Stránka 1 z 4

Přestavba na lpg

Napsal: 04.02.2007 10:25
od pepa
Nevíte někdo kolik by mě stála přestavba na lpg na 1.6 16v a kde to dělají!!!

Napsal: 04.02.2007 11:38
od pelen
Urcite se to tady uz probiralo vcetne cen. Zadej hledat lpg. :lol:

Napsal: 04.02.2007 20:04
od hanyz
u mě 7/2005 za 40 000,- a pořád jezdím 8) už se mi to vrací zpět :D

Napsal: 05.02.2007 00:31
od Wolf2
hanyz píše:u mě 7/2005 za 40 000,- a pořád jezdím 8) už se mi to vrací zpět :D
Co tam máš za systém,že jsi jim naletěl na takovou cenu ???To jsi dostal ještě k tomu poukázku do bordelu za 10tis.kč :lol: Nebo jak si mám vysvětlit těch 40tis.kč . 12.2. jdu na montáž LPG cena je 30tis.kč .Cena zahrnuje sekvenční vstřikování + toroid +měřák stavu v nádrži. Stačí kouknout na stranky http://www.hlpropan.cz . Švára si tam nechal dělat Opla Astru 1,6 a kámoš Escorta 1,6 zetec všechno sekvenčka a já měl na mé Fiestě podtlak.Všechno bez problémů !!!!!

Napsal: 06.02.2007 16:20
od hanyz
poukázka do bince nebyla, nepotřebuji ji jsem 8) . Jinak mám Landi renzo, omegas, nechtěl jsem dle mého názoru a názuru velkomontážistů LPG výrobek který je levný ale jsou snim problémy. Přímo u tohoto typu co jsi mi napsal na odkaz lákají cenou ale systém není spolehlivý, mimo to mnoho dílů je z polska tak i vypadají hodně levného tenkého plastu. Řídicí jednotka je jak z hodinek a kabeláž jak k vánočnímu stromku. Rok jsem vybíral LPG systém pro fofo jelikož všichni co namontovali lovtec, mají nepravidelné problémy z řidicí jednotkou a jezdí na přehrání nového software do forda. Mechanici to neuměli vysvětlit proč.
a proto jsem neriskoval jelikož jezdím dost hodně z recenzí, kterých je na netu mnoho (bohužel některé v ita, deu) píšou že některé vozidla mají s Landi renzo odjeto už 300 000 km aniž by vyměnili filtr (pozn. toto nedoporučuji) ikdyž já se blížim k 40 000km na LPG ještě jsem neměnil filtr, byl totiž nedávno stále jak nový, a systém klape jak švýcarské hodinky. Ještě se mi zamlouvá Tartarini, prý taky super. Mimo to cena 40 000,- v 07/2005 byla taková. A nyní už to mám zpět. To je ten rozdíl mezi mnou a tebou. :lol:

Napsal: 09.02.2007 22:24
od Denis
Souhlasim s Hanyzem, Lovtec bych nevzal. Mám taky BRC Landi Renzo omegas a to uz ve druhém vozidle.Stačí otevřít kapotu a prohlídnout celou montáž obou výrobců.U mého prvního vozidla "felda" jsem měl "Lovato" - dnes pokračuje Lovtec- pravda byl to směšovač, ale technické provedení hodně jednoduché jako z Merkuru, kabeláž přesně jako z vánočního stromku a hadice jako od zahradníka-pěkně okousané. Při výběru současného vozidla jsem navštívil několik dílen-včetně Lovteku-a stačil pohled na vstřikovače lepené do sání a elektroinstalaci. Konzole Magic 1 trpěly zalepováním a kolega s Fabii mel kazdych 8-10tkm potíže.S BRC 100% spokojenost.Jelikož jsem z Prahy a ceny jsou dost vysoké,jezdím do Strakonic přímo k dovozci. Má dobré ceny a velice slušný přístup k zákazníkovi. Doporučuji. Přestavba 4/2006 33tkč.

Napsal: 09.02.2007 22:44
od pepa
A máš na ně kontakt a jak dlouho jim to trvá ta přestavba?

Napsal: 09.02.2007 23:01
od Denis
http://www.autogascentrum.cz
Při první návštěvě prošli diagnostiku a lambda sondu, navrhli typ zařízení.
Za tři týdny jsem jel na přestavbu. V 7.00 hod převzetí kolem 15.00 hod předání - v jednom dni!!

Napsal: 26.02.2007 18:10
od Wolf2
Tady máš předělanou moji 1,8 na LPG ,nepoznaš že jedeš na LPG a přepínání mezi Ben/LPG ,taky nepoznáš. :D a cena 30tis. Obrázek

Napsal: 02.03.2007 17:47
od berry
Wolf2 píše:
hanyz píše:u mě 7/2005 za 40 000,- a pořád jezdím 8) už se mi to vrací zpět :D
Co tam máš za systém,že jsi jim naletěl na takovou cenu ???To jsi dostal ještě k tomu poukázku do bordelu za 10tis.kč :lol: Nebo jak si mám vysvětlit těch 40tis.kč . 12.2. jdu na montáž LPG cena je 30tis.kč .Cena zahrnuje sekvenční vstřikování + toroid +měřák stavu v nádrži. Stačí kouknout na stranky http://www.hlpropan.cz . Švára si tam nechal dělat Opla Astru 1,6 a kámoš Escorta 1,6 zetec všechno sekvenčka a já měl na mé Fiestě podtlak.Všechno bez problémů !!!!!

FEDOR Prostějov to dělá za 34 000 včetně ukazatele paliva. (Systém Landi Renzo).

Napsal: 02.03.2007 17:58
od berry
to: Wolf2

A máš tam taky u té 1.8l namontované Flash Lube (souprava pro přimazávání sedel ventilů)? :?:

Napsal: 03.03.2007 10:03
od Wolf2
berry píše:to: Wolf2

A máš tam taky u té 1.8l namontované Flash Lube (souprava pro přimazávání sedel ventilů)? :?:
Ne nemám ,předpokládám ,že to bude něco zázračného ,něco na způsob PS 23 a td. :lol:

Napsal: 03.03.2007 14:17
od berry
to : Wolf2
No nevím, jen jsem se chtěl zeptat, jestli s tím nemáš nějaké zkušenosti. Dost jsem se na to vyptával, dokonce fa Gera v HK to při montáži LPG do Focusu podmiňuje, prý s tím mají dlouholeté dobré zkušenosti. Jinde zase tvrdí, že to montují podle oficiálního doporučení Ford jen u některých typů motoru FoFo. (asi podle materiálu, z něhož jsou ventily vyrobené, má to zamezit "vytloukání" ventilů). Přeci jenom, ta hračka příjde k montáži na dobrý 3 tisíce, tak je dobré vědět, jestli to vůbec má nějaký význam, anebo si montážní firmy dělají jen možné alibi. Je spousta lidí co to má, ale ještě více těch, co to nemají. Pokoušel jsem se šnupat nějaké info na fóru, ale zatím se touto problematikou nikdo nezaobíral. Má-li k tomu kdo co řící, sem s tím.

javascript:emoticon(':lol:')
Laughing

Napsal: 03.03.2007 21:05
od hanyz
cena 34000,- za LANDI RENZO je služná ale kvůli úspoře 6000,- se mi nechtělo čekat 1,5 roku. Nyní, když už mám najeto +- 40000km a peníze jsou dávno zpět, přežil jsem tzv. benzínovou krizi kdy byl N95 za 33,- a já jezdil vesele za 13,90,- a nyní tankuji za 13,10,- ale jak jsem to namontoval tak bylo LPG za 11,20,- a to tak čtvrt roku.
K přimázávání jsem hovořil s nějakou firmou co dovážejí LANDI do ČR a oni to tam nedávají-ani to údajně není od LANDI takže tzv. čert si vyber. Zatím mi ventily drží a doufám, že stále budou.
Jo hoši LPG to je věc, jezdíte a vůbec nepřemyšlíte nad penězma. Plná nádrž do 600,- to je nádhera.

Napsal: 05.03.2007 20:14
od pepa
Jo chtel sem se zeptat kde vozíte rezervu když místo ní máte nádrž !!!