
osvětlení přístrojovky
- JardaB
- Pokročilý
- Příspěvky: 592
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mladá Boleslav, (občas) Praha, (skoro) Písek
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale co ten tachec, to by musel být jenom kdyby byla znehybněná kontrolka s menším výkyvem u dieslů,protože ručka de jim jenom do 5 tis.chmelko píše:hmmm, teraz iba spekulujem, ale nemaju kontrolku zhavenia všetky pristrojovky, len benziny ich maju znefunkčnenu, pretože, ju nema rozsvietit žiadný konektor?
inak by to boli fakt mamlasi
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda25
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trebic
- Kontaktovat uživatele:
No je fakt že 4 tisíse sem ještě neviděl, no někdy na dálnici když pojedu to vysleduju, ale honit to zbytečně otáčkama nebudu, mám svýho mazlíka rád.chmelko píše:nie beriem to tak, že ak diesle maju top na 5tis a ty mas tacho na 7 znamena to, že ak ti otackomer ukazuje viac, budiky niesu original, ak nie, znamena, že ti ručička lieta max.niekam do 4tis...

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Nic nemas zle a nikto ti nic nevymenil , do roku 2000 sa davali rovnake budiky, ktore boli aj na benzinoch. mal som to na prvom a aj dalsich Focusoch z tych rokov, ine boli iba pre vybavu Trend.Jenda25 píše:No já když se dívám na ty přístrojovky, tak já mám zase pro změnu otáčkoměr do 7 tis.
favo222 - takto dilemovat tu mozeme kolko chceme, pozeral som a bolo dost zmien co sa tyka pristrojoviek. Presne ktora ti tam patri urcime z VIN kodu auta. A na druhej strane je mozne ze ta tvoja stara bola pokazena a niekto ju vymenil, a je mozne ze je tam povodna a tvoje auto bolo vyrobene na konci roku 2002 ked este isli ine pristrojovky. Posli VIN-ko a budeme presne vediet.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
chmelko: no, rozdil proti jendovi25 je v tom, ze on ma TDDi a ty benzin. Ja mam taky TDDi a do vysokych otacek ho zbytecne nehonim a je obecne znamo, ze benzin se musi tocit, diesel ne kvuli nizkymu kroutaku 
takze ja svyho milacka mam taky rad, proto ho nehonim do vysokych otacek (jenom vlastne jednou, kdyz jsem jel 205
Mit ale benzina, tak ho tocim co to da

takze ja svyho milacka mam taky rad, proto ho nehonim do vysokych otacek (jenom vlastne jednou, kdyz jsem jel 205

Mit ale benzina, tak ho tocim co to da

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host