Stránka 1 z 25

Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Napsal: 23.11.2006 21:03
od bocekr
Poradíte někdo jak zaslepit egr ventil u motoru tddi
Kdo to již máte vaše názory a zkušenosti...

Napsal: 27.11.2006 13:34
od KAPSCH
Já se také přidám s otázkou na toto téma, je tady toho napsáno hodně. Jen jsem nenašel odpovědi na tyto konkrtní otázky.

Dá se EGR ventil čistit? - Kamarád co dělá ve Fordu říkal, že se ho pokusí podtlakem otevřít a potom zase tlakem vyhnat bordel. Snad by se mohl rozchodit bez nutnosti výměny.

Kouření motoru díky EGR - jak se projevuje? - nenašel jsem.

Děkuji za komentáře.

JB

Napsal: 27.11.2006 15:13
od Ahmed
Ja si na zadek nevidim, jak mi to kouri, takze ti to nepovim. Kourit by to melo spis mene, kdyz ten EGR bude zaslepeny, protoze do motoru pujde porad cisty vzduch a ne vzduch michany s vyfukovymi plyny.

Napsal: 27.11.2006 18:58
od pelen
KAPSCH píše:J....

Kouření motoru díky EGR - jak se projevuje? - nenašel jsem.

Děkuji za komentáře.

JB
Musis zkusit hledat i jinde, napr.:

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... d4282c8ef2

Napsal: 27.11.2006 19:54
od KAPSCH
S.U.P.E.R - to je přesně ono.

Děkuji

JB

Napsal: 27.11.2006 21:50
od botsman
Ahoj. Podle mě to vůbec není ono. U Eska ten EGR ventil jde odšroubovat. U Focusu Tddi je zalisovaný napevno. Souhlasím s tím, že EGR by bylo záhodno z hlediska ochrany motoru zaslepit - ekologové prominou. Zásadní otázka je ale JAK? Ví někdo jak na to? Ucpání hadičky podtlaku beru jako nouzovku, u někoho to chodí, u někoho ne.

Napsal: 27.11.2006 21:58
od Ahmed
Obrázek
Presne pod timhle spojem, kde je EGR, mam kus plechu, takze to asi pevne zalisovane nebude. Pokud si dobre vzpominam, tak to ma stejny tvar, zkusim to nekdy vyfotit.

Napsal: 27.11.2006 22:12
od botsman
To Ahmed: ta fotečka by fakt pomohla - předem dík.

to Ahmed

Napsal: 28.11.2006 12:09
od toro
Díky za instrukci a foto, tohle řeší situaci. A ne odkazy, jak se to dělá u jiných značek nebo provedení.

Napsal: 28.11.2006 15:01
od bocekr
To Ahmed Budeme rádi když to vyfotíš at sme chytřejší, protože mi se zdá že muj EGR je pevně spojen se sáním, ale přívod těch spalin je zespod z takové tenké kovové hadice nebo trubky tak je na obrázku výše.. :?

Napsal: 28.11.2006 15:29
od KAPSCH
U Focuse je EGR ventil pevná součást sání, musí se případně vyměnit celý, včetně sání a stojí to okolo 9tis bez daně. Jediné co mi napadá je pouze to odpojení od podtakové vývěvy, to by mohlo fungovat. Klasiské zaslepení tady asi nepůjde...leda to nějak nahusto zbastlit, ale do toho nejdu.


JB

Re: to Ahmed

Napsal: 28.11.2006 18:23
od pelen
toro píše:Díky za instrukci a foto, tohle řeší situaci. A ne odkazy, jak se to dělá u jiných značek nebo provedení.
Ale Ahmed pouzil fotku prave z toho odkazu, jak se to dela u jinych znacek. :lol: :lol: :lol:
Musite si ty odkazy take trochu probrat. :wink:

Napsal: 28.11.2006 18:58
od bocekr
Ještě sem se na to jednou díval tak EGR mám na pevno ale zespod je ta trubka přišroubována na přírubě takže tam je těsnění a půjde tam tedy dát i ten plech na zaslepení..
Jen nevím jestli se nemusí něco udělat s hadičkou od podtlaku ventilu- kvůli řídící jednotky motoru..

Napsal: 28.11.2006 19:08
od Ahmed
Tak to dost mozna budu mit ucpane tam, musim to vyfotit.

Napsal: 28.11.2006 19:16
od bocekr
NO JA SI MYSLÍM ŽE TO MÁŠ UCPANÉ TAM když egr nejde samostatně sundat...