Stránka 1 z 12
Kryt pod motor FF2
Napsal: 05.09.2006 21:02
od Moni
Ahojky, máte někodo zkušenost z krytem pod motor, který prodávají v Elitu asi za 1600,-? Trochu mě zarazilo, že je univerzální. Ale ve Fordu ho mají asi za 8000,- což mě přijde hrozně moc.
FORD FUCUS kombi GHIA 1,8TDCi 85KW
Napsal: 06.09.2006 10:22
od Bery
Mno taky bych o něj měl zájem. Nejen pro to že když nekdy vemu zatáčku víc při kryji tak abych neurval vanu atd,ale taky by to mohlo bránit stříkání bláta a podobných sajrajtů na motor ne?? Poraďte prosím jestli je to k něčemu???

Jo dáš sem ptosímtě ten link na tu vanu(nemužu ho najít),dík.
Napsal: 06.09.2006 13:42
od hide
Motor pak míň chladí, je to vhodný asi jenom pro nafťáky, ale na benzíňak nevím.

Napsal: 06.09.2006 14:12
od Damon
Ja to měl na služební Koktávce a 2x jsem ho urval(Vždycky vyskočil a při větší rychlosti se ulomyl o silnici) po třetí jsem ho tam už nenechal dávat.

Napsal: 09.09.2006 09:34
od romanm
mluvil jsem o tom nekdy s Fokim a rikal ze dily z ELITU moc nepasujou,chtel jsem ho taky ale vzhledem k tomu chlazeni nevim,nevim, a pak to nandavani a sundavani pri vymene oleje.....
Napsal: 09.09.2006 11:27
od pipin
Spodní
kryt motoru z elitu mám asi měsíc. Chlazení, to byla věc které jsem se taktéž obával ale rozhodl jsem se zkusit to. Takže mé zkušenosti - při prvním přisazení na spodek
motoru jsem si nejdříve myslel že se v elitu spletli a dali mi něco jiného. Je to mkus pružného robusního plastu který je na hranách zhruba zbaven otřepů a značně zprohýbaný. Po důkladném přisazení se začalo zdát že bych tam
kryt mohl namontovat a to se nakonec poměrně slušně podařilo. Doporučuji si zakoupit v mototechně plastové hmoždinky do obdelníkových otvorů asi rozměru 10x6 mm (bez problémů jsem vhodné sehnal)a příslušné samořesky vhodné velikosti včetně podložek. Montáž jsem provedl sám ale hlavně vzačátku bych druhého pomocníka uživil. Než se podaří
kryt přichitit alespoň na jeden vrut je to síla. Po montáži
kryt perfektně drží a nedovedu si představit že by se uvolnil i při nárazu. Přichycení jsem provedl 3x na nápravnici do hmoždinek,2x pod chladič do hmoždinek a navíc do každého podběho na tři samořezky , jednou do hmoždinky a 2x do plastového podběhu. Po přitažení se výrazně spevní plastové podběhy i nárazník o které se opírají takové plastové trny které z krytu vystupují. Co se týče chlazení v předí části krytu jsou tři vyřízlé otvory asi 15 x10 cm které jsou v místě před převodovkou a olejovou vanou
motoru. Přes jeden z nich se dá poměrně snadno demontovat filtr oleje . Jeden otvor jsem vyřezal sám v místě olejové zátky protože pokaždé demontovat
kryt při výměně oleje,tak to teda néééé

V prvních kilometrech jsem bedlivě sledoval jestli se motor nebude přehřívat ale nic jsem ani při vyšších teplotách nezaznamenal. Samozřejmě jsem nemohl sledovat teplotu serva nebo něso podobného ale zdá se že vše bude ok. Motor je zvenku o něco méně slyšet a opravdu se příliš nešpiní . Zatím mám z celé ůpravy dobrý pocit a mohu doporučit.
Napsal: 09.09.2006 18:27
od Bery
Pipin: Tak fain, asi do toho pujdu taky. Můžu se zeptat kde si ho koupil?? A nebo sem dej link, přece jenom každej výrobce to dělá trochu jinak!!
Napsal: 10.09.2006 11:10
od pipin
Kryt jsem koupil v elitu v Olomouci ale elit má po ČR spoustu poboček .
Napsal: 13.09.2006 07:50
od Condor
Kryt motoru od Elitu mám namontovaný asi půl roku a zatím mám s touto úpravou pouze kladné zkušenosti. Problémy s teplotou motoru jsem nepozoroval ani při letošních vedrech. Co se týká hluku, nějak to nedokážu posoudit, ale v každém případě je nyní motorový prostor stále čistý a o to mi šlo především (super hlavně v zimě na našich přesolených silnicích). S Focusem jsem letos projel i několik nepěkných polních cest a žádný problém.
Faktem je, že kryt si koupíte spíše jako zdařilý polotovar, který je nutné trochu upravit a montáž je lepší provádět ve dvou.
Napsal: 19.09.2006 15:30
od Foqus
No tak do něj půjdu taky, před měsícem mi pod auto vletěl holub a docela to bouchlo, doma jsem vylezl a kouknul pod auto a nikde jsem ho neviděl, tak jsem říkal OK, autu se nic nestalo a holuba tam zapasovanýho nemám. No o víkendu jsem otevřel motor, abych mrknul na kapaliny a nestačil jsem se divit
mezi svíčkama lebka se zbytky křídel, na bloku
motoru (či co toje) přivařený nohy a celej motorovej prostor vypadal jak rozdrbnutá peřina. Je zajímavý, že po masu nebyla ani památka (mně to nevadilo, hlad jsem ani neměl), ale peří bylo úplně neporušený a nespálený (proto se asi opeřenci před tepelnou úpravou škubají

).
Známej mě utěšoval, že mám o něco silnější motor 101koní a 1holub, ale to čištění nebylo zrovna příjemný.

Napsal: 19.09.2006 21:20
od Ahmed
KRYT POD MOTOR
Napsal: 29.10.2006 13:17
od elounek
No pánové blíží se zimní období a také nemám kryt pod motor.Jelikož jezdím na hory a bude sních a jak se říká sračky mám strach aby se mě něco nestalo s olektromagnetickou spojkou na klimačce.Přeci jenom je to tím krytem chráněný!Koupit?Nekoupit?Poraďte.
Napsal: 29.10.2006 19:58
od Moni
Ten kryt pod motor z Elitu za necelých 1800,- docela ujde, není to sice jako originál, ale je to dostačující.
Napsal: 29.10.2006 20:17
od elounek
Moni píše:Ten kryt pod motor z Elitu za necelých 1800,- docela ujde, není to sice jako originál, ale je to dostačující.
Jo jo je mě to jasný ,že ujde, ale jde o to jestli to tam vrazit nebo né!Jde mě o tu klimatizaci a tak.
Napsal: 29.10.2006 21:02
od Ahmed
Myslis, ze by tam ten kryt nedali, kdyby ti jedna zima mela odrovnat pulku auta? Ten bordel se tam tak lehce nedostane, pokud to nehodis do rybnika.