čerpadlo
- paulus33
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SR, Košice
Re: čerpadlo
Vie niekto poradiť? Po dvoch rokoch mi odišlo "repasované" čerpadlo, hodl blbé. Teraz riešim opravu a potreboval by som poradiť:
1) ja mám čerpadlo BOSCH 0470004002 a zohnal som jazdenku za rozumný peniaz ale s koncovým štrvočíslom 4006. Tem mechanik mi tvrdí, že pri týchto motoroch je to jedno. Má pravdu?
2) aká je bežná cena za vybratie pokazeného čerpadla a nahodenie nového čerpadla do stavu normálneho štartovania fokusíka? Pýtam sa nie na autorizované servisy, ale na klasických garážových opravárov.
páni typu FOKI, JARDAK, JAMAKA please
A EŠTE INFO DO Jozkablack ŠTATISTIKY:
- pokazené čerpadlo v roku 2013 pôvodné, t.j. 01/2000
- pokazené čerpadlo teraz, nepoznám pôvod, vraj repas od pána Slíž.... z Partizánskeho v cene 400€
1) ja mám čerpadlo BOSCH 0470004002 a zohnal som jazdenku za rozumný peniaz ale s koncovým štrvočíslom 4006. Tem mechanik mi tvrdí, že pri týchto motoroch je to jedno. Má pravdu?
2) aká je bežná cena za vybratie pokazeného čerpadla a nahodenie nového čerpadla do stavu normálneho štartovania fokusíka? Pýtam sa nie na autorizované servisy, ale na klasických garážových opravárov.
páni typu FOKI, JARDAK, JAMAKA please
A EŠTE INFO DO Jozkablack ŠTATISTIKY:
- pokazené čerpadlo v roku 2013 pôvodné, t.j. 01/2000
- pokazené čerpadlo teraz, nepoznám pôvod, vraj repas od pána Slíž.... z Partizánskeho v cene 400€
Naposledy upravil(a) paulus33 dne 19.09.2015 09:02, celkem upraveno 1 x.
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
vymena cerpadla cca 2500 + rozvodova sada cca 3500kc + simerink na cerpadlo cca 1300kc + diagnostika 800-1000kc
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- paulus33
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SR, Košice
Re: čerpadlo
Este ma napadlo, nerobil niekto opačnú štatistiku týchto čerpadiel ako má Jozkablack?
Myslím o množstve nabehaných kilometrov a veku, podľa mňa by to bolo tiež zaujímavé...
Nikde som nič také nenašiel.
Myslím o množstve nabehaných kilometrov a veku, podľa mňa by to bolo tiež zaujímavé...
Nikde som nič také nenašiel.
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: čerpadlo
Tak mám první vážnější problém s fordíkem od té doby co jsem ho před 8mi lety pořídil:
Diagnostika mi hlásí kód P0149 - problém časování, když chybu smažu za +/-30km je tam znova, žádné problémy s autem nepozoruji, prostě jsem se preventivně připojil k ECU (čas od času na to kouknu). Dočetl jsem se tu ve vláknu, že by mohlo jít o zatuhlý přesuvník. Protože vymontovat a namontovat čerpadlo pro mě není problém, ale nikdy jsem ho zatím nerozdělával, tak se zeptám:
1) Když čerpadlo vyndám a zkusím rozdělat a bude to opravdu jen ten přesuvník, který bych "rozhejbal", dá se to doma zvládnout? Nebo je nutné provést nějaké úkony, které prostě bez speciálního vybavení ani s dobře vybavenou dílnou nedám?
2) Pokud by bylo čerpadlo vymleté (špóny a podobně), tak pokud seženu stejný repasovaný typ (podle kódu na čerpadle), zvládnu doma přehodit elektroniku čerpadla, abych nemusel překódovávat imobilizér? Asi je to blbost, protože v elektronice bude určitě nějaké nastavení na konkrétní kus čerpadla, že?
3) Může tuto chybu (P0149) způsobovat třeba horší nafta a existuje šance, že až ji vyjedu a natankuju třeba na Shelce, tak chyba zmizí a už se neukáže? Nebo auto radši takto neprovozovat a čerpadlo rozebrat?
Diagnostika mi hlásí kód P0149 - problém časování, když chybu smažu za +/-30km je tam znova, žádné problémy s autem nepozoruji, prostě jsem se preventivně připojil k ECU (čas od času na to kouknu). Dočetl jsem se tu ve vláknu, že by mohlo jít o zatuhlý přesuvník. Protože vymontovat a namontovat čerpadlo pro mě není problém, ale nikdy jsem ho zatím nerozdělával, tak se zeptám:
1) Když čerpadlo vyndám a zkusím rozdělat a bude to opravdu jen ten přesuvník, který bych "rozhejbal", dá se to doma zvládnout? Nebo je nutné provést nějaké úkony, které prostě bez speciálního vybavení ani s dobře vybavenou dílnou nedám?
2) Pokud by bylo čerpadlo vymleté (špóny a podobně), tak pokud seženu stejný repasovaný typ (podle kódu na čerpadle), zvládnu doma přehodit elektroniku čerpadla, abych nemusel překódovávat imobilizér? Asi je to blbost, protože v elektronice bude určitě nějaké nastavení na konkrétní kus čerpadla, že?
3) Může tuto chybu (P0149) způsobovat třeba horší nafta a existuje šance, že až ji vyjedu a natankuju třeba na Shelce, tak chyba zmizí a už se neukáže? Nebo auto radši takto neprovozovat a čerpadlo rozebrat?
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
1/ pripravky na nastaveni
2/ proc to delat slozite kdyz to jde jednoduse ?
2/ proc to delat slozite kdyz to jde jednoduse ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: čerpadlo
Takže v mém případě nejlépe čerpadlo vyndat, někam poslat na repas a pak namontovat zpět. Vzhledem k tomu, že je elektronika vpořádku, tak předpokládám, že bude stačit udělat jen tu mechaniku? Teoreticky bych tím pádem neměl přijít o spárování s autem? Pak je otázka kolik repas mechaniky může stát, když bude udělán kvalitně?
Máte někdo kontakt na nějakou firmu co je schopná opravdu dobře repasovat tu mechaniku? Stačí poslat jako soukromou zprávu, aby se nedělala reklama.. Stavoval jsem se u mistního mechanika a ten mi řekl, že čerpadla sice posílá na repas, ale že už se mu parkrát stalo, že z toho čerpadla sákla nafta a že je ten repas stejně loterie, tak tu jeho firmu kam to posílá bych asi radši nebral, stejně mi nechce dát kontakt, ale rád mi to tam klidně vyřídí, když mu čerpadlo donesu. Cenu by mi řekl, až se v té firmě na to čerpadlo podívají...Tak nějak nevím..Taky jsem se dozvěděl, že mu známej vozí použitá čerpadla z Polska, že procentuelně uspěšnost opravy vyjde skoro na stejno jako repas a cena je do 5tKč za čerpadlo, ale do toho teda jít nechci, protože aby mi pak auto lehlo někde 1000km od baráku na dovolený to tedy opravdu nepotřebuju.
Máte někdo kontakt na nějakou firmu co je schopná opravdu dobře repasovat tu mechaniku? Stačí poslat jako soukromou zprávu, aby se nedělala reklama.. Stavoval jsem se u mistního mechanika a ten mi řekl, že čerpadla sice posílá na repas, ale že už se mu parkrát stalo, že z toho čerpadla sákla nafta a že je ten repas stejně loterie, tak tu jeho firmu kam to posílá bych asi radši nebral, stejně mi nechce dát kontakt, ale rád mi to tam klidně vyřídí, když mu čerpadlo donesu. Cenu by mi řekl, až se v té firmě na to čerpadlo podívají...Tak nějak nevím..Taky jsem se dozvěděl, že mu známej vozí použitá čerpadla z Polska, že procentuelně uspěšnost opravy vyjde skoro na stejno jako repas a cena je do 5tKč za čerpadlo, ale do toho teda jít nechci, protože aby mi pak auto lehlo někde 1000km od baráku na dovolený to tedy opravdu nepotřebuju.
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
rada sobeslav - diesel servis - delaji komplet repas , zkusit se tam domluvit kdyz je elektronika OK , jestli by sel udelat jen mechanika .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Co mam zkusenosti tak meni vzdy komplet (Bosch to prej tak taky dodava).
Predsuvnik+ ... + elektronika.
(Kdyz se pridira ten predsuvnik, tak se v el. hodne pretezuje vykonovej tranzistor.)
Takze o sparovani prijdes - bude nutne napojit na diag. a sparovat znovu.
Predsuvnik+ ... + elektronika.
(Kdyz se pridira ten predsuvnik, tak se v el. hodne pretezuje vykonovej tranzistor.)
Takze o sparovani prijdes - bude nutne napojit na diag. a sparovat znovu.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: čerpadlo
Dá se to spárování provést s diagnostikou ForDiag?
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Jojo, da. (od urcite verze, tedy pripadne stahnout posledni verzi)
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
pokud se dela cely repas tak je cerpadlo "otevrene" a kdyz se necha otoceny klic nejakou dobu tak se sparuje samo ale to ti rekne rada sam .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: čerpadlo
Podělím se o svou zkušenost, která by mohla někomu pomoci a ušetřit nemalou investici do repasu čerpadla. Zhruba před rokem jsem tu psal, že po každé jízdě mi diagnostika vypisuje chybu P0149 - problém časování. Tak jsem se smířil s tím, že mě čeká repas čerpadla, ale nechtěl jsem to řešit hned, říkal jsem si dokud auto jede dobře, že to tak zatím nechám. Mezitím mi syn opravil startér, protože točil motorem pomalu, asi tak, jako když je slabá baterka, ale motor vždy naskočil, takže jsem opravu startéru považoval spíše za preventivní. Ve startéru byla zjištěna prodřená bronzová pouzdra a to až tak, že rotor drhnul o magnety na statoru. Po opravě startéru, která proběhla před 1/4rokem má auto najeto už několik tisíc km. A teď to hlavní, chaba P0149 už se nevyskytla ani jednou. Jak se tedy zdá, tak i chyba ukazující na problém s čerpadlem může být způsobena i něčím jiným.
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
foki: to asi ne u kazdeho, ne ? Parkrat jsem cerpadlo kodoval a vidam tam chybu ktera zni neco jako "mismatch v datech" coz je dle meho nesparovany immo.
LH: to cerpadlo je co se tyce zapisu chyb dost "cvokle"
Napr. pri prodrenem privodnim kabelu a obcasnem zkratnuti CAN sbernice (co vede od jednotky motoru do cerpadla) je schopno si navymyslet asi 6 chyb behem jedne sekundy.
Od nesmyslneho solenoidu az po "watchdog".
Tomuhle cerpadlu neverit co pise.
LH: to cerpadlo je co se tyce zapisu chyb dost "cvokle"
Napr. pri prodrenem privodnim kabelu a obcasnem zkratnuti CAN sbernice (co vede od jednotky motoru do cerpadla) je schopno si navymyslet asi 6 chyb behem jedne sekundy.
Od nesmyslneho solenoidu az po "watchdog".
Tomuhle cerpadlu neverit co pise.

Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.10.2016 09:31
Čerpadlo po repasi a stále nejedu !!!
Nedávno mi odešlo vysokotlaké čerpadlo pro 1.8 TDDI 66kw.
Tak jsem na Aukro koupil jiné namontoval zavezl do FORDU aby spárovaly řídící jednotku s čerpadlem.
Tam mi řekly že čerpadlo má vadnou elektroniku.
Tak další použité už určitě né!
Zvolil jsem cestu Repas původního čerpadla 13000kč
Namontuju spárované s IMMo je ale stále nejedu, nenastartuje.
Na startovací sprej nastartuju ale to je vše.
Co by mi kdo poradil, budu vděčný za každou radu díky.
Tak jsem na Aukro koupil jiné namontoval zavezl do FORDU aby spárovaly řídící jednotku s čerpadlem.
Tam mi řekly že čerpadlo má vadnou elektroniku.
Tak další použité už určitě né!
Zvolil jsem cestu Repas původního čerpadla 13000kč

Namontuju spárované s IMMo je ale stále nejedu, nenastartuje.
Na startovací sprej nastartuju ale to je vše.
Co by mi kdo poradil, budu vděčný za každou radu díky.
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo po repasi a stále nejedu !!!
Tohle cerpadlo je problem odvzdusnit pri prvnim startu.
Ideal je tlacit do nej naftu nejakym podavacim cerpadlem.
Kamos na to pouziva starou pumpu z K-jetrniku - ta tlaci jak blba.
Bez ni je to prej peklo nastartovat poprve a cerpadlo i dostane dost kapky (kdyz jede bez nafty).
Ideal je tlacit do nej naftu nejakym podavacim cerpadlem.
Kamos na to pouziva starou pumpu z K-jetrniku - ta tlaci jak blba.
Bez ni je to prej peklo nastartovat poprve a cerpadlo i dostane dost kapky (kdyz jede bez nafty).
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host