DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Boban » 22.01.2009 06:11

vozgrunt píše:Tak mi setrvák dal o sobě opět vědět a vypadá to že ani nová baterie to na dlouho nevyřešila.
Tady u nás v okolí je jeden šikovnej mechanik, kterej má přístup k velkoob. cenám a tvrdí mě, že mě sežene sadu setrvák+ komplet spojka vše za 4-5 tis. Je to prej dvouhmoťák a vše od značky Sachs. Takže nevim nevim, vysvětloval jsem mu, že je to nějaký divně levný. Nicméně jsem mu řekl, ať to objedná, tak jsem zvědav co z toho vyleze. Za práci prej tak 1000 až 1500. 8O 8O
On tě bude dotovat :idea: :mrgreen:

milansputnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 05.09.2008 12:08

Re:

Příspěvek od milansputnik » 22.01.2009 13:19

Lesi píše:Jo u Dudíka v Kravaři za 9200kc i s prací. Tel číslo 603901906. Olej dávam syntetyku Motorex, ale to tam asi taky vyřešíš..
Ahojky všichni. Byl jste někdo u pana Dudíka v kRAVAŘÍCH??? jsem ze Severních Čech a když pojedu takovou dálku tak bych rád věděl,že bude vše v pořádku. Díky Milan

milansputnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 05.09.2008 12:08

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od milansputnik » 22.01.2009 13:49

ru píše:Pánove a dámy. Nový dvouhmotový setrvačník,rozvody,těsnění pod víko ventilů,olej a všechny filtry za 16000 kč u PANA DUDÍKA v Kravařích. Myslím si že super cena.
Tímto bych chtěl poděkovat panu Dudíkovi za jeho péči o mého focuse.
FF 1,8 TDCI KOMBI
Zdravím všechny co postihl problém se setrvačníkem. Četl jsem tento odkaz a spojil se s panem Dudíkem. Mám mu napsat co vše potřebuji a chci udělat. On mi napíše před kalkulaci a poté se domluvíme kdy tam pojedu. Zdělil mi ,že se to dá stihnout za jeden den i se spojkou, což je super. Jsem sice z Mostu-Severní Čechy, ale i tak se to vyplatí. Ve fordu mi zdělil takové ceny, že se mi zvedl žaludek. Napíši jak jsem dopadl. Zatím ahojky

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od TDCi » 22.01.2009 15:29

focusik píše:Ja som ho objednal xxxxxxxxxxxxxxxb mali v novembri za 9995,- Sk. Bol to LUK, presne taky isty ako bol namontovany vo vyrobe. Zotrvacnik za taku cenu mi nedokazal zohnat ani kamarat co ma servis a ma na diely slusne rabaty.
Na allegre sa dá kúpiť zotrvačník LUK za cca 790 Zl (cca 5700 Sk,187 EUR). Zotrvačník + komplet spojka s ložiskom za 1470 Zl (cca 10500 Sk, 348 EUR)

http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1

Uživatelský avatar
focusik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 09.12.2008 18:49

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od focusik » 22.01.2009 18:41

A si si naozaj isty, ze je to original LUK ????? V Polsku ti ten zotrvacnik aj z ... vyrobia !!!
Ford Focus Combi 1.6 TDCi Ghia 80kW, 09/2008, grafit metalíza
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW, 11/2002, Blue Print
v minulosti:
Ford Sierra 2.0i DOHC 88kW, 12/1989 sedan, biela
manželka - Ford Ka 1.3 44kW, 11/1999 zelená metalíza

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 23.01.2009 13:03

Takže opět se mi zdá, že po výměně žhavičů se setrvák zase moc neozívá při startování ! Asi tu opravu ještě odložím minimálně do léta !
focus I, TDCi, 10/03, sedan

milansputnik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 05.09.2008 12:08

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od milansputnik » 23.01.2009 13:04

TDCi píše:
focusik píše:Ja som ho objednal xxxxxxxxxxxxxxxb mali v novembri za 9995,- Sk. Bol to LUK, presne taky isty ako bol namontovany vo vyrobe. Zotrvacnik za taku cenu mi nedokazal zohnat ani kamarat co ma servis a ma na diely slusne rabaty.
Na allegre sa dá kúpiť zotrvačník LUK za cca 790 Zl (cca 5700 Sk,187 EUR). Zotrvačník + komplet spojka s ložiskom za 1470 Zl (cca 10500 Sk, 348 EUR)

http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1

No mě se ten setrvák také moc nezdá za ty prachy, nehledě na to, že polské výrobky na auto vždy byli a jsou kvalitou na úrovni vrakoviště. Vlastní skušenosti!!!

Uživatelský avatar
eva191
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SLOVAKIA

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od eva191 » 23.01.2009 14:22

...ja som menil zotrvak 9000sk,lozisko 3000sk -vsetko origo Ford Motorcraft,spojka komplet-(lamela+tanier)origo FOrd motorcraft mi zostala nakolko povodna bola ako nova.Keby mal niekto zaujem poslite SZ. :) :)
FORD FOCUS 1.8 TDCi-74kw-2003,combi, silver
Obrázek
"Dal by som všetko čo viem za polovicu toho čo neviem."

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 26.01.2009 12:11

My tady pořád řešíme kde sehnat co nejlevněji setrvák, který má stejně životnost tak 5 let a pak odejde znovu. Co takhle udělat ze špatného dvouhmoťáku klasický jednohmoťák tím, že se prostě pružně uchycený díl přivaří k pevnému? Pak už to jen nechat celé vyvážit a je to. Sice tím přijdeme o výhodu tlumení vibrací na volnoběh, ale bude to napořád. Včil mudrujte! :wink:
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Boban » 26.01.2009 12:32

otázkou zůstává, co ti odejde třeba v převodovce kvůli těm rázům :idea: :|

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 26.01.2009 12:43

To je otázka, ale moc se toho nebojím. TDDi má jednohmoťák a pochybuju, že by kvůli TDCi předělávali převodovku. Ty jsou podle mě shodné. Takže předpokládám, že ty rázy, které dělá TDDi by měla zvládnout i převodovka v TDCi. TDCi je sice o 19kW silnější, ale to je otázka spojky. Ale tohle všechno jsou jen nepodložené úvahy. :wink:
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Boban » 26.01.2009 13:07

a zůstává tu otázka další, dvouhmoťák je dělaný z čeho, myslím materiál, ty to zavaříš, ono to v okolí sváru vytvrdne a třeba tím drobným chvěním ti to praskne, né třeba hned, ale třeba po pár tisících km. a budeš to pak řešit stejně jiným setrvákem, no a překopávání setrváku není zrovna činnost na 10min :lol: :roll:

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od jamaka » 26.01.2009 13:08

Regulos - A myslis ze poloosy su rovnake? Keby to bolo take jednoduche, tak naco by to vlastne urobili tak ako to je? Az tolko okolo tych tlmeni to nebude.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od Regulos » 26.01.2009 13:37

Otázka trvanlivosti sváru je asi na místě. Samozřejmě bych to jen nepřibodoval, svár by byl delší. Není to práce na chvilku, ale když má člověk možnosti a čas, tak kouká jak ušetřit. Co jsem si četl povídání o dvouhmoťáku a jeho funkci od Luku, nabyl jsem dojmu, že jde hlavně o ty vibrace na volnoběh, potažmo hluk z převodovky.
Na myšlenku náhrady dvouhmoťáku jsem nepřišel jen tak. Vím, že Luk dělá na Transita komplet spojka+obyč. setrvák, jako náhradu za spojku+dvouhmoťák. A už s tím tady pár aut jezdí. Ale možná srovnávat Transit a Fíka není úplně to pravé. Přeci jenom jsou každý na něco jiného.
luk1.jpg
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
vozgrunt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Příspěvek od vozgrunt » 26.01.2009 13:51

Určo je v TDDi jednohmoťák ??? :?:
Nicméně do toho vaření, bych teda určitě nešel, už jen proto, že se ošidím o komfort, teda alespoň si to myslím, když ten dvoj stojí tolik. Druhá věc je z takhle vařeným setrvákem vyjet někam dál a pak se strachovat jestli se rozsype nebo ne...... 8O
focus I, TDCi, 10/03, sedan

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host