Klub stocenych kar
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Klub stocenych kar
Presne jak pise foki... Za staceni km si muzeme my kupujici sami... Proste pozadujeme nerealnoou cenu ktera neodpovida skutecnemu stavu auta - jak km tak vybave a podobne... A to ze nekdo koupi auto s tacho 60tis km skutecne s 250tis km za cenu cca 250tis km se neda povazovat za podvod a takto to ve vetsine pripadu byva...
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
Tak ci tak je to podla mna podvod - ked dojdes do teska a ponukaju cokoladu 50% 100g za 10 korun, tiez to bude cena vyrazne nizsia, nez obvykla, ale ak tam tej cokolady 50% nebude, nie je ziadnym ospravedlnenim, ze to bolo lacne. Proste klamstvom deformuju trh v svoj prospech - keby si vedel realitu, zrejme kupis inu 8% cokoladu za 9 korun v Lidli
.

FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Klub stocenych kar
Foki :
Velmi dobra pravna analyza
Ma ale jednu malicku chybu - zakaznik bol stavom vozidla uvedeny do omylu, pretoze rozdiel medzi vozom so 60k km a 250k km je po technickej stranke dost podstatny, hlavne ak sa jedna o diesel. A to je podla obchodneho zakonnika postihnutelne...
A je tu este jedna velmi dolezita vec - od poctu najazdenych kilometrov zalezi, kolko dalsich prachov treba pripravit na servis. Diesel s 60k km bude na 80% uplne v pohode bez dalsich okamzitych nakladov, diesel s 200k stiahnuty na 80k bude mat tych problemov viac, napr. ihned treba riesit rozvod a casom dalsie dieslacke problemy. Takze za rovnaku cenu dostanes nieco, co Ta v konecnom vysledku vyjde drahsie. Hlavne ked to kupi lama a vybodne sa na rozvod a to aj napriek pokynu v kupnopredajnej zmluve, ze jeho vymena je nutna.
Teraz pridam este jednu bombovu historku :
Chlapek kupil Ochcafku f tdii, na hliinach f meeetle a plnee palbee za 7k stocenu z minimalne 250 tisic km na posobivych 95 tisic. Rok pojazdil, zacali hrozit velke naklady (poloosi, turbo), tak s tym siel do toho isteho bazosa, kde to kupil. Bazos to auto najprv nespoznal, no prve, co kontroloval bol VIN a servisnu historiu. Hned zahlasil, ze to auto je stocene az hroza a 5 tisic EUR zan neda, ze tak maximalne 3. Na to sme mu ukazali kupno-predajnu zmluvu s povodnymi km aj jeho podpisom. Skoda, ze ste nevideli ten skriveny bazarnicky xicht, ja ano a este aj po 4 rokoch sa pri spomienke nan poriadne bavim. Ozelenel, ofialovel, obledol, dal si frtana a zacal navrhovat vselijake podivne riesenia. Neodisli sme, kym neodvolal hlasku o stocenych kilometroch a nevysolil 5k na drevo
Velmi dobra pravna analyza

A je tu este jedna velmi dolezita vec - od poctu najazdenych kilometrov zalezi, kolko dalsich prachov treba pripravit na servis. Diesel s 60k km bude na 80% uplne v pohode bez dalsich okamzitych nakladov, diesel s 200k stiahnuty na 80k bude mat tych problemov viac, napr. ihned treba riesit rozvod a casom dalsie dieslacke problemy. Takze za rovnaku cenu dostanes nieco, co Ta v konecnom vysledku vyjde drahsie. Hlavne ked to kupi lama a vybodne sa na rozvod a to aj napriek pokynu v kupnopredajnej zmluve, ze jeho vymena je nutna.
Teraz pridam este jednu bombovu historku :
Chlapek kupil Ochcafku f tdii, na hliinach f meeetle a plnee palbee za 7k stocenu z minimalne 250 tisic km na posobivych 95 tisic. Rok pojazdil, zacali hrozit velke naklady (poloosi, turbo), tak s tym siel do toho isteho bazosa, kde to kupil. Bazos to auto najprv nespoznal, no prve, co kontroloval bol VIN a servisnu historiu. Hned zahlasil, ze to auto je stocene az hroza a 5 tisic EUR zan neda, ze tak maximalne 3. Na to sme mu ukazali kupno-predajnu zmluvu s povodnymi km aj jeho podpisom. Skoda, ze ste nevideli ten skriveny bazarnicky xicht, ja ano a este aj po 4 rokoch sa pri spomienke nan poriadne bavim. Ozelenel, ofialovel, obledol, dal si frtana a zacal navrhovat vselijake podivne riesenia. Neodisli sme, kym neodvolal hlasku o stocenych kilometroch a nevysolil 5k na drevo

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Klub stocenych kar
Okrem blbych naivnych zakaznikov maju smolu aj poctivi predajcovia. Proste nepredaju slusne auto za odpovedajucu hodnotu. Keby som chcel predat svojho fofa s origo km, tak za neho dostanem viac v D ako na SK. Mne sa vlastne ani neoplati predat poctive auto a ist si kupit druhe poctive do D.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- KASHA
- Pokročilý
- Příspěvky: 972
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Klub stocenych kar
Musíš ho o kilo stáhnout a pak si natom načem by si chtěl být teď
Business s jetejma kárama je hold dost pokřivenej svět 


FORD FOCUS C-MAX, 2,0 TDci, r.v. 2006, titanová šedá, Kola hnusný plechový 16ky od JUNIORA
), GHIA...kůže, navi...bla bla bla

- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Klub stocenych kar
stocit ho na 8000 km by bolo trosku podozrive 

Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
Ani mi neprijde, nekteri zkousi leccos. Kdyz Ti muzou stahnout 200 tis. km bez uprav interieru a pak Ti nabizeji "proverenych" 70 tis. km s osoupanym volantem, radickou, sedackou i pedaly, tak je to minimalne stejne podivny jako lestenka stazena ze 100 tis. km na 8 tis. km ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Test driver
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
V de každý třetí auto stočený.Už nás doháněj http://www.sdruzeni-sova.cz/clanek/aktu ... zatyka-395
.

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Klub stocenych kar
Češi mají nový národní sport, uvedl na podzim loňského roku šéf nejznámější sítě autobazarů AAA Auto Anthony Deny. "Hodnotu ojetého automobilu zvýší o několik desítek tisíc - přetočení tachometru," uvedl Denny.

Ten pravy sa ozval. Mondeo v AAA, na tacho 70k, pred tym na kontrole originality 140k, AAA na to da certifikat km, uz som to tu kdesi pisal...
Kód: Vybrat vše
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?p=609322#p609322
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
V12 píše:Foki :
Velmi dobra pravna analyzaMa ale jednu malicku chybu - zakaznik bol stavom vozidla uvedeny do omylu, pretoze rozdiel medzi vozom so 60k km a 250k km je po technickej stranke dost podstatny, hlavne ak sa jedna o diesel. A to je podla obchodneho zakonnika postihnutelne...
nebyl , v kazde smlouve mas ze stav vozu odpovida stari a zpusobu uzivani ev. najetým kilometrum.
V12 píše:Foki :
A je tu este jedna velmi dolezita vec - od poctu najazdenych kilometrov zalezi, kolko dalsich prachov treba pripravit na servis. Diesel s 60k km bude na 80% uplne v pohode bez dalsich okamzitych nakladov, diesel s 200k stiahnuty na 80k bude mat tych problemov viac, napr. ihned treba riesit rozvod a casom dalsie dieslacke problemy. Takze za rovnaku cenu dostanes nieco, co Ta v konecnom vysledku vyjde drahsie. Hlavne ked to kupi lama a vybodne sa na rozvod a to aj napriek pokynu v kupnopredajnej zmluve, ze jeho vymena je nutna.
ale to jsme zase na zacatku , kdyby si lidi hned priplatily , tak by pak neplatily drahe servisy . a stim ze za stejnou cenu dostanes neco co te ve finale vyjde draz - kazdy je strujcem sveho stesti , kdo chce usetrit a je mu lito zaplatit za kvalitu tak to je kazdeho problem , je svepravny , a jak se rozhodne je jen a jen na nem . proc tady nepisou lidi co daly za diesel treba 250000 kdyz podobny lze v cechach sehnat za 150000 ? a proc se ozyvaji lidi co daly tech 150000 ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Klub stocenych kar
Foki, problem ale potom je ako rozoznat kvalitu za viac penazi a nekvalitu(stocene, burane, ale pekne opravene a navonane) za tu istu sumu? Pokial teda nejde o cloveka co sa do aut rozumie. Vies, povedat, ze priplat si a dostanes kvalitu je trocha mimo, ked si mozes priplatit a aj tak dostanes ksunt, ktory si mohol kupit aj lacnejsie (a teraz nehovorim o predajcoch, ktorych poznas a vies, ze maju iba kvalitu).
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
zalezi podle pozadavku , cena v nemecku 12000euro
v cechach stocene nebourane 8000 euro ,
v cechach nestocene bourane 10000euro ,
v cechach nestocene nebourane 13000 euro ,
v cechach stocene nebourane 8000 euro ,
v cechach nestocene bourane 10000euro ,
v cechach nestocene nebourane 13000 euro ,
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Ac1D
- Pokročilý
- Příspěvky: 758
- Registrován: 29.06.2010 18:10
- Bydliště: Zdar n/S
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
a kolik stoji v nemecku stoceny? jak je o nekolik postu vis odkaz neni to tam taky moc ruzovy.Tak je tu otazka "Proc jezdit pro drahou stoceninu do nemecka kdyz tady stoji min?"
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004
Focus kombi TDDI,66KW,2004
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Klub stocenych kar
minimalne dva duvody: auto se 120tkm skutecnymi je z Nemecka v lepsim stavu, ty silnice jsou znat. druhy duvod, tady si kazdy poridi social edition vybavu, auta s dobrou vybavou uz jsou taky drazsi. V Nemecku ta vybava je vetsinou slusna.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Klub stocenych kar
Presne tak - Trend SK/CZ je iny ako Trend DE.
Neviem, preco si kazdy mysli, ze auto dovezene z DE s 200k km a stocene na 90k km je horsie, nez auto dovezene z DE, nestocene s priznanymi 200k km. Ak su to commonrail diesle, su to olietane vrazdy. To, ze je stocene neznamena, ze nebolo pravidelne servisovane. Preto by som uprednostnil ex-sluzobne vozy - je 90% pravdepodobnost, ze o ne bolo poctivo postarane. Tymto samozrejme neobhajujem stacacov, najradsej by som ich vsetkych postavil k muru a tatatata.
Neviem, preco si kazdy mysli, ze auto dovezene z DE s 200k km a stocene na 90k km je horsie, nez auto dovezene z DE, nestocene s priznanymi 200k km. Ak su to commonrail diesle, su to olietane vrazdy. To, ze je stocene neznamena, ze nebolo pravidelne servisovane. Preto by som uprednostnil ex-sluzobne vozy - je 90% pravdepodobnost, ze o ne bolo poctivo postarane. Tymto samozrejme neobhajujem stacacov, najradsej by som ich vsetkych postavil k muru a tatatata.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host