzin.
Skus obe veci a daj vediet.
- PetrB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor nenaskoci
když chcípne tak jde hned nastartovat. chytne v poho ale za chvilku. pořád dokola
- PetrB
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor nenaskoci
vše zkontrolováno motor stále chcípá máte prosím ještě nějaký nápad ??
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Motor nenaskoci
změřit tlaky ve válcích
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor nenaskoci
to myslim nebude tak dramaticky kdyz to chytne...benzinak i bez tlaku jde nastartovat....hlavni vyhoda proti naftaku
ale dal k problemu.....jeste navrhuji zkontrolovat TPS(snimac polohy klapky)...staci ohmetr na na zavrene klapce zkontroluj jestli na jeho konektoru jde namerit odpor-stejny- jsou tam 3 kontakty tak prostredni na jeden krajni a pak na druhej krajni...je mozne ze je prerusen prave na miste zyvreni klapky a nouzovej provoz řj nezvlada udrzet chod sitice..
..prez diag mod pristrojovky kouknete jakou ze hlasi teplotu cidlo motoru..jestli je to aspon trochu v realu,mohlo by byt vadne a muze hlasit v te prvni chvilce po startu ze motor je porad zhavej..na start si jednotka nakrmi motor benzinem vzdy i kdyz je motor teplej..a pak se zacne vstrikovani ridit podle udaje termocidla...tam by taky mohl byt probelem
..a pak uz jen bohuzel zrejmne nejakej studenak v řj..ale jeste nepanikarte...na to se prijde
..tak mne napadlo-tlak paliva na vstrikovaci liste je i tesne potom co to chcipne? ...jestli se cerpadlo nezastavuje..to by mohlo po zastaveni cerpadla stacit tak na 5 s chodu motoru..hned jak to samo chcipne zkuste jestli je tam jeste tlak..

ale dal k problemu.....jeste navrhuji zkontrolovat TPS(snimac polohy klapky)...staci ohmetr na na zavrene klapce zkontroluj jestli na jeho konektoru jde namerit odpor-stejny- jsou tam 3 kontakty tak prostredni na jeden krajni a pak na druhej krajni...je mozne ze je prerusen prave na miste zyvreni klapky a nouzovej provoz řj nezvlada udrzet chod sitice..
..prez diag mod pristrojovky kouknete jakou ze hlasi teplotu cidlo motoru..jestli je to aspon trochu v realu,mohlo by byt vadne a muze hlasit v te prvni chvilce po startu ze motor je porad zhavej..na start si jednotka nakrmi motor benzinem vzdy i kdyz je motor teplej..a pak se zacne vstrikovani ridit podle udaje termocidla...tam by taky mohl byt probelem
..a pak uz jen bohuzel zrejmne nejakej studenak v řj..ale jeste nepanikarte...na to se prijde

..tak mne napadlo-tlak paliva na vstrikovaci liste je i tesne potom co to chcipne? ...jestli se cerpadlo nezastavuje..to by mohlo po zastaveni cerpadla stacit tak na 5 s chodu motoru..hned jak to samo chcipne zkuste jestli je tam jeste tlak..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Motor nenaskoci
PetrB: Jak se to chová po přidání plynu, tj. hned po startu když to na těch pár sekund chytne? Zvednou se otáčky nebo spíš naopak?
Není ucpaný výfuk? Mně se to kdysi stalo, auto šlo natočit blbě a po přidání plynu chcípalo, nemělo výkon, sotva to jelo po rovině, do kopce ani náhodou. V servisu chvíli tápali až je napadlo odpojit výfuk a najednou auto začalo jezdit. (Tenkrát se rozsypal katalyzátor a trosky ucpaly výfukové potrubí.)
Vím, že to přesně neodpovídá tomu tvýmu popisu, ale znáš to, tonoucí se i stébla chytá.
Není ucpaný výfuk? Mně se to kdysi stalo, auto šlo natočit blbě a po přidání plynu chcípalo, nemělo výkon, sotva to jelo po rovině, do kopce ani náhodou. V servisu chvíli tápali až je napadlo odpojit výfuk a najednou auto začalo jezdit. (Tenkrát se rozsypal katalyzátor a trosky ucpaly výfukové potrubí.)
Vím, že to přesně neodpovídá tomu tvýmu popisu, ale znáš to, tonoucí se i stébla chytá.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů