Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.01.2007 20:02

Davidcalek píše:Dík za odkaz,ale nic jsem tam nenašel. Ale to nevadí,já jsem spíš chtěl vědět,jestli to aditivum vůbec k něčemu je.
Cist neumis?
Start Diesel:
zimní aditiv do nafty: zlepšuje tekutost a filtrovatelnost
nafty v zimě; zvyšuje cetanové číslo; zvyšuje
výkon motoru; optimalizuje spalování; zmenšuje
spotřebu paliva; udržuje čistotu vstřikovacích
trysek a celého vstřikovacího systému; dokonale
chrání palivový systém před korozí; zvyšuje
mazací schopnosti nafty; prodlužuje životnost
vstřikovacího čerpadla a trysek; zmenšuje klepání
motoru; zlepšuje studený start; potlačuje pěnění
nafty; prodlužuje životnost nafty; celoročním
užíváním zlepšuje ekonomiku provozu;
ředění 1:1000
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 25.01.2007 20:08

ˇCíst umím,ale ty údaje jsou na všech aditivech stejné.Mě by spíš zajímalo,který je dobrý.Chci zaplatit za kvalitu a né za kvantitu. :roll:
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.01.2007 20:14

Chemie bude prakticky u vsech stejna: cca 75% kerosinu a 20% propanolu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 25.01.2007 20:42

Jo jo to chápu,spíš mi při dnešní kvalitě uniká důvod používání aditiv.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 25.01.2007 20:51

Pri kvalite ceho??? U nas kvalitni nafta neni. A diky aditivum ti to aspon nezamrzne.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 25.01.2007 21:13

Nafta je přece do minus 20,tak co by ti tam mělo do té hraniční teploty zamrzat.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 25.01.2007 21:20

Kdyz myslis :D
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 25.01.2007 21:22

Už mlčím,omlouvám se.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
lubec
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trenčín SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lubec » 25.01.2007 22:03

Ja nelejem žiadne aditivum, tankujem klasický diesel väčšinou na Slovnafte a nemal som ešte žiadny problém. A to ani pri minuloročných mrazoch :!: Ale raz za čas tam dám EVO diesel, aditivum je zbytočné aspoň pre mňa :wink:
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.01.2007 22:09

Davidcalek píše:Nafta je přece do minus 20,tak co by ti tam mělo do té hraniční teploty zamrzat.
-20°C je bod tuhnuti zimni nafty, letni ma tak cca -10°C.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Rudla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Rudla » 28.01.2007 11:53

Nafta shell diesel extra nebo power extra to je nafticka chlapy

Uživatelský avatar
Rudla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Rudla » 28.01.2007 12:00

[vymazano sorry

Gold
Nováček
Nováček
Příspěvky: 115
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Gold » 28.01.2007 18:58

Podle mě nejde jen o zimu. Já používám Castrol TDA a používám ho celoročně. Souhlasím s Ahmedem, že u nás kvalitní nafta není a aditiva chrání celý vstřikovací systém. :)
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023008
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002
Obrázek

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

to all

Příspěvek od toro » 09.03.2007 18:09

Po více jak 4 tis. km po zaslepení funkčního EGR vše OK. Olejíček čistý, jak v benzínu. S ohledem na zimní provoz bych spotřebu nechtěl hodnotit, ale do 5,6L/100km se vejdu i s nějakými pojíždkami a nahřejváním motoru.Cu plech se osvědčil a absolutně to těsní, dotahovat se to opětovně nemuselo, nikde žádný průsak oleje ve směru od IC ani sazí od vejfuku.Před demontáži příruby tam drobný průsak špinavého oleje byl.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Uživatelský avatar
mar_tin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mar_tin » 10.03.2007 17:17

tak som toto vlakno presiel, a mam niekolko otazok...
ake vyhody ma zaslepeny erg ventil okrem toho, ze auto menej dymi?
a hlavne, co na to emisna kontrola? vy, ktori ste ventil zaslepili, planujete ho pred emiskou dat do povodneho stavu? dakujem za odpovede... :)
Ford Focus 1.6, 74 kW, 2002, kombi, silver

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host