maximalka na jednotlivych prevodoch

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od pette » 23.10.2007 19:43

tak pánové vám bych FoFo nepůjčil :!: :lol: :lol:
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
miro
Junior
Junior
Příspěvky: 454
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miro » 23.10.2007 19:54

pette píše:tak pánové vám bych FoFo nepůjčil :!: :lol: :lol:
neboj tvojho dizlika by se setrili :lol:
Ford FOCUS II 1.6 16v Duratec Ti - VCT ghia (115 k) 2006 K&N Air Filter
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
d3DEk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 902
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d3DEk » 23.10.2007 21:18

Dle mého názoru je lepší motor vytočit než podtočit, a ten omezovač tam taky není z pr.ele (tím nechci říct, že řadím až v omezovači - když na to šlapu, tak v těch 5tis ot). Například u mnoha čipů se posouvá i omezovač nahoru, tam už by se ale dalo mluvit o pra.árně! :D

Taky přidám svoje poznatky:
1. převod 60km/h
2. převod 100km/h
další rychlosti jsem nezkoušel, omezovač zapíná při neceljch 7tis ot.
Údaje dle tachometru, pneumatiky mám 195/60-15.
zetec DOHC 1.8 16V, combi 2000, Silver ST paket, tempomat

PictureObrázekgallery!

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Bilbo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Bilbo » 23.10.2007 21:53

Zkoušel jsem dnes po dálnici na 3, vydržel jsem sice pouze asi do 5300 ot/min, ale překvapila mě okamžitá spotřeba. Nejdřív se zvyšovala až na nějakých 11 l, pak se ustálila a dále se již nezvýšovala a nad 5000 ot. mi dokonce začala klesat asi na 10.3 l.
Ford Focus II Combi 1.6i, 74kW Trend+, 2007, silver moondust

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 23.10.2007 23:06

Nebylo to spíš 103 L :lol: :wink: ne dělám si srandu, ale třeba na Fabii 1.2 HTP neni problém udělat při rozjezdu aktuální spotřebu 99,9 litru, víc to neumí ukázat :lol:

Jinak s tim omezovačem, myslim si, že to opravdu tolik neškodí. Když se to vezme teoreticky logicky, tak motoru přece škodí až otáčky nad omezovačem, proto se tam ten omezovač dává, aby jich to nedosáhlo :) IMHO se dá motor přiměřeně používat v celym spektru otáček. Samozřejmě tim nemyslim na každý křižovatce vrazit za 1 a hnát to do 7000 :lol:
Naopak si myslim, že daleko horší je podtáčení, např. zrychlování ze 30 na trojku do kopce (nízkoobjemové benzíny), takoví řidiči by měli mít povinně automat :twisted: :wink:
ST150

Uživatelský avatar
sasa01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: jih moravy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sasa01 » 23.10.2007 23:20

Ja se taky podelim :

S focusem sem jezdil
1a2 nevim ,to sem setril
3 . 150km/h
4 a 5 . 180km/h

tedkon jezdim takhle (s japoncem)
1. 50
2.70
3.130
4.180
5. 180a vic

samotrejme ze dle tacho


:wink:
FF kombi 1.6 16V , 00 Futura , Light Sapphire Blue
Ford Focus 1.6 16V , r.v.99 Trend (byl , už nezije )
Mazda 323 F 1.8 GT ( nez bude novy fofo )
Obrázek

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 23.10.2007 23:52

sasa01: docela krátká dvojka oproti pak tý čtyřce :P
ST150

Uživatelský avatar
honolulu
Junior
Junior
Příspěvky: 225
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komárno, SK

Příspěvek od honolulu » 24.10.2007 07:41

Važne si nemyslíte že motor ničia otáčky?
Obmedzovač to je posledná vec čo znamená-preboha, ďalej už nie!
Kto si myslí že po obmedzovač sa dá bez problémov jazdiť, tak nech sa páči :wink:
Chúďatká motory, len sa nikto nepochváli aký zvuk má ten motor ktorý má takýto záhul..
Obrázek FORD FOCUS 1.8 TDDI,kombi, 66kw, GHIA,tmavomodrá metla

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 24.10.2007 07:55

honolulu: už ako to tu bolo spomínane, ak motor pracuje v spravnych otačkach, napriklad u 1.6 dosahuje max. výkon pri 6000 tak je na to stavaný, aby ich využíval...a ako si napísal, ten zvuk je vtedy úúžastný :wink:

dovolím si povedat ,že mam motor v super stave (spotreba oleja, benzínu) je presne taká aka ma byt a uvádza výrobca)

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 24.10.2007 08:03

Tiez v tom nevidim problem.Nasim motorom sa to priam paci a aspon sa riadne precistia :wink:

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 24.10.2007 08:06

A nemluvite nahodou o benzinovych motorech a honolulu o dieselu?
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
honolulu
Junior
Junior
Příspěvky: 225
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komárno, SK

Příspěvek od honolulu » 24.10.2007 08:08

chmelko píše:honolulu: už ako to tu bolo spomínane, ak motor pracuje v spravnych otačkach, napriklad u 1.6 dosahuje max. výkon pri 6000 tak je na to stavaný, aby ich využíval...a ako si napísal, ten zvuk je vtedy úúžastný :wink:

dovolím si povedat ,že mam motor v super stave (spotreba oleja, benzínu) je presne taká aka ma byt a uvádza výrobca)
Veď práve to že dosahuje maximum! Si myslíš že je to fakt správne jazdiť na maxime?
Dobre neberiem Ti to, ale keby motor vedel prehovoriť..To že sériovka je na to stavaná je otázka času.
Obrázek FORD FOCUS 1.8 TDDI,kombi, 66kw, GHIA,tmavomodrá metla

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 24.10.2007 08:08

jasne, že benzín sa točí radšej, ale nemožeš preboha dieslom jazdit štýlom ako s V3S (neustále radenie..)

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 24.10.2007 08:13

honolulu: ak pri jazde, poriadne zajhriatom motore zvýším otáčky niekde nad 6tis (benzin) dajme tomu na 5-10 sekund, ver tomu, že to nezanechá žiadne šramy na motore (ešte raz-zahriatý motor, kvalitný nový olej..)
ak by to motorom ubližovalo, ver tomu, že ten omezovač bude niekde u 4tis otáčok..

nemyl si to s F1, kde pri poruche znižovali otáčky v starých dobách z 20tis, niekde na 17tis...ty tam máš tiež taký soft ktorý ti pri poruche motoru nedovolí motor viac vytočit kvoli následnemu poškodeniu..

niečo také by mohol hovorit Pulda, kupil auto od paní ,ktoré jazdilo len po meste a to fakt..prve čo mu odišlo bol katalizátor a ak si sadol do mojho povedal, že sa nemože jednat o rovnake motory...
ma ho už cca.6mes občas ho pekne prefukne a povedal, že ten motor reaguje omnoho lepšie než ho kupil..takže mu to škodí?..

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 24.10.2007 08:32

Jo je urcite pravda, ze se ma motor obcas protocit, at "nezlenivi"... Ale ja svyho TDDi maximalkama trapit nebudu, casto ho pri predjizdeni protocim na 4 tis a to mu podle me staci. Zejmena, kdyz ma maximalku nekde u 4900
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti